יום שני, 27 בפברואר 2017

על בחירות ושינויים

על בחירות ושינויים
אות לאות תביע אומר 27.02.2017

רוב בני האדם אוהבים שגרה. שגרה מקנה ביטחון ורוגע לאדם, ובטחון/וודאות זה אחד הצרכים הכי בסיסיים ועיקריים שיש לכולנו. כי זהו צורך אוניברסלי. שינוי מגיע כאשר לאדם כבר לא נוח במקום שהוא נמצא. שהמחיר שהוא משלם כבר מידי עבורו, ויש עוד אופציה כשיש כאב גדול, כל-כך גדול שהוא יוצר צורך עז לעשות דברים בדרך אחרת. מה מביא אדם לשינוי? מה דורש השינוי מהאדם? מתי אדם מוכן לעשות שינוי מהותי בחייו? ואיך כל זה קשור לבחירה בחיים?

את שלושת שעות תוכניתנו היום נקדיש לנושא מהותי זה בחיי כל אדם על בחירות ושינויים בחיים.

בשעה הראשונה בין 11:00 ל 12:00 ארחנו שלושה מנחי סדנאות למודעות וצמיחה אישית. מיכל אייל שטוסל, אייל נאור וויקי משל לביא. המטרה של שלושתם היא לעזור לאנשים לחיות בחופש רגשי ונפשי, כדי שיוכלו להיות "הגירסא הטובה ביותר של עצמם" ולחיות חיים של סיפוק ובריאות נפשית. הוספנו נגיעה במפתם הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייהם וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתם

בצמד השעות בין 12:00 ל 14:00 הוספנו לשלישית המנחים ארבעה אורחים שבחרו לעבור שינויים בחייהם. שמוליק קליין, ריקי מנו, דודי ארנטל ועדי צח, אשר יספרו על הבחירות שלהם, על השינויים שהם בחרו ובוחרים לעשות ועל הסיבה שגרמה להם לבחור בשינויים אילו. יחד נהייה באולפן שבעה אורחים. נספר על האנרגיות של המספרים שלוש, חמש ושבע המהווים בסיס לשמחת חיים, עמידה על במה או ישיבה בפני מיקרופון פתוח, בסיס לשינוי ותנועה ובסיס לחכמה אנושית ועולמית.

השירים שהושמעו בתוכנית:
הצל ואני – יהודה פוליקר
מחכה - ריטה
מגדלור – שושנה דמארי
מישהו –  מתי כספי
הכניסי תחת כנפך – נחמה הנדל
מטריה בשניים – להקת הנח"ל
מי יסגור את הדלת? – העופרים
מי האיש – נחמה הנדל ושולי נתן
ואני מרגיש בטוב – נינה סימון
על הדרך עץ עומד – צילה דגן
בדרכי שלי – אלביס אהרון פרסלי
אהבה - יהורם גאון

שעה ראשונה: להאזנה לחץ כאן
שעה שנייה:    להאזנה לחץ כאן
שעה שלישית: להאזנה לחץ כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה