יום שני, 11 בספטמבר 2017

דר' אברהם חולי – יזם למצוינות לאומית

דר' אברהם חולי – יזם למצוינות לאומית 
"אות לאות תביע אומר" 11.09.2017 בין 11:00 ל 13:00
עם דר' אברהם חולי – יזם למצוינות לאומית.

ד"ר אברהם חולי - מתודולוג מומחה בהטמעת תרבות של: מזה 30 שנה, אברהם שואף, ומטמיע בארגונים שונים שני מתודולוגיות: מצוינות לארגון ואיכות ללקוח. אברהם אומר כי: "העולם העסקי המודרני מאופיין מזה שנים רבות בחתירה ל"מצוינות ארגונית" ויצירתיות. "מצוינות", במגזר העסקי, היא שם המשחק. "המצוינות" מתבטאת בעידוד יוזמה, יצירתיות, איכות, הקפדה על פרטים, מוטיבציה, השקעה, התמדה, דבקות במטרה ושאיפה מתמדת לשיפור. במטרה לקדם לא רק את העולם העסקי אלא גם את החברה כולה, יש צורך לעצב ו"לצרוב" ערכים אלה גם בתודעה הציבורית".

בתוכנית שוחחנו על ההבדל בין מצוינות לאיכות. על מעמדם של "אנשי האיכות" בארגונים עסקיים ובארגונים ציבוריים/קהילתיים/חברתיים.שמענו מאברהם כיצד צץ בראשו הרעיון לפתח את "מדד המצוינות הלאומית ואיכות החיים בישראל כמדינה דמוקרטית ומהי "תורת מדדי הכישלון".
הוספנו וסיפרנו על מפת עץ החיים הקבלית של אברהם.

על מפת עץ החיים של אברהם:
מפת עץ החיים הקבלית
דר' אברהם חולי
(C) כל הזכויות שמורות - שרון נריה בר-און
אברהם , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
אברהם , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודו של אברהם הקורא לו להיות מלך המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום.

המשפיע התנכ"י "שלמה" המלך - מנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית.  אדם שאוהב בני אדם. אדם בעל חוש צדק מפותח, בעל תבונות הנובעות מהרגש.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי קשת  הקורא לו להיות  אביר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעזור ולהיות מעניין.  

המשפיע התנכ"י "משה" רבנו - אדם שידע להפוך ביצירתיות קבוצה של עבדים לעם. אדם בר מזל. אדם המסמל את היציאה מעבדות לחרות. אדם העומד על במה, מנהיג ומעביר ידע שהשפעותיו ניכרות לדורי דורות.

מספר התעסוקה ועשייה -  מיוצג על ידי ספירת חסד-גבורה - מספרת על כישורי התעסוקה שלו שבין היתר הם: תקשורת, מחשבים ומדיה.  חוכמת החיים שצבר הופכת אותו למורה ומקור ידע לזולתו. יש בו יכולת לדבר עם כל אדם "בשפתו".


השירים שהושמעו בתוכנית:
תודה – חיים משה
כאן נולדתי – אורנה ומשה דץ
ארץ ארץ ארץ – אילנית
בפרדס ליד השוקת – יהורם גאון
אנא בכח – עזרא חממה
אדון עולם – עוזי חיטמן
כל נדרי – חיים משה
אהבה – יהורם גאון





                                                           
                                                              כרטיס הביקור הדיטגילי שלי


                                             עמוד הויקיפדיה עלי












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה