יום שני, 28 במאי 2018

אמנון רגב – עם כח האותיות והמלים


אמנון רגב – עם כח האותיות והמלים

"אות לאות תביע אומר" 28.05.2018 בין 12:00 ל 14:00 עם אמנון רגב הוא קולגה, נומרולוג  ובעל חברת קבוצת רגב שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בארץ, לומד את תחום הנומרולוגיה כבר שנים רבות. לפי תפיסתו של אמנון שילוב נכון בין נומרולוגיה לבין העסקים והעבודה זהו שילוב נכון ומבורך.

אמנון חקר במשך שנים את סוד האותיות והבין כיצד ניתן באמצעות כך לעזור לאנשים למצוא זוגיות מתאימה, להצליח בעסקים ולמצוא מענה לשאלות רבות שנמצאות בנשמתו הפנימית של כל אדם.

אמנון הינו איש עסקים משלב בין העבודה והעסקים לבין הנומרולוגיה ככלי אבחון עסקי. אמנון רגב מסתכל על האותיות, הערך המספרי של כל אות ועל אופן הגיית האות. כך הוא מקבל צופן מסוים שכאשר הוא מפענח אותו הוא יכול לקבל מידע רב ושימושי.
נקשיב לסיפוריו של אמנון, נלמד מתובנותיו ונביט במפת עץ החיים הקבלית שלו.

על מפת עץ החיים של אמנון רגב:
מפת  היעוד שלך
אמנון , כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.

אמנון , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך קורא לך לאזן חייך על מנת להתקדם בכל נושאי החיים. להציב לעצמך מטרות מעשיות שתוכל להשיגן. לחשוב ולדבר באופן חיובי ולהזרים את האנרגיות שלך לכיוונים חיוביים. להתקדם צעד אחר צעד למטרה ולהתמיד. לבטא עצמך ורגשותיך. לגלות אהבה, חמלה, סובלנות, צניעות, וטוב לב לזולת ולחשוב באופן לוגי, הגיוני, שכלתני, אנליטי ומעשי.
ההצלחה וההישגים בעסקים נובעים מיוזמה. עליך ליזום "יציאה" אל עבר הלקוח, כלומר, יוזמה הקשורה לתנועה (לצאת לפגישות על מנת לסגור עסקאות). עומדות בפניך כל האפשרויות הקיימות ביקום להצליח. מומלץ ליזום ולקטוף את המתנה הגדולה שקיבלת.
ההצלחה קשורה במיוחד לתחומים של נכסים, כספים, תקשורת מילולית, מסחר ולימוד.
קל להצליח כקבלן משנה של האחר בכל התחומים.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי [ מס' 2 =מיסוד המים= המשויך לספירת דעת הנסתרת] -  מזל סרטן הקורא לך להיות הקורא לך להיות אביר בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות רגיש, עדין, ותרן. להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים. להתחבר לפן האימהי, להיות מכיל, מטפל ותומך. אדם מעודן, נעים, דיפלומטי, מפנק, מעניק ושקט. אדם רגיש, מתחשב, אדיב, אחראי ודייקן. אדם יסודי, יציב, מסודר, מסור ונאמן.


השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 3 =מיסוד האש= המשויך לספירת בינה המסמל באסטרולוגיה את מזל קשת, בטארולוגיה קלף הקיסרית]. הקורא לך להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך: לידע, לחוכמה, למחקר, לעומק, לאנליטיות, וללימודים אקדמיים. ביכולתך להבין את רוח האדם ולתקשר עם הנשמה. מפתך מספרת עליך שאתה אדם נאמן, יציב, ובעל אינטואיציה. אדם בעל דמיון, רוחני, מיסטי ונמשך לנסתר. אדם בעל יושרה, אדם ביקורתי היורד לפרטים. דורש הכרה, דורש קודם מעצמו ואחר כך מהסביבה. שומר סוד, חשאי, מקיים חוקים ארציים ובמיוחד קוסמיים. אדם בעל אמונה.

מפתך מספרת על אדם בעל חשיבה מהירה, השאיפה שלך להיות מעמיק, לחקור לחשוב לעומק, חשוב לך לרדת לחקר האמת שואף לשלמות מחשבתית, ללמוד את העולם דרך התבוננות, חשובים לך דברים בעלי עומק ומשמעות, עניין ותוכן.

השירים שהושמעו בתוכנית:
ממעמקים – עידן רייכל
אזכור את הדרך – יהורם גאון
אני חי כעשב בר – עירית דותן
מה שיש לי לומר לך -  הפרברים
אליעזר בן יהודה – חווה אלברשטיין, הפרברים ומתי כספי
מלים – חווה אלברשטיין
תנו לנו יד ונלך – איתן מסורי
לתת – בועז שרעבי













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה