יום שבת, 7 במאי 2016

"אות לאות תביע אומר" עם אלי לוזון 02.05.2016


"אות לאות תביע אומר" עם אלי לוזון  02.05.2016

בשעה השנייה בין 12:00 – 13:00 במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" שמחתי לארח את הזמר המופלא והעוצמתי אליהו אלי לוזון. אלי לוזון נולד וגדל בנתניה והתחיל להופיע כזמר עוד מגיל צעיר. בשנת 1986 פרץ לחיינו עם הלהיט ושיר המחאה, שכתב יוני רועה, "איזו מדינה". השיר עדיין אקטואלי וכאילו נכתב בימינו אלה. ב-1990 הקליט אלי לוזון את השיר "פרי גנך" יחד עם אביבה אבידן. מאז יציאתו, הפך השיר לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. לאחרונה, צדה את עיני כתבה מעניינת שפורסמה אודותיו ב 18.03.2016 בידיעות אחרונות. בכתבה אלי מספר על פרוייקט חצר יעקב עמותה שהקים ופרוייקט לבניית בית כנסת. אלי אדם מאמין ובקיא בתורה והנאתו הגדולה ביותר, כך הוא מספר חישובי גימטריות ומיסטיקה יהודית. נשמע מסיפוריו, נהנינו מחברתו והאזנו לשיריו ולקולו הערב.

בשעה השלישית בין 13:00 – 14:00 שמחתי להמשיך ולארח את אלי לוזון. הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.


מפת עץ החיים הקבלית
אלי לוזון
כל הזכויות שמורות (C) לשרון נריה בר-און

מפה המספרת על אדם בעל ייעוד להוביל דרך רוחנית ולהביא ידע לעולם. אדם שהכי קל לו לכתוב שירה או מוזיקה או ספרים. בעל סיכוי גבוה להצלחה בינלאומית. בעל יכולת להוביל דרך בכל הקשור לעמידה על במה. אדם בעל מטרות ההולך ומיישמם באש ובמים, בכל דרך אפשרית על מנת להשיג את מטרותיו. קשה לו להשיג את מטרותיו ודרכו אינה קלה, אך הוא אינו מוותר. אדם מלא רגשות, אך לא תמיד מצליח להביאם לידי ביטוי. אדם בעל נתינה ענקית – נותן עד הסוף. עלול להתאכזב כי לא תמיד מעריכים את נתינתו.

מגיל 36-120 ההצלחה גדלה מיום ליום. מגיל 45 עד 120 ההצלחה תלוייה בנסיעות ובתקשורת. חייב פרסום ויחסי ציבור – דרכם יביא לעצמו עבודה. פרסום מותנה בתקשורת ובמיוחד באינטרנט. מומלץ לשלב סטנד אפ בהופעותיו. אדם העשוי להיות מצחיק ובעל חוש הומור מיוחד. השילוב של מוסיקה, שירה וסטנד אפ עשוי למשוך יותר קהל.

שירים שהושמעו בתוכנית
פרי גנך - אלי לוזון ואביבה אבידן
צליל מכוון
גשם

או סולה מיו – איטלקית 
איזו מדינה אלי לוזון
מצב רוח
עד השמים
קפה
אבא שלי

להאזנה לתוכנית, 

לצפות בחוות דעתו של אלי על התוכנית: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה