יום שני, 2 בדצמבר 2019

אריאלה קידר – ראשת מנהל החינוך בעיריית חולון - מחברת אנשים למצוינות באמצעות חינוך נכון


אריאלה קידר – ראשת מנהל החינוך בעיריית חולון - מחברת אנשים למצוינות באמצעות חינוך נכון.


"חלון לחולון" במסגרת תוכנית האב "אות לאות תביע אומר", 02 בדצמבר 2019, אנו מאחדים, את שעות התוכניות בין 11:00 ל 13:00 ומתכבדים לארח בתוכנית את אריאלה קידר ראשת מנהל החינוך בעיריית חולון מחברת אנשים למצוינות באמצעות חינוך נכון.

אריאלה מאמינה שהיא מביאה לתפקידה זה, איכות ניהולית, חוסן עצמי, תקשורת ישירה ובלתי אמצעית, יכולת להחזיק תהליכים לאורך זמן, להעמיק בעשייתה ולהוביל צוות. ליצור שיתופי פעולה ולבנות אקלים בריא בקרב האנשים איתם היא עובדת. והיא מעידה על עצמה ואומרת: "אני אדם של אנשים."

את הקריירה החינוכית שלה  החלה כמורה לחינוך מיוחד, הייתה רכזת שכבה, ורכזת  מקצוע, מאוחר יותר  ניהלה שני בתי ספר, בהמשך מפקחת על החינוך העל יסודי בעיר חולון, ובתפקידה האחרון שימשה כמפקחת  מחוז תל –אביב.

בתפקידה הנוכחי כסמנכ"ל וראשת מנהל החינוך  אריאלה מופקדת על כלל החינוך בעיר חולון  מטעם הרשות. תפקיד מעניין ומאתגר הכולל עבודה אסטרטגית, התוויית מדיניות, תכנון, בינוי, הובלה פדגוגית ומנהלית.

אריאלה אומרת על תפקידה:
"התפקיד מאפשר לי לקדם את תפיסותיי בנושאים של צמצום  פערים חברתיים, יצירת פלטפורמות לשוויון הזדמנויות, הבניית סביבות למידה חדשות, גם מחוץ לכיתה ובית הספר, וקידום תרבות של חתירה למצוינות. התפקיד מחייב שותפויות עם  הרווחה, משרד החינוך, רשת קהילה ופנאי, בינוי ותשתיות, החינוך הפורמלי ובלתי פורמלי, האקדמיה ועוד,

כל העשייה שלי מונעת מהאמונה שניתן להשפיע, שהמערכת בה אני עובדת היא המערכת המשמעותית ביותר, מערכת שיכולה לבנות את החוסן שלנו כחברה, אני מאמינה שאחד האתגרים של המאה ה 21 הוא ביכולת שלנו להתנהל מול  אנשים, לא משנה באיזו מערכת אתה עובד או מנהל ,  יש דברים שלא יכולים לקרות בלי חיבור לאנשים, וברור לי כי מערכת החינוך בה אני פועלת היא שחקן  מרכזי בהשפעה הרחבה על האתגר הזה".

הקשבנו קשב רב לסיפוריה של אריאלה על פעילותה רבת השנים. כמובן, לא שכחנו להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלה.
היה מעניין... מוזמנים להאזין.

מפת עץ החיים הקבלית – אריאלה קידר.
מפת  היעוד שלך – ספירת תפארת

להיות מאסטר. מנהיג ומוביל דרך רוחנית. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להרחיב אופקים, לפתח כוחות וכישורים בלתי רגילים, מדעיים ורוחניים. לפעול בנדיבות ורוחב לב. לעזור לאחרים להתגבר על בעיותיהם ומכשלותיהם בפן הרוחני, הרגשי, המנטאלי והפיזי. לפעול בחכמה למען האנושות. לפעול באומץ ולהתמודד עם אתגרים. לסיים תהליכים ולממש התחלות חדשות. להגיע לפסגה ולפעול כאש היצירה. לפרוץ למרחבים, להתחזק, להעצים בטחון אישי על מנת שתוכל להנהיג, להוביל דרך ולהנחות אחרים. להיות אופטימי עם חוזק נפשי ופיזי. לאהוב, להעניק ולהכיל את כולם.

המשפיע התנכ"י "אדם":מספר 9 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם המסוגל להכיל את תכונות כל בני האדם, אחריו הולכים באש ובמים. אדם בעל יכולת לברוא מציאות.  

בפן החיובי, ה"אדם" שבך הצליח לבטא את יכולת ההובלה ובריאת המציאות כפי שבא לידי ביטוי בבריאת הגזע "האנושי" והצלחתה.     
ובתנ"ך כתוב:
וַיִּצֶר יְהוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה, כָּל [הכל מהווה את המספר השלם 9  שהכל עבורו והוא עבור כולם והקשר של המספר עם היקום] -חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם, לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה, הוּא שְׁמוֹ.  כ וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת, לְכָל-הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּלְכֹל, חַיַּת הַשָּׂדֶה. [בראשית ב' י"ט-כ']

אדם כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן טלה ומתאר אדם השלם עם עצמו והחלטותיו, מעניק, אוהב את החי והצומח, זקוק לחופש ומרחבים, יצירתי ומוביל דרך עולמית.

המזל האסטרולוגי – ספירת דעת הנסתרת – המניע הנסתר שעוזר לך להגשים את ייעודך המאפשר לממש את הפוטנציאל שבך.
המזל האסטרולוגי: הוא מזל תאומים ובעל איכויות ותכונות של: אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, חופשי, אנרגטי, אנליטי, כושר קליטה מהיר, זריז, יוזמתי, כריזמטי, דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
לנתינה ללא גבולות, רוחב לב, עזרה לזולת, מנהיג העולם הגדול, מלכותי, ראיה בגדול. בוגר, אמיץ, אתגרי, הרפתקן, לוקח סיכונים, חוזק נפשי ופיזי, הישרדותי, מתנסה בריגושים, בטחון עצמי, מתחיל ומסיים דברים. ידע עצום, חכם, מגנטי, "בורא מציאות". ממציא, אינטליגנטי, שכלתני, יצירתי, הישגי, מצטיין בכול התחומים. חברתי, מכיל את כולם, לא צריך הכרה מאחרים ולא מתחשבן. חושב כיצד יכול לתרום ולחלק לנזקקים. 


השירים שהושמעו בתוכנית:
שלמה ארצי - נוף ילדות
מלים ולחן: שלמה ארצי
ריקה זראי - גן השקמים
מילים: יצחק יצחקי, לחן: יוחנן זראי
יהורם גאון - הנני כאן
מילים: חיים חפר, לחן: דובי זלצר
מקהלת הילדים על שם צדיקוב - הופה היי
מלים ולחן: נעמי שמר
נחמה הנדל - שדות שבעמק
מילים: לוי בן אמיתי, לחן: אפרים בן חיים
הפרברים - שיר העמק
מילים: נתן אלתרמן, לחן: דניאל סמבורסקי
ים השיבולים - הגבעטרון
מילים: יצחק קינן, לחן: חיים אגמון
הגביע - שלישיית גשר הירקון –
מילים: יורם טהרלב לחן: נחצ'ה היימן











                                                            קטלוג העשייה שלי


                             כתבה שהתפרסמה עלי בעיתון השקמה חולון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה