יום שני, 26 בפברואר 2018

נאוה מדינה – שכנתי הזמרת, ה"אמא של כולם"


נאוה מדינה – שכנתי הזמרת, ה"אמא של כולם"

במסגרת תוכניתנו "אות לאות תביע אומר" 26.02.2018 בין 11:00 ל 13:00 שמחנו לארח את נאוה מדינה, זמרת, שחקנית, אמא ואישה רב תחומית.

הרומן של נאווה עם הבמה התחיל בכלל בתחום השירה. בימיה הגדולים היא הייתה מוכרת בברנז'ה ויש לה כמה שירים משלה.

התפקיד הראשון שלה במשחק היה בהצגה "המלך" על חייו של זוהר ארגוב, לצידו של לא אחר מאשר בעלה על המסך, אורי גבריאל. "פעם כשהופעתי עם אביהו פגשתי את שמוליק הספרי", היא נזכרת. "הוא סיפר לי שהוא כותב הצגה על זוהר ארגוב ושאלתי אותו בשיא החוצפה שלי אם יש לו תפקיד בשבילי, ולמרות שלא היה לי בכלל ניסיון הוא אמר לי שכן".

אומרים ששחקנים לוקחים את התפקיד שלהם הביתה. במקרה של נאווה מדינה, עמליה מ"להיות איתה", נראה שהיא הביאה את הבית שלה לתפקיד. על הסט, היא כל הזמן מנקה, מסדרת ודואגת שכולם אוכלים, גם הרבה אחרי שהמצלמות כבות. תוך כדי, היא לא מפסיקה להודות על ההזדמנות שקיבלה.

"זה בא לי באופן טבעי", היא מסבירה מאיפה האקט האמהי הזה מגיע. "אני אמהית מגיל קטן. אני מתחברת לאנשים, ועל הסט יש חבר'ה אחד אחד, מלאי רגש, חום ואיכפתיות. אני טיפוס שדואג. כשאני אוהבת, אני אוהבת ודואגת באמת".

נאווה היא האחות ה-11 בבית עם 14 ילדים. היא למדה והתחנכה בפנימיית שטיינברג בכפר סבא. "זו הייתה פנימייה של ילדים מצטיינים", היא ממהרת להגיד. "כל הלך הרוח שם היה מאוד מתקדם ומפותח ושאבתי משם לא מעט ערכים.

אני נחשבת לנונ-קונפורמיסטית במשפחה שלי. אני רווקה שהביאה ילדים במשפחה דתית. אתה מבין כמה זה לא קל?". 
הקשבנו לסיפוריה של נאוה והתבוננו במפת עץ החיים שלה.


מפת עץ החיים הקבלית - נאוה מדינה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
על מפת עץ החיים של נאוה מדינה:

ייעודה הוא מספר המלך שלך [מס' 5 =מיסוד האויר והאש= המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל תאומים, בטארולוגיה קלף הכוהן הגדול]. הקורא לה להיות  מלכה בתקשורת. אדם וורבלי, בעל יכולת לבצע בו זמנית מספר דברים. אדם אנרגטי, יצירתי, אנליטי, בעל כושר קליטה מהיר. אדם זריז, יוזמתי, כריזמטי, לא אוהב מסגרת, קופץ מדבר לדבר. אדם פיקח, אינטליגנטי, אדם שכלתני, הרפתקן, מעניין, עובד תוך כדי תנועה, אוהב לאהוב.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 8 =מיסוד האדמה והאש= המשויך לספירת דעת הנסתרת]  - מזל גדי הקורא לך להיות אבירה בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, וגשמי. אדם חזק ועוצמתי. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני בכול תחום. אדם נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

ספירת כתר מייצגת את המניעים, המוטיבציות, האידיאלים המודעים ואת סגנון המחשבה והלימוד את כח החשיבה והמודעות העצמית. ספירת בכתר במפתך מספרת על אדם בעל חשיבה פתוחה, [מס' 9 =מיסוד האש המשויך לספירת כתר]המשויכת למזל טלה המספר על מחשבה ושאיפה יצירתית, דינאמית, מתחשבת ואידיאליסטית, שואף לעזור לעולם, לתת ולהמשיך הלאה. חושב על האחר, חומל, שואף להרחיב אופקים לרכוש ידע רב ומגוון ולקדם עניינים חברתיים ואוניברסאליים.

השירים שהושמעו בתוכנית:
מלאך שומר – נאוה מדינה
אבא
אל תשקר - נאוה מדינה מילים: רחל שפירא
נאוה מדינה - אינשאללה
ספר חייך – מלים ולחן נאוה מדינה
Josh Groban - You Raise Me Up
רותם כהן - אל העולם שלך
בין חיוך לדמעה






קטלוג פרסומי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה