יום שני, 21 באוגוסט 2017

פתיחת לבבות ותודעה עם ארנינה קשתן

פתיחת לבבות ותודעה עם ארנינה קשתן


"אות לאות תביע אומר" 21.08.2017 בין 11:00 ל 13:00 עם ארנינה קשתן, מייסדת "מיתרים" - המרכז ללימודי א.מ.ת. (אהבה, מודעות ותקשורת מקרבת).

ארנינה קשתן, ותיקת המורות המוסמכות בארץ לתקשורת מקרבת (לא-אלימה), הכשירה ומכשירה את המנחים המובילים בארץ בתקשורת מקרבת. תלמידתו של דר' מרשאל רוזנברג (יוצר השיטה), מנחה מבוקשת בקורסים בינלאומיים להתפתחות אישית ומודעות. מפתחת שיטת "המצפן" לחופש פנימי, משפחתי וחברתי ומחברת הספר "להתאהב בעצמי מחדש" שיצא לאור לאחרונה.


שוחחנו עם ארנינה על משמעות שירו של שלמה ארצי "פתאום קם אדם ומרגיש כי הוא עם ומתחיל ללכת, ולכל הנפגש בדרכו קורא הוא שלום". מה משמעותו של אדם ההופך לעם? שמענו מארנינה מי היא בעיניה. שמענו על סיפורה האישי, על פרוייקט חייה התקשורת המקרבת ומה משמעות תורה זו בעיניה, על תורת המצפן, על הסיבות לפעילותה כיום, על הספר החדש שלה 'להתאהב בעצמי מחדש, על הצורך שלה לכתוב שירה וקראנו שניים משיריה.

מפת עץ החיים של ארנינה קשתן
מפת עץ החיים
ארנינה קשתן
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודה של ארנינה,  מספר המלך שלך קורא לה להיות מלכה בידע וחוכמה. אדם מחונן, נבדל, בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם השואף למושלמות. אדם בקורתי, חשאי ונוקשה. אדם נאמן, יציב, אנליטי, שכלתני, בעל אינטואיציה טובה. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית. אדם שומר סוד, שומר חוקים ארציים. אדם המתחבר לאמונה ולדת.

המשפיע התנכ"י של ייעודה הינו רבי "שמעון" בר יוחאי -  אדם חכם שידע לעמוד על במה ולהעביר את הידע והחוכמה שלו לאחר. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל דגים ומתאר אדם המסוגל לכתוב תכנים באופן מרשים ביותר הקשורים במיוחד לידע עמוק ונסתר. ידע שאורו מופץ. אדם שמעריכים את חוכמתו ושמחים ללמוד ממנו.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי [ מס' 11 המשויך לספירת דעת הנסתרת]   -  מזל דלי הקורא לך להיות אבירה – מאסטר המדריך הרוחני. עליך להכיר את משמעות התכונות אשר תעזורנה לך להתמודד עם הקשיים הצפויים בדרך להצלחתך כמאסטר. עליך להבין: מזלך האסטרולוגי קורא לך להיות מאסטר ולהוביל דרך חדשה בתחום הרוחני. נועדת לגדולות. ייעודך לרפא את העולם בעיקר מהיבט הנפשי והרוחני. עליך ללמד את בני האדם ולהכשירם לקראת ייעודם האישי. בין היתר לעזור ולרפאם ע"י הכוונה רוחנית לתיקונם האישי. עליך ללמוד על מנת לצבור ידע חדש ולהעבירו ולהעניקו לעולם. עליך להעניק לזולת מבלי לדרוש תמורה. עליך להבין שייעודך דוחף אותך לחיות למען האנושות ולא למען עצמך. המטרה, להפיץ את הידע שלך ברחבי הגלובוס.

המשפיע התנכ"י על ה"אביר" שלך "יעקב" -
מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב. ככתוב בתנ"ך כתוב: וַיֹּאמֶר, לֹא יַעֲקֹב יֵאָמֵר עוֹד שִׁמְךָ--כִּי, אִם-יִשְׂרָאֵל:  כִּי-שָׂרִיתָ עִם-אֱלֹהִים וְעִם-אֲנָשִׁים, וַתּוּכָל.  [בראשית ל"ב כ"ט] ישראל = ישר-אל. כלומר, ישירות, פנים אל פנים, ביושרה, בהגינות ובאמת כנאמר תָּמִים תִּהְיֶה, עִם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ [דברים י"ח י"ג, י"ח]

השר הוא מספר שמך הפרטי הקורא לך לבצע את התיקון העיקרי שבחייך. עליך להימנע מניצול לרע ולהימנע מלקרבן אחרים. עליך להתגבר על תחושת הקורבן המעכבת את חייך.

מספר התעסוקה ועשייה מספר כי חוכמת החיים שצברת  הופכת אותך למורה ומקור ידע לזולתך.


יש בך יכולת לדבר עם כל אדם "בשפתו". יש בך יכולת לפעול בו זמנית במספר משימות. יכולת תפקוד בעלת תגובה מהירה.

הינך ילידת יום שישי: את מסוגלת לחיות בתקופות של מעבר בין שלבים, שכן יום שישי מהווה את הגשר שבין השגרה השבועית למנוחה הנכונה של השבת.

כפי שאת מעידה על עצמך: אשה של ניגודים – מצד אחד מאד של אנשים, אוהבת להיות במחיצתם, ללמוד, ללמד. מצד שני, זקוקה מאד למרחב הפרטי ולאוטונומיה שלך. מאד פתוחה, טבעית, ישירה, ומצד שני מאד רגישה ועסוקה בעולם הפנימי.

ילידי יום שישי נהנים מכישורי הסתגלות יוצאים מגדר הרגיל. הם ניחנו ביכולת לעבור ממצב צבירה אחד לאחר. 

ציר חייהם נוגע כל העת בצורך בהשכנת שלום ובמציאת איזון בין הצדדים השונים של אישיותם, במקביל ליצירת אותו מצב של "גישור" ופישור בקרב החברה הסובבת אותם.


השירים שהושמעו בתוכנית:
פתאום קם אדם – שלמה ארצי
אדבר איתך – חוה אלברשטיין
עודני ילד – הכל עובד חביבי
שיר משמר – מתי כספי
הוא לא ידע את שמה – אסתר עופרים
שחקי שחקי – נחמה הנדל
עוף גוזל – שלמה ארצי
מי האיש- שולי נתן ונחמה הנדל









                                                     כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה