יום שני, 18 בינואר 2021

יובל טביב – עוזר להפוך חלומות למציאות 18.01.2021

 בס"ד

יובל טביב     עוזר להפוך חלומות למציאות

במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום שני, ה'  בשבט ה'תשפ"א 18 בינואר 2021 בין 11:00-14:00 את יובל טביב   –  העוזר להפוך חלומות למציאות.

יובל טביב הוא יועץ אישי, מרצה ומפתח שיטת PMCR (פיזיקת המגנוט ליצירת מציאות) ומחבר רב המכר "להפוך חלומות למציאות".

האם הייתם רוצים לדעת איך למשוך את השפע לחייכם?

רבים מאיתנו מעבירים את החיים בסבל רב ומסיקים שכדי להצליח עלינו לעבוד קשה. לדוגמה, אנו מחפשים שנים אחר הזוגיות המושלמת ואחר האושר שלנו. אנו מאמינים שכסף הוא נחלתם של אנשים בעלי מזל בלבד ואינו מגיע לכולם...

בספרו "להפוך חלומות למציאות" יובל מלמד אתכם כיצד להגשים את החלומות שלכם ללא מאמץ רב ולמשוך לחייכם את כל מה שתמיד השתוקקתם אליו: כסף, זוגיות, בריאות או כל משאת נפש אחרת שאליה אתם שואפים.

האם ידעתם שבעזרת כוח המחשבה תוכלו ליצור לעצמכם את המציאות שתמיד חלמתם עליה?

בספרו "להפוך חלומות למציאות" יובל פותח בפניכם צוהר לעולם חדש ומלמד אתכם מהי מודעות מחשבתית שבעזרתה תוכלו למנף כל תחום בחייכם. ספר זה מקנה לכם את כל הכלים לשינוי מהותי בחייכם ויצירת מציאות אחרת ומשתף אתכם ביותר מ- 40 שיטות שישנו את דרך חייכם מקצה אל קצה.

השיטה מאמצת הוכחות מפיזיקת הקוונטים כדי להראות שכל אחד מאיתנו מסוגל לברוא וליצור את המציאות שהוא רוצה בעזרת מחשבות. יובל חקר ומיישם את אחד מחוקי הפיזיקה הקרוי "חוק המשיכה באמצעות מודעות מחשבתית," חוק שהיה בגדר "סוד" לפני מאות שנים והיה ידוע למספר מצומצם של אנשים, עד שנגלה עם יציאת הסרט "הסוד" לאקרנים בשנת 2006. יובל משלב עם חוקי המשיכה את עקרונות ה"טרנספורמציה למציאות" של האסטרופיזיקאי 'ודים זילנד,' ונחשב בעיני רבים למנטור בכל הקשור לשינוי דפוסי התנהגות והשפעתם על המציאות היום יומית.

הקשבנו קשב רב לסיפוריו של יובל וכמובן, לא שכחנו להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלו. 

היה מעניין... מוזמנים להאזין.


מפת עץ החיים הקבלית – יובל טביב 

כל אדם מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה למלך, אביר ושר. המלך מדבר על הייעוד ומוביל אותך להשגת מטרותיך בחיים. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיך למימוש  ייעודך, השר יספר לנו, איך תעשה זאת ובאיזה אופן. 

ספירת תפארת – הייעוד,

להיות מלך ביצירתיות. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להיות משכיל, וורבלי, מעניין, בעל יכולת ביטוי טובה מאד. להיות שמח, חביב, מקסים, חברותי, לפעול למען החברה ולתת שירות. לעודד, להעצים, לעזור ולשמח בעיקר דרך התחום היצירתי.

המשפיע התנכ"י "משה"

מספר 3 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר משה כאדם שידע להפוך ביצירתיות קבוצה של עבדים לעם. אדם בר מזל. אדם המסמל את היציאה מעבדות לחרות.

ה"משה" שבך הצליח לבטא את היצירתיות שבו, את יכולת המנהיגות והעמידה על במה ולהוציא אותך מעבדות לחרות.     

ובתנ"ך כתוב: וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אֶל-הָעָם, זָכוֹר אֶת-הַיּוֹם הַזֶּה אֲשֶׁר יְצָאתֶם מִמִּצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים, כִּי בְּחֹזֶק יָד, הוֹצִיא יְהוָה אֶתְכֶם מִזֶּה; וְלֹא יֵאָכֵל, חָמֵץ.  [שמות י"ג ג']

ח וְהִגַּדְתָּ לְבִנְךָ בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר  בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה יְהוָה לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם.  [שמות י"ג ח']

משה כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל קשת ומתאר איש משפחה. אדם העומד על במה, מנהיג ומעביר ידע שהשפעותיו ניכרות לדורי דורות.

 

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך ועונה על השאלה: כיצד משפיע סגנון החשיבה שלך על חייך?

הנך בעל יכולת חשיבה מדהימה ובעל יכולת ניתוח ויצירת תהליכים מהגבוהים ביותר. יש לך שאיפות לצבור רכוש, כסף וחסכון. הינך אדם חומרי, גשמי, בעל בטחון ויציב כלכלית. אדם הישגי, תכליתי, מעשי, ענייני ומצליחן. שאפתן, ביצועי, עוצמתי ודינמי. בעל יכולת עסקית טובה מאוד ויכולת ניהול טבעית. שואף להיות יסודי, יעיל, עקבי ומתמיד.

ספירת הדעת הנסתרת:

המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל אריה (1), מתאר אותך כמנהיג, מנהל, עצמאי, בעל כבוד עצמי, בטחון עצמי, מוחצן, שאפתן, יצירתי, קובע מטרות ומשיגן, ממוקד מטרה, יוזמתי, נחוש, מתחיל דברים חדשים, פועל כאש היצירה, מנטאלי, אמיץ, מעשי, וורבאלי וכריזמטי.

ספירתך בינה:

שמך הפרטי:  מאופיין ע"י מזל קשת (3) מתאר אותך כאדם יצירתי, בעל יכולת ביטוי טובה מאוד, יכולת מכירה, שמח, חביב, נחמד, מקסים, חברותי, אופטימי, מאמין, אוהב, כשרוני, משתעמם בקלות, זקוק לחופש ותנועה מתמדת. אדם מעניין.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

 חוות דעתו של יובל על חווייתו בתוכנית הרדיו


השירים שהושמעו בתוכנית:

לתת – בועז שרעבי

מילים: חמוטל בן זאב, לחן: בועז שרעבי

שלמה ארצי תרקוד היא אמרה לי תרקוד

מילים ולחן: שלמה ארצי

עומר אדם ומשה פרץ - היא רק רוצה לרקוד

מילים ולחן: דורון מדלי

חנן בן ארי - החיים שלנו תותים

מילים ולחן: חנן בן ארי

אריק איינשטיין - מי שחלם

מילים: דידי מנוסי לחן: יוחנן זראי

לפעמים חלומות מתגשמים - הראל מויאל הראל סקעת ועדי כהן 

מלחין: צביקה פיק מחבר: מירית שם-אור

רוחמה רז – חלומות

מילים: רחל שפירא, לחן: יאיר קלינגר

יהורם גאון - יש מקום

מילים: עמוס אטינגר, לחן: דובי זלצר

שלמה ארצי – גבר הולך לאיבוד

מילים ולחן: שלמה ארצי

דור דניאל - בין החלומות

מילים ולחן: דור דניאל

דני רובס - משהו חדש מתחיל

מילים: אילאיל תמיר, לחן: דני רובס

יהורם גאון - אהבה

מילים ולחן :עובדיה חממה

                       

                              יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                              קטלוג העשייה שלי


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה