יום שני, 4 בספטמבר 2017

חינוך אמוני מביא לרצון לתרום – שי פימה

חינוך אמוני מביא לרצון לתרום – שי פימה


"אות לאות תביע אומר" 04.09.2017 בין 11:00 ל 12:00 שמחנו לארח את שי פימה עוזר פרלמנטארי של חבר כנסת. שי קיבל בביתו חינוך אמוני, למד בין השאר בישיבת שבי חברון וחונך לתרום באהבה לטובת הכלל ולכן אין זה פלא שחשוב לו עיצוב פניה של המדינה.

שי אומר:" אני מאמין כי מתוך הרשות המחוקקת (הכנסת) ניתן להשפיע הכי הרבה על פני החברה הישראלית, ואני סבור כי משם הכי נכון להשקיע מאמצים ולהשפיע". הקשבנו לשי הצעיר ולמדנו מתובנותיו. טעמנו מעט ממפת עץ החיים הקבלית שלו.

מה מספרת מפת עץ החיים על שי?
מפת עץ החיים הקבלית - שי פימה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
שי , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
שי , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי . השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא השם הפרטי .

המלך של שי, הוא ייעודו של שי קורא לו לחשוב ולדבר באופן חיובי ולא שלילי, להיות עקבי ודייקן, עצמאי ולא תלותי. להתמיד ולהזרים אנרגיות לכיוונים חיוביים. להתחבר לאנרגיית אהבה, חמלה וסובלנות כלפי הזולת. לפעול בצניעות וטוב לב.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל דלי הקורא לשי להיות אביר – מאסטר המדריך הרוחני. עליו להכיר את משמעות התכונות אשר תעזורנה לו להתמודד עם קשיים הצפויים בדרך להצלחתו כמאסטר. עליו להבין: מזלו האסטרולוגי  קורא לו להיות מאסטר ולהוביל דרך חדשה בתחום הרוחני. עליו לפתח את יכולות המצאה המדהימים הקיימים בו למען מימוש ייעודו כאמור, לשרת את העולם. המשפיע התנכ"י "יעקב" מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב.   

השר הוא מספר שמו הפרטי המשויך לספירת בינה המסמל  באסטרולוגיה את מזל בתולה, הקורא לו להיות שר במסגרות ותהליכים. אדם יציב, דייקן, אנליטי וביתי. אדם חומרני, שמרן,  קפדן, מתמיד, ריאלי, יורד לפרטים, נאמן ובעל נטייה להיות עובד מצטיין. משקיען בתעסוקה ובכל הקשור לבית, מחובר לאדמה ולמציאות, חי בגבולות וחוקים. אדם עקבי, מסודר, מאורגן, אוהב ניקיון, סבלן ובעל משמעת עצמית. אדם בעל כוח רצון, נחוש, יעיל, הנוטה ללכת על בטוח

לרשותו עומדת יכולת רטורית המאפשרת לו לשכנע את הציבור ("למכור מקררים לאסקימוסים"). העיקר שיכירו בצדקת טיעוניו.

שי טיפוס חברתי, המקבל את השראתו ושואב את כוחו מהמגע עם האנשים. מתחמים ציבוריים, כגון רחובות סואנים וכיכר השוק, הם מרחבי המחיה שלו. לאור העובדה כי הוא חייב לחוש בניצחונו ובצדקת דרכו, הרי שהוא צריך את האנשים שיאשרו את עמדתו ויחזקו אותה.

הוא קנאי לזהותו ושומר עליה מכל משמר. למראית עין, הוא מפגין פתיחות וסובלנות כלפי הצד שמנגד, אלא שלאמיתו של דבר, כל רצונו הוא להשמיע את אשר על לבו ולשכנע בצדקתו.

האתגר הגדול שלו הוא לדעת לקבל ולהסכים באמת ובתמים עם הצד שמנגד, ולכל הפחות, להעניק לו אוזן קשבת.

השירים שהושמעו בתוכנית:
עשרה בני אדם - יעקב שוואקי ואהרון רזאל 
עלה קטן שלי – אברהם פריד
מישהו תמיד הולך איתי – עופרה חזה
אהבה – יהורם גאון




                                                              כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה