יום שני, 23 באפריל 2018

שבעים למדינת ישראל – אחי גיבורי התהילה


שבעים למדינת ישראל – אחי גיבורי התהילה



"אות לאות תביע אומר " 23.04.2018 בין 11:00 ל 14:00 תוכנית עם
פעילי עמותת "אחי גיבורי התהילה", עמותה הפעילה למען ועבור נכי צה"ל.
מתארחים: יו"ר העמותה קובי יצחק, אשר מקדיש שנים רבות מחייו למען הנכים. יחד עימו עושים במלאכה מיקי אלחייני, אופיר יעקב ואיציק שושן. מוטי חרמון – גמלאי חיל המודיעין ונכה צה"ל, ממקימי סניף ארגון נכי צה"ל בחולון, וחבר בהנהלת צוות.  עוסק בפעילות ציבורית התנדבותית בצוות, משמש כגזבר מחוז דן וכאחראי על טיפול בפרט בגמלאים בסניף חולון.

אנו מארחים היום אזרחים וחיילים יקרים אשר נתנו את היקר להם מכל למען מדינת ישראל, נכי צה"ל ופצועיה, אשר הקיזו את דמם ונפצעו ונפגעו במלחמות ישראל ובפעולות איבה. נספר את סיפורם ונשוחח על עמותת "גיבורי החיל" אשר נוסדה על מנת לעזור להם להתמודד עם הקשיים אותם הם חווים עקב פציעתם.

במוצאי יום העצמאות השבעים למדינת ישראל אהובתנו היקרה, אמרה מרים פרץ בתום הטקס בו קיבלה עם יתר חתני וכלות הפרס את פרס ישראל.

"יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים בהודעות שבר נוראיות: נפילת בני בכורי אוריאל בדרום לבנון, פטירת בעלי משברון לב ופטירת בני אלירז בקרב בעזה. עם הלב הזה יצאתי אל עמי, ובמילים פשוטות בשפת הלב השבור דיברתי על הארץ הזאת ומורשתה. על הבחירה בטוב, על השמחה, על הדבקות בחיים, על אחריות, על מעורבות חברתית. ומתוך הלב הזה שפועמת בו אמונה, בארץ הזאת ובעם הזה, מתוך תהומות הכאב, נבעו מעיינות של אהבה. כשהלב מלא אמונה הוא יכול לעמוד באתגרים קשים, הוא יכול ליצור יצירות גדולות, זו יצירתי. היא נטועה בלבבות. הפכתי את יגוני לניגון חדש".
מלים אילו ראויות להישמע בכל בית בישראל וראויות שתילמדנה בכל מוסדות החינוך.

לכבודם של נכי צה"ל, לכבוד הנופלים במערכות ישראל ולכבוד מרים פרץ כלת פרס ישראל, ראויים להישמע המלים שאמרה מרים פרץ בנאומה.

על מפת עץ החיים של העמותה בשילוב עם מפתו של קובי יצחק :
לכל אדם, ישות מדינית, ארגון, חברה ויצירה יש 3 רכיבים בהם ניתן להשתמש על מנת להרכיב את מפת עץ החיים הקבלית המאירה את דרכו של הנבדק ומספרת את סיפורו/סיפורה דרך המספרים המתגלים בעץ החיים הקבלי של הנבדק.
שם האדם, הישות המדינית, הארגון, החברה והיצירה ותאריך לידתם מורכבים מאותיות ומספרים אשר לפי האמונה היהודית והקבלה מהווים את הבסיס עליו נברא היקום כולו, והשפעתם מתקיימת תמיד.
 
מפת עץ החיים הקבלית - עמותת אחי גיבורי התהילה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
מפת  היעוד של העמותה
המלך של העמודה - הייעוד.
ייעודה של העמותה, מס' , 2 מיסוד המים מסמל באסטרולוגיה את מזל סרטן, הקורא לעמותה להיות מלכה בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. לפעול אל החברים בעמותה ברגישות, בעדינות ובאמפאטיה. להתחבר לפן המכיל, המטפל והתומך. לפעול בצורה מתחשבת, אדיבה, אחראית ודייקנית.

האביר של העמותה
האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי,  מס' 22, מיסוד המים והאש, הנמצא בספירת הדעת הנסתרת - מזל עקרב הקורא לעמותה לנהוג בהתנהלות של מאסטר ולעזור לממש את ייעודה של העמותה: לעזור ולרפא את עולם נכי צה"ל בעיקר מהיבט הנפשי והרוחני. על העמותה  לפתח יכולות להתחיל התחלות חדשות. על העמותה לפתח את יכולות ההמצאה להיות יוזמתיים ויצירתיים ללא הפסקה. להנהיג בטבעיות, להנהיג בכריזמה, להיות יעילים, מדויקים, להתמקד במטרות, לקדם עניינים ולפעול ביצירתיות, לעשות הכל בצורה גדולה ומרשימה. לפעול באמינות, בנחישות, בתעוזה ולפתח ארגון חובק מדינה.

המשפיע התנכ"י "מנורה".
לכל מספר יש משפיע תנכ"י. המשפיע התנכ"י של מספר 22 מתאר אדם  או ארגון בעל יכולת רוחנית נעלה. יכולת לברוא מציאות ובעל יכולת מימוש גשמית יוצאת מגדר הרגיל.    
אור ה"מנורה" מצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו ויכולת בריאת המציאות כפי שמתואר בנס פח השמן שבו הודלקה המנורה. למנורה יש תכונה מיוחדת שיש ביכולתה להפיץ אור תמיד מקצה העולם ועד קצהו לנצח נצחים. כנאמר, בלי אור הבורא אין הצלחה כפי שמבוטא ע"י המנורה.          
היכולות והכישורים החבויים באישיות מאפשרים להותיר חותם בעולם. ליצור יש מאין.

השר של העמותה
השר הוא מספר השם הפרטי, מס' 9  מיסוד האש המסמל באסטרולוגיה את מזל טלה, הקורא להיות  שר בהוראה והעברת מידע. להוביל דרך בכל תחום, נתינה ללא גבולות, רוחב לב אין סופי. ארגון
בעל יכולות ראיה כוללת ויחד עם זאת בעל יכולת לרדת לפרטים הקטנים.

כאשר אנו בודקים את מפתו של יעקב קובי יצחק, אנו מוצאים בספירות חסד וגבורה את המספר 22 המשויך למזל עקרב מיסוד המים והאש. אותו מספר אותו אנו מוצאים מספירת הדעת הנסתרת [המזל האסטרולוגי] של העמותה. מכאן אנו מבינים כי יעקב קובי יצחק הינו האדם המתאים לייסד את העמותה ולנהלה. במלים אחרות, האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון.

השירים שהושמעו בתוכנית:

אחי גיבורי התהילה – אילנית
היה חזק – בועז שרעבי
יגאל בשן ולהקת פיקוד צפון - סיירת אגוז
ירושלים של זהב – שולי נתן
להקת פיקוד צפון – השריונים יצאו
להקות צבאיות – מי שחלם
להקת פיקוד מרכז – שירו של צנחן
בועז שרעבי – לתת
נתת לי מתנת חיים – להקות צבאיות
שושנה דמארי – כתה אלמונית
יהורם גאון – גולני שלי
שושנה דמארי – רכב אש








קטלוג פרסומי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה