יום שלישי, 24 במאי 2016

"אות לאות תביע אומר" עם איתן כרמי 23.05.2016

"אות לאות תביע אומר" עם איתן כרמי  23.05.2016

בשעה השנייה בין 12:00 – 13:00 במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" שמחתי לארח את איתן כרמי, הקופירייטר והמרצה לכתיבה שיווקית מאתגרת. המכנה את עצמו ה"ברנש" [בן אדם בארמית]. 

"הברנש" הוא כינוי לא שגרתי שמעיד על כתיבה לא שגרתית שמייצרת בידול מהמתחרים, מציפה יתרונות וחוזקות, משכנעת ומניעה יותר גולשים באתר להיות לקוחות. איתן מעיד על עשייתו "אדם מן הישוב שלימד את עצמו לפקוח עין בוחנת על התנהגות אנשים/צרכנים/גולשים וללמוד מכך על המנועים שמפעילים כל אחד מאיתנו כיצור אנושי. את הידע הנרכש הזה אני מיישם בעבודת הכתיבה והשכנוע של צרכנים להעדיף מוצר או עסק אחד על פני המתחרה".

הקשבנו לאיתן, לסיפוריו ולתובנותיו. שמענו כיצד הגיע איתן אל מקצועו. האזנו לסיפוריו המרתקים אודות טיולים ואנשים וקינחנו בצרור שירים איטלקיים. איתן שמח לשתף מדוע הוא נמשך דווקא לשירים איטלקיים ומהי מוזיקה עבורו. 

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.

מפת עץ החיים הקבלית - איתן כרמי
כל הזכויות שמורות (C)
שרון נריה בר-און
מפת עץ החיים הקבלית ומפת תקופות החיים מספרות לנו על אדם בעל יכולת חשיבה מצוינת ובעל רעיונות טובים. יודע להניע אנשים, רצוי לו לפעול בשיתופי פעולה. נותן הוראות ומלמד וגם יודע לבצע. מצליח לממש דברים שאחרים לא יצליחו. המזל האסטרולוגי שלו  – עקרב נותן לו רוח גבית שעוזרת לו מאד. כל מה שעושה קל לו להצליח. אם לא היה קופירייטר או מורה היה פסיכולוג או רופא.
אדם מאד מוכשר בתחום התקשורת והאינטרנט. נמצא במקום הנכון מבחינה מקצועית. מתאים לו להיות עצמאי במסגרת [נותן שירות ומלמד במסגרת]. קל לו להצליח כקבלן משנה. המשפיע התנכ"י  של המזל האסטרולוגי ושל מחזור החיים בתקופה  בין גיל 46 ל 120 הינו ה"מנורה" - מספר 22. על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם בעל יכולת רוחנית נעלה. אדם עוצמתי בעל יכולת לברוא מציאות ובעל יכולת מימוש גשמית יוצאת מגדר הרגיל.     

שירים שהושמעו בתוכנית
Gigliola Cinquetti - Non ho l'età
Eros Ramazzotti - Parla Con Me
Milva - Nessuno Di Voi

Bobby Solo Zingara

להאזין לתוכנית: לחץ כאן  
   להאזין לחוות דעתו של איתן על התוכנית: לחץ כאן   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה