יום שני, 23 בנובמבר 2020

דורון גושן – עוזר לאנשים להגשים חלומות בקלות ובפשטות 23.11.2020

 בס"ד

דורון גושן – עוזר לאנשים להגשים חלומות בקלות ובפשטות

במסגרת תוכניתנו "ענין גורלי", שמחנו לארח, ביום שני, ז' בכסלו ה'תשפ"א 23 בנובמבר 2020 בשעתיים הראשונות בין 11:00-13:00 את דורון גושן – העוזר לאנשים להגשים חלומות בקלות ובפשטות ואת יעל חיון מנהלת צוות מכירות ויועצים בחברת חופש מעשי.

 

דורון גושן, הקיבוצניק שהפך 50 שקלים ל 250,000 באמצעות האינטרנט רגע לפני שנקלע לפשיטת רגל. דורון גושן (36), ידוע בתור האיש שגרם למאות שכירים, בעלי עסקים ויזמים בנשמתם בשנה האחרונה להתחיל להפוך את הידע שלהם למקור הכנסה. כשהוא חורט על דגלו להפסיק "להחליף זמן בכסף", האג'נדה שלו היא שכל אדם מומחה במשהו (גם אם זה בישול, סטיילינג, ייעוץ הנקה או מכוניות) ואת הטיפים שכולנו מחלקים בחינם לחברים ולמשפחה על בסיס יומי – אפשר להפוך לכסף ועוד בצורה פאסיבית דרך האינטרנט.

דורון גושן, בחור צנוע שגר בגליל ונוהג במאזדה שעולה 9,000 שקל, הוא אחד ממובילי הטרנד שכובש את יזמי האינטרנט בישראל בשנים האחרונות ותופס תאוצה חסרת תקדים בשנת 2018. התחום הזה שנקרא "מוצרים דיגיטליים" מגלגל מיליארדי דולרים כל שנה ברחבי העולם, ומסתבר שגם אנחנו הישראלים לא נשארנו מאחור. בכל יום שעובר, צץ לו כוכב חדש ברשת שהחליט למכור את מה שהוא כבר יודע, ולפעמים אותם אנשים ממש הופכים ל"סלבס" בתחומם, עד למצב שהם עוזבים את מקום העבודה והעיסוק הישן שלהם כדי להתמקד אך ורק בעסק החדש.

מה שמעניין הוא, שבשיטה של דורון גושן, בניגוד לכל עסק רגיל שמצריך השקעה של עשרות ומאות אלפי שקלים בהקמתו, שמדברים על מוצרים דיגיטליים ניתן להתחיל מנקודת פתיחה ללא משאבים, ידע מקדים ואפילו ללא עסק. גושן בעצמו בנה עד היום  מעל 10 מוצרים דיגיטליים שונים שנמכרו בסכום מצטבר של למעלה מ-6,000,000 שקלים. ועכשיו, הוא החליט לחשוף איך הוא עשה את זה.

 

הקשבנו קשב רב לסיפוריו של דורון וכמובן, לא נשכח להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלו. 

 

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

 

מפת עץ החיים הקבלית – דורון גושן

כל אדם מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה למלך, אביר ושר. המלך מדבר על הייעוד ומוביל אותך להשגת מטרותיך בחיים. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיך למימוש  ייעודך, השר יספר לנו, איך תעשה זאת ובאיזה אופן.

ספירת תפארת – הייעוד,

ייעודך: להתחבר לנפש. להחכים, לרכוש ולצבור ידע ללא גבול, לחקור ולהעמיק.. להיות אנליטי, לפעול באופן שכלתני ולשאוף למושלמות. לשאוף לשלווה ושלמות פנימית.

 

המשפיע התנכ"י רבי "שמעון" בר יוחאי

מספר 7 על פי המשפיע התכנ"י/קבלי מתאר אדם כפי שמתואר רבי "שמעון" בר יוחאי (תלמידו של רבי עקיבא) כאדם חכם שידע לעמוד על במה ולהעביר את הידע והחוכמה שלו לאחר.  

ה"שמעון" שבך הצליח להביא לידי ביטוי את חוכמתו בכתיבת ספר הזוהר. הרבה לבטא את יכולת מנהיגותו באופן שנתן הכוונה לתלמידיו להעמיק בלימוד התורה.      

ועליו כתוב:

בַּר יוֹחָאי, נִמְשַׁחְתָּ אַשְׁרֶיךָ, שֶׁמֶן שָׂשׂוֹן מֵחֲבֵרֶךָ [פיוט הרב שמעון לביא מחבר "כתם פז" ]

רבי שמעון כמשפיע התנאי מתואר באמצעות הענק התנאי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל דגים ומתאר אדם המסוגל לכתוב תכנים באופן מרשים ביותר הקשורים במיוחד לידע עמוק ונסתר. ידע שאורו מופץ. אדם שמעריכים את חוכמתו ושמחים ללמוד ממנו.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך ועונה על השאלה: כיצד משפיע סגנון החשיבה שלך על חייך?

לנתינה ללא גבולות, רוחב לב, עזרה לזולת, מנהיג העולם הגדול, ראיה בגדול. בוגר, אמיץ, אתגרי, הרפתקן, לוקח סיכונים, חוזק נפשי ופיזי, הישרדותי, מתנסה בריגושים, בטחון עצמי, מתחיל ומסיים דברים. ידע עצום, חכם, מגנטי, "בורא מציאות". ממציא, אינטליגנטי, שכלתני, יצירתי, הישגי, מצטיין בכול התחומים. חברתי, מכיל את כולם, חושב כיצד יכול לתרום ולחלק לנזקקים. 

ספירת הדעת הנסתרת:

המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל דלי (11) מתאר אותך כבעל כישורי מאסטר, המדריך הרוחני הנעלה, לומד ומלמד, מעמיק, מגנטי, כוח נפשי, אנרגטי, מבריק, מחונן, אופטימי, וורבאלי, יכולת שכנוע טובה, מקורי, מיוחד ולא שיגרתי, מנהיג, אחריך הולכים באש ובמים, אמיץ, משתלב בכל מקום ובכול תחום.

מהי משמעות שמך הפרטי?

שמך הפרטי:  מאופיין ע"י מזל תאומים (5) מתאר אותך כאדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, חופשי, אנרגטי, אנליטי, כושר קליטה מהיר, זריז, יוזמתי, כריזמטי, דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים, לא אוהב מסגרות, הרפתקן ומעניין.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

לצפייה בשעה הראשונה לחץ כאן

לצפייה בשעה השנייה לחץ כאן

השירים שהושמעו בתוכנית:

ניגון –ענת מלמוד

מילים ולחן - ענת מלמוד
שלמה ארצי - שיר בבוקר בבוקר (פתאום קם אדם)

מילים: אמיר גלבוע לחן: גידי קורן ושלמה ארצי

אריק איינשטיין-עוף גוזל

מילים: אריק איינשטיין, לחן: מיקי גבריאלוב

הפרברים שרים סיימון וגרפונקל - גשר על מי זעף

מילים ולחן: פול סיימון תרגום: אהוד מנור

רמי קלינשטיין - מתנות קטנות

מילים: נועם חורב, לחן: רמי קלינשטיין

הראל סקעת – לעוף

מילים: לירון לב ודורון מדלי, לחן: אוהד חיטמן

לבחור נכון – אמיר דדון

מילים ולחן: אמיר דדון, אלדד ציטרין

הגבעתרון – ים השיבולים

מילים: יצחק קינן לחן: חיים אגמון

                      

                              יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                              קטלוג העשייה שלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה