יום שישי, 25 ביולי 2014

ארגון טרור הרומס כל הנקרה בדרכו, גם את עמו שלו

ארגון חמאס גרר את ישראל למערכה שלא רצתה בה וסופג כעת מכה רצינית. כצפוי. מה גרם לארגון הטרור להיכנס במודע לעימות אבוד מראש? המפה הטארונומרולוגית של חמאס משרטטת קווים לדמותו של ארגון טרור צמא דם.

ארגון הטרור השולט ברצועת עזה בימים אלה מגדיר עצמו כתנועת ההתנגדות האסלאמית. פירוש המילה "חמאס" הוא התלהבות, גבורה. החמאס הוא ארגון אסלאמיסטי-סוני פונדמנטליסטי פלסטיני, ששם לעצמו מספר מטרות: הקמת מדינה פלסטינית אסלאמית בשטחי ארץ ישראל, שכוללים הן את שטחי מדינת ישראל (למעט רמת הגולן) והן את שטחי יהודה, שומרון וחבל עזה.


"ואַחַר, בָּאוּ מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן, וַיֹּאמְרוּ, אֶל-פַּרְעֹה:  כֹּה-אָמַר יְהוָה, אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, שַׁלַּח אֶת-עַמִּי, וְיָחֹגּוּ לִי בַּמִּדְבָּר" (שמות ה', א'). משה ואהרון מגיעים אל פרעה מלך מצרים ומפצירים בו לשחרר את בני ישראל. פרעה מסרב, וסירובו מכין את השטח למכת מצרים הבאה בתור.
החמאס סירב למספר הצעות להפסקת אש, ביוזמת גורמים שונים ובעיקר מצרים. במובן הזה, מזכיר ארגון הטרור את בחירתו של פרעה, מלך מצרים, במהלך סיפור מכות מצרים. "שלח את עמי" דרש משה, אך פרעה סירב שוב ושוב, ובכל פעם ספג מהלומה חזקה יותר. כך גם ארגון חמאס. האירוניה הקלה במקרה זה, היא שבזמננו את ההפצרות בחמאס מקיימת מצרים, אותה אחת שסירובה לשלוח את בני ישראל גרר מכות כואבות.

ארגון החמאס הוקם על ידי אחמד יאסין ב-10.12.1987. היה זה יום מצוין להקמת החמאס. יום זה מתאר יכולת הישרדותי גבוהה, יכולת התמדה, יכולת הובלת דרך עולמית, אנרגיה המובילה אחריה אנשים באש ובמים. יכולות ביצוע המונעים מהבנה שלנצח בדרך הרגילה אין להם אפשרות (חסד גבורה1=19) ולכן הדרך היחידה הקרבה עצמית הפיכה לקורבן והתאבדות למען השגת היעדים.
    
תנועת החמאס ביום תחילת המבצע
ספירת תפארת 4=22 במפת חמאס מאופיינת על ידי הכוכב פלוטו - המסמל את מזל עקרב מיסוד המים. מייצגת את המערכת הרגשית ואת הייעוד והצרכים הרגשיים.

ייעוד המבצע מטעם חמאס: להוביל דרך עולמית ולהשאיר חותם ביקום בפן השלילי.
המפה הטארונומרולוגית של חמאס מתאפיינת באנרגיה הנוטה לפגיעות רגשית ונפשית, אנרגיה קיצונית בדעות והתנהגות, אנרגיה עצבנית, קנאית להצלחות האחר. כאשר נפגע החמאס הוא מתפרץ בקיצוניות עם נטייה להרס עצמי ו/או הרס אחרים. לחמאס אנרגיה הנוטה להשתלט על החלשים, נטייה לאלימות, חוסר ביטחון, התפרצויות זעם, אנרגיה הנוטה למריבות כדרך חיים.

לחמאס אנרגיה שאינה מהססת להרוס עולמה/רכושה וקשריה עם מדינות ואירגונים. אנרגיה הנוטה לדורש מהאחר יתר על המידה ורק אחר כך לדרוש מעצמה. אנרגיה תלותית, שכאשר נפגעת פונה לדרך קיצונית ופועלת בכל דרך זדונית ומרושעת לפגוע חזרה. זו אנרגיה תוקפנית, דורסנית, פוגעת בסביבה ובזולת ללא נקיפות מצפון. אנרגיה הנכשלת בעשייה חיובית, צינית, המשדרת ייאוש ומותש פיזית.

עוד ניתן לדבר על אנרגיה הנוטה להתרחק מדינות, ארגונים ובני אדם, בעלת חוסר רצון להתפתח. אנרגיה שתלטנית, כוחנית, תוקפנית ושמרנית באופן קיצוני. אנרגיה הנוטה לחוות הפסדים, לא מתחשבת, פועל בכול דרך לא חוקית במטרה להשיג מטרותיה. אנרגיה הנוטה לרמוס בדרך להשגת מטרותיה, אנרגיה הדורכת על "גוויות". אנרגיה נקמנית, שאינה סולחת, ערמומית, אנוכית, גאוותנית, מורדת ומתנהלת ללא שליטה. אנרגיה הפועלת באופן זדוני, נצלני והחוסר התמדה. אנרגיה עקשנית, חשדנית ומסוגרת. אנרגיה מתפרצת ובעלת וחוסר שליטה עצמית. לא מוכנה לקבל ביקורת, לא מוכנה לקבל מרות, הפכפכה ולא יציבה.

זוהי אנרגיה שלא לא סומכים עליה, דיכאונית, מתוסכלת הנוטה להתפרצויות בלתי צפויות. אנרגיה הנוטה לדכא את המדינות הארגונים שסביבה. בעלת דעות קדומות, צרת אופקים, משעממת. כפייתית, מעיקה על הסביבה ופחד מכישלון. אנרגיה ביקורתית, עוקצנית, "פריק של שליטה", קושי לעסוק בעיקר, מייגעת וחסר אחריות. אנרגיה שאינה אוהבת מחויבות, אינה משקיעה בקשרים דיפלומטיים, נוטה להתלונן באופן סדרתי, מותשת ומתישה את הסביבה. אנרגיה הנוטה לרמאויות, אנטי חברתי, בעיות אגו, דימוי עצמי נמוך. אנרגיה הנלחצת בקלות אולם לא מראה זאת כלפי חוץ.

ספירת כתר 0 = המחשבות
מאופיינת על ידי הכוכב כירון המסמל את המרפא הפצוע ששואף לרפא את עצמו ורוצה לרפא אחרים. ספירת הכתר מייצגת את המניעים, המוטיבציות, האידיאלים המודעים ואת סגנון המחשבה והלימוד.
ספירת כתר מאפיינת אנרגיה השואפת לרפא עצמה ואת נתינה הנתונים למרותה. אנרגיה השואפת לשיתופי פעולה ופועלת מתוך רגשי נחיתות.    

מפת חמאס חלשה מידי לממש את המתנות הגבוהות ולכן מתמקדת בתכנים טכניים ובין היתר בניית מנהרות (4 ולא 9). 

אנרגיה זו טובה לחמאס והם מנצלים זאת לתועלת אישית על ידי הבלטת החולשה ומנסים ומצליחים למשוך אמפטיה לתושבים ולמצבם.


אם נסכם, המבצע התחיל ביום בעל יתרונות וחסרונות. היות ומפת חמאס חלשה יום תחילת המלחמה "משחק לטובתה" שכן הביקורת התקשורתית מופנית כלפי מי שפתח במלחמה. בנוסף יום פתיחת המלחמה מחליש את התוקף ומאפשר לחמאס להתגונן מאחורי המשפחות (6). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה