יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

לפידים בוערים


שינוי מועד הבחירות לכנסת והקדמתם ל-22.1.2013, מהווה הזדמנות לשוב למאמר שפרסמתי ב-15.1.2012, בו פענחתי והערכתי את סיכוייהם של יאיר לפיד ונועם שליט להצליח במרוץ לבית הנבחרים.
אומנם ההתייחסות באותה עת הייתה ליום הבחירות המקורי בנובמבר 2013,
אבל התוצאות מדברות בעד עצמן





כל אדם מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא השם הפרטי.

אם נבדוק לעומק את המלך, האביר והשר, נראה שלמעשה המלך מדבר על הייעוד שמספר על המטרה של האדם. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיו על-מנת לממש את הייעוד, השר יספר לנו, איך יעשה זאת ובאיזה אופן.

בכל הנוגע ליאיר לפיד, הרי שהלפידים במפה שלו מאירים לו פנים. בעיקר דברים אמורים לגביי סקטור האביר שבמפה, המושפע מהמזל האסטרולוגי, עקרב במקרה הנדון. נכון לכתיבת שורות אלו משקלול הסקרים רשימתו של לפיד עתידה לגרוף 10 מנדטים בממוצע. 

מנגד אצל נועם שליט המצב קצת פחות מואר. האביר שלו משייך אותו למזל סרטן, עובדה הנמצאת בעוכריו. כתוצאה מכך, אין זה מפתיע כלל כי כבר בשלב הבחירות הקדימות במפלגת העבודה הוא הגיע אך ורק למקום ה-39, הנחשב ללא ריאלי. מבט במאמר המקורי יראה כי כבר לפני כשנה הערכתי כי הוא ינוצל למטרות קידום המפלגה: "אם כן תבחר להיכנס לפוליטיקה סביר להניח שינצלו אותך באופן שיווקי - כגורם מושך קולות". 


הצצה מעבר לפרגוד
אם נתייחס למשמעות הקוסמונומרולוגית של תאריך יום הבחירות 22.1.2013 (שהוא סיכום נומרולוגי של תאריך זה, היינו 22+1+6 = 29 = 11 = 2), יתגלו לפנינו סודות נומרולוגים עלומים.

יום הבחירות 22 לחודש מתאים עצמו בצורה נחרצת לטובת לפיד שכן הוא מאופיין ע"י מספר המזל האסטרולוגי – מזל עקרב (22), דבר המחזק באופן משמעותי את יכולותיו וסיכויי הצלחתו.

אצל נועם שליט לעומת זאת, המאפיין 22 מהווה אלמנט של חולשה . זאת כיוון שבעוד העולם רואה אותו כאדם שמסוגל להוביל דרך, הרי שבפועל הוא אינו כזה בכלל שכן מזלו האסטרולוגי סרטן. 


סודות מהקלפי
מרכיב חשוב, העשוי לספר לנו על סיכויי הצלחתו של אדם הוא איזון המפה, כלומר האם יש התאמה בין מספר היעוד (המלך) המזל האסטרולוגי (האביר) ושמו הפרטי של האדם (השר).

מבט במפות של שני האישים מראה בצורה ברורה כי יאיר נהנה מאיזון ואילו שליט סובל מהפרת האיזון.

מפה מאוזנת משמעה איזון אנרגטי בין תאריך הלידה, המזל האסטרולוגי ושמו של האדם. מפה בלתי מאוזנת משמעה שאין הפרה של ההרמוניה בין רכיבים אלה.

איזון בין תאריך הלידה לשם המלא משפיע משמעותית על תפקוד האדם, הצלחותיו ומימוש רצונותיו.

אפשר לדמות את איזון תאריך הלידה לשם המלא לזרימה מלאה של צינור מים המשקה עץ. העץ מקבל את מלוא המים שהוא צריך ולכן יוכל לתת מקסימום פרי (100% תפוקה של העץ).

כאשר העץ מפיק 100% מתוצרתו הוא מאפשר מקסימום רווח לבעליו הנהנה מפירותיו. מכאן, ניתן להסיק ולהבין כי אותו אדם הרוצה לממש את מלוא יכולתו ושאיפותיו מחייו, יוכל לממש זאת כאשר ישיג זרימה טובה ומאוזנת, כך שהעץ יניב את שיא תפוקתו.

בהיעדר איזון, תיווצר חסימה כמעט מלאה. במצב כזה, בצינורות זורמים רק 40% מכמות המים הדרושה לעץ. כתוצאה מכך העץ סובל ממחסור כרוני של מים הדרושים למחייתו ולכן מאמציו יתמקדו בניסיון להישרדות בלבד.

ההשלכה המידית מהמצב שייווצר זה ירידה בתפוקת הפירות כמו גם באיכות שלהם. באותו האופן גם האדם, שבהיעדר סביבת גידול אופטימלית לא יצליח לממש חלק ניכר משאיפותיו ורצונותיו . הוא יסבול ממעצורים, חסמים ותסכולים וייאלץ להתעסק אך ורק בהישרדות במקום בצמיחה והתפתחות.


סוד ההשקייה הנכונה
למפת האדם המוצגת על גבי עץ החיים ישנם שלושה מקורות מידע. תאריך הלידה, המזל האסטרולוגי והשם. בעוד השניים הראשונים נקבעים בזמן הלידה ולא ניתנים לשינוי, הרי שאת השם ניתן לשנות בכדי ליצור את האיזון המיוחל.

כלומר, הדרך להזגת מערך השקיה הרמוני, מצריכה הכנסת שינויים בשמו של האדם שבנדון.

ברמה הפרקטית, המשמעות הטכנית של האיזון השמי הינה להוסיף שם פרטי נוסף. זאת במטרה לשחרר את החסמים ולהזניק את האדם קדימה.

איזון שם עוזר בצורה משמעותית לשיפור המערכת הזוגית, התעסוקתית, בטיפול בהפרעות קשב וריכוז, הגברת יכולות למידה ועוד. הליך האיזון מעצים את האנרגיות החיוביות על חשבון נטרול וביטול אלו השליליות.

כעת, לא נותר לנו אלא להמתין בסבלנות ולראות לאיזה הישגים יגיע מר לפיד ביום הבחירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה