יום שני, 10 ביוני 2013

בנימין נתניהו או בנימין נהנתניהו?



מה מספרת לנו מפת האישיות של בנימין נתניהו. האם הוא באמת בנימין נתניהו או שהפך להיות או שטבעו האמיתי הוא להיות בנימין נהנתניהו? מהי הסיבה שגרמה להתנהגותו? האם הגב' שרה נתניהו היא הזרז להתנהגות נהנתנית זו או האם זהו טבעו האמיתי? האם הנהנתנות היא תכונה נרכשת, מושפעת או מולדת?


▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו - יליד 21.10.1949 

כמו כל אדם, גם בנימין נתניהו מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא מיוצג ע"י המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא מיוצג ע"י מספר השם הפרטי .
אם נבדוק לעומק את המלך, האביר והשר, נראה שלמעשה המלך מדבר על הייעוד שמספר על המטרה של האדם. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיו על-מנת לממש את הייעוד, השר יספר לנו, איך יעשה זאת ובאיזה אופן.

מפתו של כבוד ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו. תאריך לידתו עומד על יום שישי, כ"ח בתשרי שנת תש"י, 21 לאוקטובר 1949. פרשת בראשית.

[צילום: שרון נריה בר-און]

המלך של ה"מלך ביבי" - KING BIBI
המלך של ה"מלך ביבי" הנו מספר 9, השייך לספירת תפארת, מזל טלה וקלף הנזיר בטארולוגיה. מכאן אנו למדים כי ייעודו אכן למלוך, להעניק ללא גבולות ולהטיב עם נתיניו. הוא ניחן באופקים רחבים, חכמה, יכולת "לברוא מציאות", בעל ראיה לטווח רחוק ויכולת למשוך אחריו את העם. הינו בעל תכונה ייחודית הולכים אחריו באש ובמים. לפנינו מלך רב כישורים בעל יכולת להוביל מהלכים מהתחלה ועד הסוף, בעל אמונה בכוחו ובדרכו, בעל דרגה רוחנית גבוה ביותר.

האביר של ממלכת נתניהו, אשר מתבסס על המזל האסטרולוגי, הוא מאזניים. האביר בנימין דואג וקשוב לכל המשפחה. הוא מפגין מעורבות חברתית, קשור לבית ומעניק לילדיו הכול. צדק, איזון והרמוניה נמצאים בראש מעיניו. הוא שואף ליציבות תוך דאגה לזולת והקרנת חום ואהבה לסביבה.

לסיום, במפתו, נותר כבוד השר. במקרה הנדון, בהתבסס על שמו, מדובר שוב בספרה 9, בדומה למלך. מכאן שייעודו של המלך מקבל "רוח גבית" באמצעות הדרך שמתווה עבורו השר. המפה מעניקה לנו רמיזה להצלחתו של המלך להגיע למלוכה בצורה מעוררת הערצה.

המלוכה בראי פרשת השבוע
מכוון שהכול מתחיל ונגמר בתורה, הרי שקישור פרשת השבוע בהתאם לתאריך הלידה של האישיות שבנדון מעניקה נפח נוסף לפיענוח ולמיפוי.

אצל מר נתניהו, זאת פרשת בראשית עליה ששית בראשית ד' כ"ג – בראשית ה' כ"ד. הפרשה האמורה מספרת את יסודה של שושלת האדם. בהקשר של המפה לעיל, ישנם מספר פסוקים שמתקשרים לפיענוחים:
כה "וַיֵּדַע אָדָם עוֹד אֶת-אִשְׁתּוֹ וַתֵּלֶד בֵּן וַתִּקְרָא אֶת-שְׁמוֹ שֵׁת כִּי שָׁת-לִי אֱלֹהִים זֶרַע אַחֵר תַּחַת הֶבֶל כִּי הֲרָגוֹ קָיִן. כו וּלְשֵׁת גַּם-הוּא יֻלַּד-בֵּן וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמוֹ אֱנוֹשׁ אָז הוּחַל לִקְרֹא בְּשֵׁם יְהוָה. א זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם בְּיוֹם בְּרֹא אֱלֹהִים אָדָם בִּדְמוּת אֱלֹהִים עָשָׂה אֹתוֹ. ב זָכָר וּנְקֵבָה בְּרָאָם וַיְבָרֶךְ אֹתָם וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמָם אָדָם בְּיוֹם הִבָּרְאָם. ג וַיְחִי אָדָם שְׁלֹשִׁים וּמְאַת. כד וַיִּתְהַלֵּךְ חֲנוֹךְ אֶת-הָאֱלֹהִים וְאֵינֶנּוּ כִּי-לָקַח אֹתוֹ אֱלֹהִים".

זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם – מאז שהיה ילד היה כבר "אדם". אדם=מאז שהיה ילד היה כבר חכם, היה בעל כושר רטורי חזק. המילה אדם מופיעה בעלייה 7 פעמים, טומנת בחובה את הסוד כי כושרו הרטורי הוא מושלם. הגימטריה של המילה אדם = 9, מרמזת על מספר הייעוד שלו, בספירת התפארת (המלך שלו) ועל מספר שמו הפרטי, ספירת בינה (השר שלו).

זֶה סֵפֶר תּוֹלְדֹת אָדָם – הוא מצא חן גם בעיני גברים וגם בעיני נשים.

וַיְבָרֶךְ אֹתָם – מצליח בעשייתו

וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמָם אָדָם בְּיוֹם הִבָּרְאָם – מילדותו נחשב כעילוי, הסכום הגימטרי של פסוק זה = 9, מרמז על מספר הייעוד, ספירת התפארת ומספר השם הפרטי, ספירת בינה שלו.

וַיִּתְהַלֵּךְ חֲנוֹךְ אֶת-הָאֱלֹהִים – אדם מאד יקר בקירבתו, המשפיע עליו מאד. לכשימות, יתאבל עליו זמן רב (רמז לאביו פרופסור בן-ציון נתניהו). הגימטריה של שם אביו בן-ציון נתניהו = 9, כמספר הייעוד (ספירת תפארת) ומספר השם הפרטי (ספירת בינה) של בנימין נתניהו, מרמזת לנו על קשר חזק מאד בין האב ז"ל לבין הבן.

הקורלציה שמתקבלת בין המפה לבין הפרשה משקפת נאמנה את דמותו של בנימין נתניהו ואת התנהלותו הציבורית. ניתן לומר כי ללא כל ספק ניצב לפנינו אדם ששפר עליו גורלו והוא השכיל למצוא את השביל שלהצלחה מוביל. שימוש מושכל וחכם בכלי העבודה הטבעיים שלו מעצימים את כוחו ומסייעים להצלחתו.


מפתו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו מתארת אדם שנועד לגדולות. כך גם נראים חייו.

במפתו ישנם כל המרכיבים הנכונים המובילים להצלחה מטאורית ובלתי מתפשרת. אין ספק שמצד אחד ראש הממשלה הצליח לממש כל שרצה ומצד שני קל היה לו לממש את מתנות היקום, כפי שמתאורות במפת תקופות החיים שלו.

אם נבחן את האירוע המדובר, הפרסום על הנהנתנות המופרזת מצד אחד והמיטה המעופפת מצד שני נמצא כי הן באות לידי ביטויין במפת תקופות החיים.

מפת תקופות החיים היא מפה הנובעת מתאריך לידתו המלא של האדם ומספרת על אבני הדרך בחייו. האם יקבל תמיכה מהיקום או שהיקום יהיה נגדו? במילים פשוטות מהי הקארמה שלו?

ביבי נמצא כיום במחזור 5 שמשמעותו שהיקום נותן לו מתנות בדמות נסיעות, חופש ובין היתר נהנתנות. תקופה זו תמשך עד גיל 120. כמו-כן יכולות חשיבתו המתוארים ע"י ספירת כתר מתארים אדם נהנתן, גם כאן מופיע המספר 5. בחודש 5/13 היה ראש הממשלה בחודש אישי 5=14 המתאר בין היתר אדם נהנתן.

היות שייעודו המופיע בספירת תפארת הוא מספר המאסטר 9 אין ספק שיכולות אילו מונעות ממנו להיות נהנתן כלפי חוץ ובטח שללא גבול.

לכן יש לחפש את הטריגר שאנו הנומרולוגים קוראים לו הטייס האוטומטי המתאר התנהגות בסיסית הנובעת מאימפולסיביות חסרת מעצורים וחסרת שליטה עצמית. 

[צילום: שרון נריה בר-און]

שרה נתניהו – ילידת 5.11.1958
כמו כל אדם, גם שרה נתניהו (בן ארצי בלידה) מגיעה לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליה. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא מיוצג ע"י המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא מיוצג ע"י מספר השם הפרטי .

אם נבדוק לעומק את המלך, האביר והשר, נראה שלמעשה המלך מדבר על הייעוד שמספר על המטרה של האדם. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיו על-מנת לממש את הייעוד, השר יספר לנו, איך יעשה זאת ובאיזה אופן.

ייעודה הוא מספר המלך שלה (מס' 3 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל קשת, בטארולוגיה קלף הקיסרית). הקורא לה לעמוד על במה. להיות מלך ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בה. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. ייעודה מתאר אותה כאדם משכיל, האוהב לבלות ולחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת ולהיות במרכז העניינים.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי המשויך לספירת דעת הנסתרת - מזל עקרב הקורא לה להיות אביר – מאסטר עסקי ורוחני.

עליה להכיר את משמעות התכונות אשר מסוגלות לעזור לה להתמודד עם הקשיים הצפויים בדרך להצלחתה כמאסטר. עליה להבין: מזלה האסטרולוגי קורא לה להיות מאסטר. ייעודה להיות מלכה בעסקים בהיקף כלל עולמי. ייעודה לרפא את העולם בעיקר מהיבט הנפשי והרוחני, ללמד את בני האדם ולהכשירם לקראת ייעודם האישי. עליה ללכת בראש ולהיות "ראש לאריות" ולא זנב לשועלים. ייעודה ללמוד במטרה ללמד את העולם ולהעניק ליקום מהידע העסקי והרוחני שלה. עליה לפתח כישורים לעסקיים גדולים ומורכבים ולעסקים בינלאומיים.

עליה לפתח יכולות להתמודד עם כשלון לסיים תהליכים לא נחוצים או כושלים מידית על-מנת למזער נזקים. עליה לפתח יכולות להתחיל התחלות חדשות. לפתח את יכולות המגנוט הטבעי הקיים בה למימוש ייעודה. עליה לפתח את יכולות ההמצאה המדהימות הקיימות בה, להיות יוזמתי ויצירתי ללא הפסקה. עליה לפתח יכולות לבריאת מציאות, להיות מקורית, מיוחדת ולא שגרתית, לפתח יכולותיה הטבעיים שכן היא אדם מבריק, גאון, אינטליגנטי ומחונן. עליה לפתח קליטה מהירה, מחשבה מהירה, יכולת לקבל החלטה מהירה, לפתח תגובה מהירה שיעזרו לה למימוש ייעודה העסקי והרוחני.

עליה להצליח בכל תחום ועניין ובזמן קצר לעומת אחרים. להוביל דרך כלכלית, לפתח עסקים ובמיוחד עסקים מקיפי עולם בזירה הלאומית והבינלאומית ולהגיע למעלה לפסגה. להנהיג בטבעיות, להנהיג בכריזמה, להיות אדם יעיל, מדויק, להתמקד במטרות, לקדם עניינים ולהרוויח כסף רב. עליה להיות אדם מעשי, לייסד למען האנושות, לפעול ביצירתיות, לעשות הכל בצורה גדולה ומרשימה. לפעול באמינות, בנחישות, בתעוזה ולפתח ארגון חובק עולם ואו לנהלו. ייעודך לבצע שינויים ומהפכים מהיסוד (בפן החיובי), להתאושש באופן מופלאה תוך הפגנת קשיחות נפשית ופיזית ולפעול למען האנושות.

עם זאת הגברת שרה נתניהו הצליחה לממש את הפן הפחות חיובי של תכונות מזל עקרב. דבר זה נובע מתאריך לידתה ומשמה המלא.

השר הוא מספר שמה הפרטי (מס' 1 המשויך לספירת בינה, המסמל באסטרולוגיה את מזל אריה, בטארולוגיה קלף הקוסם). הקורא לה להיות שר ברעיונות. מנהלת ועצמאית. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להפגין ביטחון עצמי. להיות אדם מוחצן, שאפתן ויצירתי. לקבוע מטרות ולהשיגן. להיות אדם ממוקד מטרה, יוזמתי, נמרץ, נחוש, מעשי, פעלתן, חרוץ ואיש ביצוע. יעיל, יצירתי ומוכשר. לפתח כישורים וורבאליים. להיות אדם בעל כריזמה אישית. אדם אדיב, כישרוני. להקים מסגרת משפחתית החשובה לקבלת הכרה ולמימוש ייעודך.

מפתה של הגברת שרה נתניהו מתארת אדם בעל מפה חזקה ועוצמתית. העוצמה נובעת ממספר ספירת כתר ומספירת דעת הנסתרת שכאמור, "לקחו" אותה לפן השלילי.

כאשר נתבונן במפתה של הגברת שרה נתניהו נמצא כי מפתה מתארת אדם שכל שחשוב לו הוא מה שחושבים ואומרים עליו אחרים. אדם שאינו מוכן לקבל ביקורת כל שהיא מאף אדם, כדברי הרחוב "למה מי הם שיגידו לה? הרי ביבי שלה הוא ראש הממשלה".

מפתה מתארת אדם נהנתן שחושב שכולם חייבים לו הכל ובגדול.
מפתה בשילוב מפתו של ביבי מתאר שילוב בין בני זוג, כאשר בן הזוג האחד במקרה זה הגברת שרה שמפתה מתארת אדם שקל לו לשלוט ובין בן הזוג השני במקרה זה בנימין שבין היתר בזוגיות הוא "היס מן".

לכן היא הטריגר שלו להתנהגות הנהנתנית, כמסופר בתקשורת בחודש מאי האחרון.

אין ספק שגברת שרה היא הטריגר לנהנתנות הבלתי נגמרת אולם גם בנימין אינו טומן ידו בצלחת. תמיד יש לו את הזכות לומר "לא"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה