יום שני, 26 במרץ 2018

סניה ולדברג – אוהב אדם, יזם ומומחה לשיווק ויראלי


סניה ולדברג –  אוהב אדם, יזם ומומחה לשיווק ויראלי
"אות לאות תביע אומר" 26.03.2018 בין 11:00 ל 14:00
עם סניה ולדברג.


סניה הוא איש רב פעלים המשלב בעשייתו אהבת אדם, יזמות עסקית חובקת עולם לטובת האדם וקידומו, שיווק ופרסום ויראלי במדיה החברתית וכתיבת ספרים.

בשלושת התוכניות בין 11:00 ל 14:00 שמחנו לארח את סניה ולדברג. סניה הוא איש רב פעלים המשלב בעשייתו אהבת אדם, יזמות עסקית חובקת עולם לטובת האדם וקידומו, שיווק ופרסום ויראלי במדיה החברתית וכתיבת ספרים.

סניה ולדברג, נולד במוסקבה שברוסיה הקומוניסטית בשנת 1985. בהיותו בן 5, עלה לישראל עם משפחתו. משחר ילדותו סניה אוהב אנשים ובוחר תמיד לעזור להם. אוהב אמת וצדק ומתקשה להכיל אנשים חורשי רוע.

סניה הוא סופר ישראלי, איש שיווק ומתמחה בפרסום ויראלי במדיה החברתית בישראל אשר כתב עד כה שני רבי מכר בתחום הזוגיות ועכשיו כותב את ספרו השלישי, על הצלחה בשיווק ועסקים. סניה הוא איש שיווק המתמחה בפרסום ויראלי, שעובד עם חברות לפי אחוזי הצלחה מהקמפיינים שלו.

סניה הוא הבעלים של סטרטאפ שנקרא Annabella, המייצר משאבת הנקה יחידה במינה בעולם המדמה יניקה של תינוק. הוא משמש גם כיועץ שיווקי לסטרטאפים וחברות.

יחד עם אישתו מאשה, סניה מקדם את מרכז הפסיכומטרי של אישתו, והפך אותה למותג מוכר בתחום תוך שנתיים – "מאשה ולדברג – שיעורים פרטיים". זהו מרכז למידה לבגרויות ופסיכומטרי לבוגרים ששם דגש על הקניית מיומנויות ללמידה עצמאית ואסטרטגיות למידה מעמיקה שיעזרו להם למקסם את היכולות שלהם ולצלוח את בחינות הכניסה לאוניברסיטה ויחד עם זאת ללמוד על למידה נכונה באוניברסיטה.

סניה, שותף פעיל בחברת טרייד טרייב – הכשרת סוחרים בשוק ההון ומקדם כעת עוד חברה בתחום הבריאות. הוא בוחר לעבוד רק עם מוצרים שהוא באמת מאמין בהם ויכולים לעשות שינוי בשוק אליו הם נכנסים. בעבר הייתה לו חברת הפקות והוא היה הבלוגר הכי פופולארי בישראל שכתב כתבות הומוריסטיות, סיפורים רומנטיים ודעות פוליטיות. כיום הוא אושיית רשת עם דף פייסבוק המונה מעל 270,000 אנשים.

הקשבנו לסיפורו של סניה והתבוננו במפת עץ החיים הקבלית שלו.

מפת עץ החיים הקבלית - סניה ולדברג
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און

על מפת עץ החיים של סניה ולדברג:
סניה , כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.
סניה , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .


ייעודך הוא מספר המלך שלך מספר כי ההצלחה וההישגים שלך נובעים במיוחד מיוזמה. עליך ליזום ולצאת אל הלקוח לצאת על מנת להצליח. ההצלחה קשורה במיוחד לתחומים של נכסים, כספים, תקשורת מילולית, מסחר ולימוד. מומלץ לקחת אחריות ולסמוך על עצמך.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  מזל מאזנים  מיסוד האוויר, הקורא לך להיות אביר המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית. אדם יציב בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום. אדם אחראי, נאמן, מקרין אהבה, הדואג לזולת ובעל נטייה טבעית לאומנות.

השר הוא מספר שמך הפרטי, מיסוד האדמה והאש, המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי, הקורא לך להיות שר בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, רכושני, גשמי חזק ועוצמתי. אדם השואף ליציבות כלכלית. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני בכול תחום. אדם הנוטה לעסקים, נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

השירים שהושמעו בתוכנית:
אריק איינשטיין -  אתה ואני נשנה את העולם
עידן רייכל - לפני שייגמר
שיר ערש - לילה טוב- אסתר עופרים (יוהנס ברהמס) עברית אנגלית וגרמנית
עירית סנדנר - ניגונים
עופרה חזה – חי
שלמה ארצי - את ואני
חוה אלברשטיין - אהבה בת עשרים
גלי עטרי,אופירה גלוסקא,דודו זכאי - לבלבו אגס וגם תפוח
גילה בשארי - על כל אלה
הגבעתרון ים השיבולים
בואי אמא- צילה דגן
שיר ים תיכוני רוסי - יהורם גאון





קטלוג פרסומי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה