יום שני, 15 באפריל 2024

יעקב יקי כהן - מתקשר תקשור יהודי קבלי 15/04/2024

 בס"ד

יעקב יקי כהן -  מתקשר תקשור יהודי קבלי



במסגרת תוכניתנו "מדברים רדיו" אירחנו ביום שני, ז' ניסן ה'תשפ"ד, 15 באפריל 2024 את יעקב יקי כהן, מתקשר תקשור יהודי קבלי, העושה "סדר" למאזינים בכל המתרחש ועובר עלינו מהביטחוני ועד האישי במלחמת חרבות ברזל ובנוסף מחזק להם את האמונה והביטחון שהם כלי ומרפא לכל. לשיחה על כיצד תקשור יהודי קבלי עוזר להתמודד.

יעקב יקי כהן מתקשר תקשור יהודי קבלי, בן דור רביעי למתקשרים הראשונים בארץ. בעלים של חכמת הרוח-המרכז להתפתחות רוחנית לשחרור חרדות ופחדים.

 

תקשור היא יכולת מולדת שכולנו נתברכנו בה, אלא שהיא לעיתים קרובות הודחקה בשל החינוך הרציונלי שקיבלנו. החדשות הטובות הן שניתן לפתח מחדש את יכולת התקשור שלנו דרך לימוד ותרגול, ובקלות יחסית.

 

תקשור מאפשר לנו ליצור קשר עם מדריכים רוחניים וישויות אור, שמעניקים לנו הכוונה רוחנית וריפוי. נחשפים בפנינו שעורים רוחניים שאנו עוברים בחיים הנוכחיים שלנו, ובמיוחד היעוד הרוחני שלנו. דרך הליווי המתמשך, נוכל לחיות חיים מלאים במשמעות, חוזק ושמחה.

 

ראויה לציון העובדה שבמפת דרכים נומרולוגית קבלית, אותה אני מפיק יש הרחבה של הייעוד לתחומי חיים נוספים, כגון: זוגיות, תעסוקה, הורות ובריאות.

 

במהלך השנים וככל שיקי העמיק בלימודי היהדות והקבלה ועלה במדרגות הרוחניות וביכולות התקשור פיתח תוכניות לימוד ושיטות טיפול רוחניות נוספות ע"פ היהדות והקבלה ובעזרת תקשור ומסרים מהעליונים כאשר כל אלו מכוונים להעניק לנו הכוונות וכלים לשחרור חרדות ופחדים לצד החסימות והעיכובים המנהלים לכולנו את החיים.

 

תוכניות הלימוד ושיטות הטיפול שלו מבוססות על החיבור של כל אחד ואחת מאיתנו לבורא ועל פיתוח החב"ד – החכמה הבינה והדעת של כל אחד ואחת מאיתנו ודרכם אנחנו מתחברים לחכמה האלוקית שחלק איתנו הבורא שלנו ובזכותם אנו זוכים לגלות גם מה המשמעות של החוויות האירועים והטראומות שעברנו במסע החיים והנשמה שלנו.

 

*מה חשיבותה של התוכנית היום ?*

במקרה של מלחמת חרבות ברזל שנכפתה על עם ישראל ב־7 באוקטובר 2023, הקשר בין היהדות והקבלה לאירוע כזה עשוי להיות מרתק וחשוב לחקירה. בתקופות של סבל ולחץ מחוץ ומבפנים, היכולת לשחרר חרדות ולהתמודד עם קשיים היא מרכזית. המסרים הרוחניים שניתן לקבל מהעליונים ומתוך התורה ישראל העמוקה עשויים להציע לעם ישראל כלים וכוונות להתמודדות חכמה עם האתגרים שעומדים בפניו. בצורה זו, היהדות והקבלה עשויות להקנות לאנשים את האומץ והחיזוק הרוחני שנדרשים כאשר עומדים מול מבחנים כה קשים.

 

מקור העזרה והתמיכה הזו מן המסרים הרוחניים והחיבור לעומק הנפשי יכול להוכיח את עצמו כאמצעי הגנה רב עוצמה וברור נגד התקפות חיצוניות. במצבים של מלחמה וסכנה, המערכת הרוחנית של האדם נכנסת לפעולה, והבנה רוחנית עמוקה יכולה לספק לו תמיכה וחיזוק בשעת צרה. דרך הקבלה והתמקדות בתורה ובמסרים העמוקים שניתנים מן העליון עשויים לתרום ליציבות ולהתמודדות חכמה יותר עם האתגרים הרגשיים, הנפשיים והמוסריים שנגרמים על ידי מלחמת חרבות ברזל ואירועים דומים.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב ליקי?*

באמצעות המרכז של יקי אנו יכולים להכיר את הדרך ליכולות התקשור שלנו. יכולת זו נותנת לנו את האפשרות להיות בקשר עם מדריכים רוחניים בצורה יומיומית. דרך התקשור עם המדריכים, נוכל לקבל מסרים לגבי הפעולה הנכונה בסיטואציות חיים שונות, ובכך לשפר את איכות חיינו באופן ממשי.

 

ראוי להוסיף כי המדריכים הרוחניים פועלים במימד הרוחני, בו חוקי המימד הפיסי אינם חלים. בזכות זאת, הם יכולים לראות את העבר, ההווה והעתיד בקלות. תקשורת עם המדריכים מאפשרת לנו לקבל מידע שאינו זמין לנו במימד הפיסי, למשל על העתיד. באופן זה, אנו משפרים את חוויית החיים. שיפור זה נחוץ לנו בתקופות רגילות ועל אחת כמה וכמה בתקופות מבחן אישיות, כעת בתקופת מלחמת חרבות ברזל.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

אברהם פריד - מישהו תמיד הולך איתי

מילים: רמי קידר, לחן: אפי נצר

אל תסתר פניך ממני -שולי נתן

מלים: על פי תהילים ק"ב, לחן: ראובן סירוטקין

עדנה לב – ידיד נפש

מילים: רבי אלעזר אזיכרי, לחן: אהוד צוויג ושרה צויג קרבאל

אברהם פריד - עלה קטן שלי

מילים ולחן: ישי לפידות

עובדיה חממה - אנא בכח

מילים: מן התפילה, לחן: עובדיה חממה

שולי נתן ונחמה הנדל - מי האיש

מילים: מתוך תהילים, לחן: ברוך חייט

                   

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי



 



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה