יום שני, 30 ביולי 2018

סיליה קלו – המומחית הבינלאומית ללינקדאין – מפתחת קשרים מקצועיים ייחודיים.


סיליה קלו –
המומחית הבינלאומית ללינקדאין
מפתחת קשרים מקצועיים ייחודיים.

סיליה קלו – המומחית הבינלאומית ללינקדאין, המפתחת קשרים מקצועיים ייחודיים עבור לקוחותיה ומלמדת את השיטה לפונים אליה.
"לינקדאין הרשת החברתית האפקטיבית ביותר בין משווקים" אומרת סיליה. "מדוע בעצם?" אנו שואלים אותה. סיליה משיבה ברצון כאשר חיוך חם מאיר את פניה "לינקדאין זו רשת חברתית עסקית שהוקמה ב- 2002 והונפקה בבורסה בניו יורק ב- 2011 . החזון והתרבות הארגונית שלה לחבר בין כל אנשי המקצוע בעולם כדי שיהיו יותר פרודוקטיביים ויותר מוצלחים. המהות של לינקדאין קובעת  כי " זה לא חשוב מה אתה יודע, זה חשוב את מי אתה מכיר". כלומר לחבר אנשים להזדמנויות. באמצעות הפלטפורמה אפשר לפתח רשת קשרים מקצועית שאין כדוגמתה בשום מקום אחר. רק זו סיבה מספיק טובה להיות חלק מהרשת הזו.

"אתה יודע למה באתי אליך לרדיו?" שואלת סיליה. "מדוע בעצם" אני משיב לה, "כי אני רוצה שכמה שיותר אנשים ידעו על הרשת הזו וידעו מה לעשות איתה ואיך לכרות את הזהב שטמון בה".

אתגר מעניין, אינכם חושבים כך?
מוזמנים להאזין לסיליה שתספר איך היא הגיעה ללינקדאין ולמה כל כך חשוב להתחבר לרשת זו. איך עושים זאת בצורה הכי נכונה ותיתן טיפים לשואלים שאלות.

כל מי שיתחבר לתוכנית ויפנה לסיליה תוך כדי שידור לעמוד הפייסבוק שלה או לפרופיל שלה בלינקדאין, יוכל לקבל במתנה את החוברת שלה "12 צעדים פשוטים ליצירת פרופיל ממגנט לקוחות (או מעסיקים) בלינקדאין".

כמובן שלא נשכח גם להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלה.
מפת עץ החיים הקבלית – סיליה לאה קלו

מפת  היעוד שלך
מפת עץ החיים הקבלית
סיליה לאה קלו
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און

ייעודך: להיות מלך בביצוע. לשאוף להצלחה, לצבור רכוש ויציבות כלכלית. לחשוב עסקית ולראות בגדול. להיות עוצמתי, בעל כוח רצון ומשמעת עצמית. מציאותי, יסודי, מאורגן, מסודר, תכליתי ומעשי. יעיל, חרוץ, נחוש, מתמיד, עקבי ושם לב לפרטים. ענייני, אחראי, פעיל פיזית, תחרותי ואנרגטי. להיות צנוע וביתי, מסגרתי ואדמתי,  לפעול בביטחון ולפי החוקים ולפתח כישרונות טבעיים.  

המזל האסטרולוגי: הוא מזל תאומים (5) ובעל איכויות ותכונות של: אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, חופשי, אנרגטי, אנליטי, כושר קליטה מהיר, זריז, יוזמתי, כריזמטי, דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים, הרפתקן ומעניין.

שמך הפרטי:  מאפיין אותך כאדם השואף להתחבר לנפש ולתקשר עם הנשמה. מחונן, חכם, חייב שליטה וידע. אדם בעל רגש עמוק, אינטואיציה, דמיון, רוחני, אינטואיטיבי, מיסטי ונמשך לנסתר. נאמן, יציב, מתבונן, חוקר לעומק, מתעמק. אנליטי, שכלתני, שואף למושלמות - פרפקציוניסט, ציפיות מוגזמות מעצמך ומהסביבה ופנטזיות. חקר הטבע וחקר המדע. יושרה, ביקורתי, דורש הכרה, דורש קודם מעצמו ואחר כך מהסביבה, מעודן, מנומס ושואף לשלווה ושלמות

השירים שהושמעו בתוכנית:
אברהם טל  - מחוזקים לעולם
חבורת רננים - עגבנייה
רבקה רז - אשרוק לי שיר עליז
עמיר בניון - כשאת עצובה
קברט - כסף מגלגל את העולם
עופרה חזה  - יד ביד
הלהקה – אילו ציפורים
דוד ד'אור - יד ענוגה
חווה אלברשטיין - כנרת שם הרי גולן
שלמה ארצי - שדות של אירוסים
דורית ראובני - אדם צובר זיכרונות










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה