יום שני, 30 בספטמבר 2013

ראש עירית בת ים שלמה לחיאני: האם ינצח בבחירות, ומה יהיה במשפט

ראש עירית בת ים שלמה לחיאני יליד  22.05.1965  בן אסתר סתורי ומאיר

מה מספרת עליו מפת האישיות שלו ?

מפתו מתארת אותו כאדם יצירתי, בעל פוריות רעיונית, אינטליגנט. אדם הזקוק לחופש ביטוי, וורבאלי ובעל יכולת ביטוי טובה מאוד. בעל יכולת מכירה טובה מאוד, חייכן, בעל דמיון, שמח, מקסים, בעל קסם אישי, מתלהב וחברותי. משכיל, אופטימי, בעל חשיבה חיובית, סימפאטי, סומך על מקורביו. לא תמיד חושב על המחר ולא תמיד מתכנן צעדיו מראש. אוהב לחיות כאן ועכשיו.  הרפתקן, זקוק לגירויים, בעל כושר אלתור, משתעמם בקלות, זקוק לחופש ותנועה מתמדת.    
אדם המשרת אחרים במיוחד בתחום הקשור לעמוד על במה (במקרה שלו כראש עיר) ואדם מעניין.
מהו ייעודו הנגזר מתאריך לידתו ?
מפתו של ראש העיר שלמה לחיאני מתארת אדם שייעודו לעמוד על במה ולהעביר ידע, להנהיג ולהיות מלך ביצירתיות. בעל יכולת ביטוי טובה מאד. נועד להיות שמח, חביב, מקסים, חברותי  ולפעול למען החברה ולתת שירות. 

מפת תקופות החיים:
מפתו מתארת אדם שמגיל 42-51 מאותגר ומאופיין ע"י כוכב כירון, כוכב המסמל ריפוי.  אתגרו להצליח ולקבל ריפוי מאדם אחר ובין היתר ריפוי רגשי, אנרגטי, פיזי ומנטאלי.
התקופה מתוארת כבעלת אופי של כישלון ובעייתית. היא מספרת כי שלומי הגיע לתקופה בה קל היה לו להיכשל.  תקופה זו עלולה להיות מלווה בכישלונות אישיים, כולל באמצעות הרס עצמי ואחרים, הפסדים כספיים גדולים עד כדי פשיטות רגל. זוהי תקופה בה קל להיכנס לבעיות משפטיות סבוכות שעלולות להסתיים באובדן החופש האישי. חשש להתמרד נגד השלטון והממסד ואפילו ניסיון לנצל אחרים, במיוחד את הכפופים אליו. קיימת נטייה להיות יותר דורסני כלפי האחר וחסר סבלנות. נטייה  להתנתק ממעמד, תפקיד וחברים. לעומת זאת, אם שלומי ישכיל לסיים את ההליך המשפטי עד גיל 52 ובמקביל יסכים להגיע לפשרה שכמובן תפגע לו באגו, אזי, יצליח לחמוק מאובדן החופש. אם "ימשוך" את ההליך המשפטי עד אחרי גיל 52 יגבר הסיכוי להפסד משפטי ואובדן החופש. זוהי תקופה מלאת חרדות, בעיות רגשיות ונפשיות, קושי בנתיב החזון ובהתמודדות עם החיים. הייאוש יומיומי אף שלא יראה זאת כלפי חוץ. קיים קושי לפתור בעיות לבד, לקחת אחריות ונטייה לפתח תלות בבני המשפחה. 

ההצלחה, אם תבוא באה לידי ביטוי בעקבות עבודה פנימית – עצמית בתחומים רבים. ההצלחה תבוא מלעמוד על במה כגון ראשות העיר, להעביר ידע ומידע – לנהל ארגון. לפתח את היכולת האישית להעמיק בכל תחום. מומלץ להתמודד עם החרדות שצצות מבפנים.
 
שילוב הנתונים במפתו האישית ומפת מחזורי החיים מתארים אדם שקל לו מאוד להתמודד עם התקופה הקשה ולעסוק כראש עיר תוך כדי ניצול ודריסת האחר.
כיום יש לו רוח גבית המגנה ושומרת עליו ודוחפת אותו להצלחות. רוח גבית זו עוזרת לשלומי מאוד כראש עיר ולכן סיכוייו להצליח בבחירות גבוהים.

חשוב להזכיר חזור והכר, כי עליו לקחת בחשבון כי הרוח הגבית תעזוב אותו בגיל 52 . מיום זה ואילך הוא עשוי לפנות לעשות לביתו ו/או לטפל בענייניו האישיים. יהיה לו קל לחזור לעסקים ולהצליח בהם. 

בבחירות בשנת 2003 בהן נבחר לראש עיר היקום תמך בו ועזר לו לעמוד על במה ולהנהיג. מצד שני היקום גם "אמר" לו כל מה שתעשה תצליח ועל דרך השלילה אפשר לאמור: לא תצליח להיכשל.

מה מספרת פרשת השבוע בה נולד על שלמה לחיאני?
שלמה לחיאני נולד ביום שבת כ' באייר  ה'תשכ"ה, באותו שבוע קראו בבתי הכנסת את פרשת בחוקותי (הפרשה העשירית בספר ויקרא). פסוקי העליה הקשורים אליו הם פסוקי העליה השביעית. ספר ויקרא פרק כ"ז פסוקים כ"ט-ל"א.

חיבור האות הראשונה  של השם הפרטי ש' עם האות הראשונה של שם הפרשה ב' נותן לנו את המלה "שב". שב משמעו, אפשרות הבחירה של האדם, לשוב מדרך אחת, פחות טובה, אל דרך אחרת, יותר טובה. כלומר הפעלת זכות הבחירה בחוכמה ובשיקול דעת.

כט כָּל-חֵרֶם, אֲשֶׁר יָחֳרַם מִן-הָאָדָם--לֹא יִפָּדֶה: מוֹת, יוּמָת. ל וְכָל-מַעְשַׂר הָאָרֶץ מִזֶּרַע הָאָרֶץ, מִפְּרִי הָעֵץ--לַיהוָה, הוּא: קֹדֶשׁ, לַיהוָה. לא וְאִם-גָּאֹל יִגְאַל אִישׁ, מִמַּעַשְׂרוֹ--חֲמִשִׁיתוֹ, יֹסֵף עָלָיו.

כבני אדם ניתן לנו כוח ייחודי המאפשר לנו להתעלות מעל כל יתר הנבראים - כוח הבחירה. בורא עולם נותן לבן עם ישראל, לכל אחד ואחת מהם את זכות הבחירה.
כראש עיר, גם לשלמה לחיאני ניתנה זכות הבחירה. ישמור על החוק, יבורך ויצליח. לא יעשה כן, אזי התוצאה תהיה בהתאם. עצם העובדה ששלמה נולד בשבוע בה נקראו פסוקים אלה בבית הכנסת מצביעה על כך שרק התנהגותו שלו וזכות הבחירה שלו, היות והינו בעל תפקיד, יקבעו את עתידו ואת חייו. הגימטריה של פסוק ל"א "וְאִם-גָּאֹל יִגְאַל אִישׁ, מִמַּעַשְׂרוֹ--חֲמִשִׁיתוֹ, יֹסֵף עָלָיו", מסתכמת למספר 7, מספר המופיע בספירות חסד-גבורה המספרות על מהות עשייתו של שלומה לחיאני. הפסוק אומר, כפי שמפרש אותו רש"י, "בבעלים החמיר הכתוב להוסיף חומש" (=20%), כלומר אדם הנושא משרה ציבורית חייב להזהר יותר מאדם רגיל ולתת יותר מאדם רגיל, היות והוא מנהיג. משמעו, החמרת תוצאות זכות הבחירה של המנהיג. והציבור ישפוט את המנהיג על פי מעשיו כפי שנאמר במשנה, בסדר נזיקין, במסכת עדייות, פרק ה' פסקא ז' "מעשיך יקרבוך, ומעשיך ירחקוך".

תחזית ליום הבחירות 22.10.2013
יום הבחירות מתאר עבורו תקופה טובה. המועדים מתארים הצלחה בבחירות בתנאי שידרוס את המועמדים האחרים.
ההצלחה בבחירות תבוא משיתופי פעולה והסכמים קואליציוניים אותם אין בכוונתו לקיים.

היום קוסמונומרולוגי 22.10.2013
(שהינו חיבור ספרות היום 22+1+6)
מתאר יום מצוין לבחירות. הוא ישפיע לטובה על כל המועמדים ללא הבחנה.
במקרה של שלמה לחיאני הוא יכול להשפיע עליו לטובה רק אם ידרוס אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה