יום שני, 30 בספטמבר 2013

מפה מפה שעל הקיר, מי הוא באמת ראש העיר? ראש עירית חולון מוטי ששון



הבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות,
הן הזדמנות מצוינת לבדוק
מה מספרות לנו האותיות, המספרים והפסוקים
על ראשי הערים.
באמצעות הטארונומרולוגיה  ניתן לפענח את הזהות
של ראש הרשות.
היום נבחן את הסודות של 5 ראשי רשויות,
(חולון, בת ים, ראשון לציון, רמלה ורחובות).

כל אדם, בין אם פשוט או ראש רשות, מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם ומיוצג ע"י סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם ומבוסס על המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם ומבוסס על השם הפרטי.
פענוח המידע המתקבל מ-3 המלאכים המלווים, יוביל אותנו ל-2 המפות הבאות:
מפת אישיות האדם על-פי עץ החיים הקבלי : מה האדם מצפה מחייו? מהם שאיפותיו, רצונותיו, יכולותיו והקשיים העומדים בפניו.
מפת תקופות החיים : מה החיים מיעדים לאדם ולאן הם מובילים אותו? מהי ה"רוח הגבית" שיכולה להעלות ולרומם או להיות הרוח הנגדית שמאטה ועוצרת?
לראש העיר בה אנו מתגוררים שליטה והשפעה רבה על פנים רבות בחיינו ולכן חשוב לבחור באדם המתאים.
פיענוח המפות של ראש העיר או המועצה תסייע בעדנו להעניק את הקול למתאים מכול.


ראש עירית חולון מוטי ששון  יליד 28.02.1947 בן רינה ושלמה

מה מספרת עליו מפת האישיות שלו ?
מפתו מתארת אדם שהוא מלך בתחום המשפחתי. אדם בעל דחף למסגרת משפחתית. אדם ביתי, אוהב ילדים, מעניק הכל לילדים. היות והוא רווק, הרי שמבחינתו העיר היא משפחתו ובין השאר הוא קידם את מיצוב העיר בתור עיר הילדים. הוא רודף צדק, שואף לאיזון, אסתטיקה חשובה לו, הרמוני, שואף לאיחוד. אדם שיתופי, אוהב עבודת צוות. אוהב שלום, בעל רגשות גדולים ועם זאת אדם המפנים רגשות. רגיש, דיפלומטי, מתורבת, מעורב חברתית. אוהב יופי, נטייה ליופי חיצוני, אחראי, נאמן, מקרין אהבה ועדין.    

מעורב בקהילה ומשרת את הקהילה. אוהב ללמד ולחנך. בעל נטייה לאומנות ולמוזיקה, (קידם הקמת מוזיאון לעיצוב). בני אדם חשובים לו למימוש ייעודו.

מהו ייעודו הנגזר מתאריך לידתו ?

מפתו של ראש העיר מוטי ששון מתארת אדם שייעודו להיות מלך המשפחה. להקים משפחה ולהיות ביתי, לאהוב ולהעניק לילדים. אדם שעל מנת לממש את ייעודו עליו למצות מסגרת משפחתית. יחד עם זאת הוא בנה לעצמו עתיד המתאר בדידות אישית. אז איך מיישבים את הסתירה הזו?  כפי שכבר הזכרתי לעיל, מוטי מצא דרך מאד מקורית לממש חלק מייעודו באמצעות אהבת ילדי חולון. היות וילדים הם דבר חשוב לו מאוד ו"משמשים" השלמה חשובה למימוש ייעודו ולמציאת הדרך בחייו.

כמו כל אבא טוב הוא דואג לילדים ומשקיע את כל כולו למען הילדים. לנו הנומרולוגים ברור מהיכן נובע הדחף הזה. אין ספק שזהו דחף אמיתי שורשי הטבוע בנשמתו והוא פועל בכל דרך על מנת לממש את אהבתו הבלתי מתפשרת לילדים.

מפת תקופות החיים:

מפתו מצביעה ע כך שהחל מאמצע החיים, מגיל 48-120 , קל לו מאוד להתחבר לנושא הילדים כמו גם לעמוד על במה, לנהל ולהעביר מסר וידע. ההצלחה בתקופת החיים הנוכחית נובעת מתקשורת טובה וחיובית עם אנשים (קשר בין אישי) והסביבה (קשר עם החברה, גופים מוסדיים ופרטיים). תקופה טובה לפעול מחוץ למסגרת, תוך כדי שינויים, לנסיעות לחו"ל, טיולים, התנסויות חדשות, להתחדש.

כישלון, אם יהיה כזה,  עלול לנבוע מתשוקה מוגזמת לחופש, לפרוק מסגרות, ולמצבי רוח משתנים מלווים בחוסר סבלנות.
מחזור החיים הנוכחי המשמש מעין מתנה מחזק את מוטי, שכן המתנה היא המספר 3 המאופיין ע"י המזל האסטרולוגי קשת 3. מספר זה מתאר תקופה קלה של שמחת חיים, קלילות, יצירתיות, פעילות חברתית כדרך חיים, זרימה והרמוניה. בתקופה זו קל לפתח קריירה בתחומי המספר 3 , כולל  בכל מה שקשור לילדים, פה  ההצלחה מובטחת (כפי שעולה משילוב הנתונים במפתו האישית ובמפת מחזורי החיים).

העיר חולון
גם לישות כמו מדינה, עיר, חברה בע"מ או תאגיד יש שם, תאריך לידה ומזל אסטרולוגי. לכן, אפשר לבדוק באמצעות הטארונומרולוגיה גם מדינות, ערים וחברות ולהבין את ייעודן והדרך בה הן הולכות.

בהמשך, ניתן לראות האם יש הלימה בין הישות, במקרה שלנו העיר, לבין הנבחר לנהל אותה. הלימה מובילה ליחסים הרמוניים, לזרימה אנרגטית ולהצלחות בעשייה ואילו אי הלימה מובילה ליחסים דיס הרמוניים ולקשיים ומהמורות בדרך המשותפת.

ב-19 ביוני 1940 אוחדו חמש השכונות: גרין, מולדת, אגרובנק, קריית עבודה ושכונת עם, תחת השם "חולון". השם "חולון" נקבע כבר ב-9 באפריל 1937, על פי הצעתו של ד"ר חיים הררי. מקור השם חולון הוא בפסוק מספר יהושע " וְגֹשֶׁן וְחֹלֹן וְגִלֹה: עָרִים אַחַת-עֶשְׂרֵה וְחַצְרֵיהֶן (פרק ט"ו, פסוק  נ"א), והוא מתאר את אחת הערים שחולקו לנחלות בני ישראל. ככל הנראה, העיר המקראית לא שכנה באזור חולון המודרנית, ושם זה נבחר כדי לתאר את גבעות החול שעליהן נבנו השכונות הראשונות, ולאחר מכן כל העיר. השם התאים לרוח החלוציות שאפפה את התיישבותם של ראשוני העיר. רוח זו הטמעה בסמל המועצה בו נראה עץ שקמה גדול וחולות רבים שמהם עולים כמה בתים קטנים באמצע השממה. הכתובת "אף על פי כן ולמרות הכול" מסמלת את הקשיים הרבים שהיו כרוכים בהקמת השכונות הראשונות.

מה מספרת לנו המפה הנומרולוגית של חולון?
השם הפרטי הוא חולון ושם המשפחה הוא עירית. תאריך הלידה הינו 19.6.1940.
יום הלידה מספר לנו כי העיר נולדה מתוך ניצול הזדמנות חד פעמית שנקרתה לפניה.
מפת תקופות החיים מספרת כי היקום דחף את העיר לפעול בדרכי עורמה, נגד שלטונות המנדט הבריטי שלא כל כך עודדו בניה יהודית בארץ ישראל.  זאת, על מנת לקום, להתאחד ולשמש כוח חזק עד כדי "דורסני" ביחס לאירועי החיים באותה תקופת זמן: המלחמה בין התושבים היהודים והערבים שהגיעה לשיא חדש עת החל המרד הערבי הגדול בשנת 1936.


מהו ייעודה של העיר?
ייעוד העיר נקבע כבר ביום "הולדתה" 19.6.1940 והוא סיכום מספרי תאריך הלידה שלה. ייעודה מאופיין ע"י המספר 3 כעיר יצירתית הפועלת למען הילדים. לימים הפכה העיר ברשות מוטי ששון לעיר הילדים של מדינת ישראל. השילוב המוצלח בין ראש העיר מוטי ששון לבין העיר חולון נובע מהייעוד של מוטי ששון שהשתלב בייעוד של העיר.

התכונה של השילוב בנושא ילדים מועצמת שכן למוטי מספר המחזור הנוכחי בטבלת תקופות החיים שלו מגיל 48 ועד 120 נמצא  במספר 3 המסמל ילדים.

מה מספרת פרשת השבוע בה נולד על מוטי ששון?

מוטי ששון נולד ביום שישי ח' באדר ה'תש"ז, באותו שבוע קראו בבתי הכנסת את פרשת תצוה (הפרשה השמינית בספר שמות). פסוקי העליה הקשורים אליו הם פסוקי העליה השישית. ספר שמות פרק כ"ט פסוקים ל"ח-מ"ו.

חיבור האות הראשונה של שם הפרשה ת' עם האות הראשונה של השם הפרטי מ' נותן לנו את המלה "תם". תם משמעו, אדם ההולך בדרך הישר ועושה מעשיו לאור השמש.

לח וְזֶה, אֲשֶׁר תַּעֲשֶׂה עַל-הַמִּזְבֵּחַ: כְּבָשִׂים בְּנֵי-שָׁנָה שְׁנַיִם לַיּוֹם, תָּמִיד. לט אֶת-הַכֶּבֶשׂ הָאֶחָד, תַּעֲשֶׂה בַבֹּקֶר; וְאֵת הַכֶּבֶשׂ הַשֵּׁנִי, תַּעֲשֶׂה בֵּין הָעַרְבָּיִם. מ וְעִשָּׂרֹן סֹלֶת בָּלוּל בְּשֶׁמֶן כָּתִית, רֶבַע הַהִין, וְנֵסֶךְ, רְבִיעִת הַהִין יָיִן--לַכֶּבֶשׂ, הָאֶחָד. מא וְאֵת הַכֶּבֶשׂ הַשֵּׁנִי, תַּעֲשֶׂה בֵּין הָעַרְבָּיִם: כְּמִנְחַת הַבֹּקֶר וּכְנִסְכָּהּ, תַּעֲשֶׂה-לָּהּ, לְרֵיחַ נִיחֹחַ, אִשֶּׁה לַיהוָה. מב עֹלַת תָּמִיד לְדֹרֹתֵיכֶם, פֶּתַח אֹהֶל-מוֹעֵד לִפְנֵי יְהוָה, אֲשֶׁר אִוָּעֵד לָכֶם שָׁמָּה, לְדַבֵּר אֵלֶיךָ שָׁם. מג וְנֹעַדְתִּי שָׁמָּה, לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל; וְנִקְדַּשׁ, בִּכְבֹדִי. מד וְקִדַּשְׁתִּי אֶת-אֹהֶל מוֹעֵד, וְאֶת-הַמִּזְבֵּחַ; וְאֶת-אַהֲרֹן וְאֶת-בָּנָיו אֲקַדֵּשׁ, לְכַהֵן לִי. מה וְשָׁכַנְתִּי, בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וְהָיִיתִי לָהֶם, לֵאלֹהִים. מו וְיָדְעוּ, כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם, אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי אֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם, לְשָׁכְנִי בְתוֹכָם: אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם. {פ}

אותיות המילה "תצוה", כאשר אנו ממירים אותה לגימטריה (ת=4, צ=9, ו=6, ה=4) הנותנת את הספרה 6, הזהה למספר הייעוד של מוטי ששון. והנה הקשר הראשון של הפרשה למפתו. מספר הפסוק בו פותחת העלייה המשויכת למפתו הינו פסוק ל"ח. 38. בגיל 38 היה בשנת 1984-85, שנה בה, על פי הביוגרפיה שלו המתפרסמת בויקיפדיה, התחיל את הפעילות הציבורית שלו ונבחר להיות סגן ומ"מ ר' העיר ועמד בראש מספר וועדות. והנה הקשר השני של הפרשה למפתו. פסוקי פרשת תצוה הקשורים לעליה השישית, היא העלייה המשויכת אליו, היות ונולד ביום השישי בשבוע, מספרת בין השאר על עשייה מדוקדקת ומתארת את הקרבת הקורבנות, סוגי הקורבנות, גילם ומועד הקרבתם. כלומר אופן עשייה מדויק ביותר. גם עבודתו כראש עיר טומנת בחובה עשייה מדוקדקת ומדויקת. כלומר, יש הלימה בין פסוקי פרשת השבוע שנכתבה לפני כ 3400 שנה לבין יום הולדתו. זה רק על קצה המזלג מבחינת הקשר בין פסוקי פרשת השבוע למפת האישיות של מוטי ששון.

תחזית ליום הבחירות 22.10.2013
יום הבחירות מתאר עבורו סיום והתחלות חדשות. המועדים מתארים הצלחה בבחירות.
ההצלחה בבחירות תבוא משיתופי פעולה והסכמים קואליציוניים.

היום הקוסמונומרולוגי 22.10.2013
(שהינו חיבור ספרות היום 22+1+6)
מתאר יום מצוין לבחירות. הוא ישפיע לטובה על כל המועמדים ללא הבחנה.
במקרה של מוטי הוא ישפיע עליו לטובה במיוחד.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה