יום שני, 29 במאי 2017

טל ליפשין – דעות קדומות לא בבית שלי!

טל ליפשין – דעות קדומות לא בבית שלי!


"אות לאות תביע אומר" 29.05.2017 בין 11:00 ל 13:00 טל ליפשין מומחה ל NLP, האיש שאינו נותן לדעות קדומות להשפיע על חייו.

לפני מספר שבועות צדה את עיני מודעה מעניינת בפייסבוק.
"טל ליפשין - מר. nlp מלווה אנשים לכתוב את הרצאת חיים ולהוריד פחד קהל".
הסתקרנתי וחייגתי ולמדתי כי הבחור אוהב אנשים ובוחר לחיות את חייו בדרך מאתגרת,
הוא אינו מוכן לתת לדעות קדומות להשפיע על חייו ומספר איך דעות קדומות משפיעות על הבחירות שלנו.

שאלתי "על אילו דעות קדומות אתה מדבר?" ענה לי טל: " שמי טל ליפשין אבל הייתי הרבה יותר מוכר לאנשים בתור טל החשפן. הייתי הבעלים של להקת "ערי החלומות" והוצאתי לאור את  הספר "יומנו של טל חשפן" אוטוביוגרפיה על חיי.

תחשבו על זה , 17 שנה אני חשפן. רפואה לומדים 7 שנים, עוד 5 שנים התמחות לדוקטור... עוד שנתיים 3 סטאג'. אני 17 שנה. אפשר להגיד שאני פרופסור לחשפנות. טוב, תמיד אמא שלי רצתה שאני אביא לה תואר!

לפני 17 שנה, קרה אירוע שממנו התחילו חיי החדשים.
למדתי על בשרי שהדרך הכי טובה ללמוד על החיים היא רק בלחיות אותם.

למה דווקא מהאנשים שלא פחדו ללכת נגד הזרם והנורמה, למדתי הכי הרבה?"

תחושתי היא שאפשר גם אחרת. אפשר עם כח רצון וניצוץ של נועזות לבחור את המלחמות שלנו.

לא לתת לאנשים רעילים להוריד אותנו ואת החלומות שלנו. לראות איך אנשים מגשימים את עצמם ומתגברים על מלחמות שפעם נראו אבודות. איך פתיחות גורמת להתפתחות מול האנשים הנכונים.

הסתקרנתי וקבעתי פגישה, בה גם זכיתי לקבל ממנו את ספרו האוטוביוגרפי "וידויו של חשפן" קראתי אותו עד תומו. בספר סיפורים עסיסיים מלווים בפילוסופיה אישית מעניינת. הפגישה הזו הובילה לתוכנית הרדיו.

שמענו מסיפוריו של טל ושוחחנו גם על מפת עץ החיים הקבלית שלו.

טל , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
מפת עץ החיים הקבלית
טל ליפשין
כל הזכויות שמורות (C)
לשרון נריה בר-און
טל , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלו. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלו. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמו הפרטי.

ייעודו ייעודך הוא מספר המלך שלו מס' 8 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי,  להיות מלך בביצוע. לשאוף להצלחה, לצבור רכוש ויציבות כלכלית. לחשוב עסקית ולראות בגדול. להיות עוצמתי, בעל כוח רצון ומשמעת עצמית. מציאותי, יסודי, מאורגן, מסודר, תכליתי ומעשי. יעיל, חרוץ, נחוש, מתמיד, עקבי ושם לב לפרטים. ענייני, אחראי, פעיל פיזית, תחרותי ואנרגטי. להיות צנוע וביתי, מסגרתי ואדמתי,  לפעול בביטחון ולפי החוקים, לפתח כישרונות טבעיים, רוחניות ויכולת ריפוי.
האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי: הוא מזל בתולה (4) ובעל איכויות ותכונות של: אדם מסגרתי, ביתי, חרוץ, חומרני, פעלתן, טכני, ביצועי, יציב, שמרן, הגיוני, דיקן, קפדן, מתמיד, ריאלי, אנליטי, יורד לפרטים, נאמן, מסיים בזמן מטלות. משקיען, חי בגבולות, מציית לחוקים ופקודות, אוהב שגרה.  
השר הוא מספר שמו הפרטי - מס' 3 המשויך לספירת בינה המסמל באסטרולוגיה את מזל קשת, הקורא לו להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  

יכולת התעסוקה העיקרית הגלומה בספירות חסד גבורה מאפיינת את יכולתו לעסוק במקצועות הקשורים באיזון מסוגים שונים: טיפולים, טיפולים אלטרנטיביים, טיפולים רוחניים, טיפולים עם ילדים או קשישים.

היה מעניין.

השירים שהושמעו בתוכנית:
זה היה ביתי – מני בגר
שימי תבורי – עוד סיפור אחד של אהבה
אהבה בת עשרים – ישי לוי
אל תשטה האהבה – שלומי שבת
לתת – בועז שרעבי
מה אומרות עיניך – אסתר עופרים
שיר בארבעה בתים – אילנית
אהבה יהורם גאון – עובדיה חממה

תיבת טקסט: הנחיות להאזנה: בגמר שעה, יש לסגור את הקישור דרכו האזנתם, לצאת ממנו חזרה את הבלוג ולהיכנס לקישור של השעה הבאה. 







טל מתרגש לקראת השידור - סרטון



                                                                כרטיס הביקור הדיטגילי שלי
                                              עמוד הויקיפדיה עלי



תגובה 1:

  1. שלום לכל מי שקורא עכשיו את התגובה שלי.
    שמי טל ליפשין ואני הייתי האורח בשידור.

    לפני השידור הייתי במתח רב. בכל זאת הרדיו הוא לא המדיום המוכר לי ועוד שידור חיי.
    מה שקורה בשידור חי, זו האמת.

    שרון מאוד יודע לקרוא אנשים. להבין ולהכיל אותם.
    הוא ידע להוביל את השידור ממש כמו שנבנה סיפור מרתק מטובל בשירים אשר בול פוגעים.
    מרוב שהרגשתי משוחרר בשידור, הצלחתי לפתוח את ליבי ולספר דברים אשר ישבו שם ולא קיבלו חשיפה. וגם דברים שאני משתף מתוך סיפור חיי, בשידור כאילו חזרתי לחיות אותם מחדש באופן רגשי מה שלא קל לעשות בסביבה לא תומכת.

    אני ממליץ לכל מי שיש מסר להגיד לעולם או לשתף, שיקבע עם שרון. אם זה ששרון יעשה לו איבחון מקצועי או להעלות אותו לשידור.
    חוויה שנשארת לכל החיים!!!!

    תודה רבה שרון


    השבמחק