יום שני, 30 בספטמבר 2013

ראש עירית רחובות רחמים מלול - מפת אישיות מלאה

ראש עירית רחובות רחמים מלול יליד 29.04.1946  בן זהבה ויוסף
מה מספרת עליו מפת האישיות שלו?
מפתו מתארת אותו כאדם חומרי, רכושני, גשמי, ביתי, שואף ליציבות כלכלית. הוא שואף להיות הישגי, תכליתי, מעשי, אחראי, ענייני. ניחן בכוח רצון, ביצועי, עוצמתי, כוחני, דינמי, משפחתי. בעל שאיפה להעפיל לפסגה. מכאן שהוא  נחוש, בעל כוח רצון עז, מתמיד, בעל משמעת עצמית, יסודי, תחרותי ומסגרתי. עובד קשה ומציב גבולות, פועל על פי חוקים ונורמות. אוהב שגרה, בעל יכולת לרדת לפרטים, לבנות ולפעול בתהליכים.    
אדם בעל פנטזיות השואף לקביעות. אוהב לפעול למען החברה ולטובת הציבור.
מהו ייעודו הנגזר מתאריך לידתו ?
מפתו של ראש העיר רחמים מלול מתארת אדם שייעודו להיות מלך בביצוע. לשאוף להצלחה, לצבור רכוש ויציבות כלכלית. לחשוב עסקית, לראות בגדול, להקים עסק ולפרנס משפחות. יחד עם זאת הוא בנה לעצמו עתיד המתאר אדם המתקשה לממש את ייעודו.

מפת תקופות החיים:
ההצלחה בתקופת חיים זו ממוקדת במתן שירות לקהילה. פעילות למען המשפחות ותושבי העיר. נטייה להיות מעורב בחיי הקהילה מחויב לה. תקופה טובה לפעול מתוך תחושת אחריות, צדק, פשרנות, פיוס ושלום עם הזולת. תקופה בה קל להצליח תוך כדי שיתופי פעולה ופעילות בפן החברתי. 

הכישלון עלול לבוא לידי ביטוי בתקופה עצלה, בפחד לפעול ולעשות למען האחר בהווה ובעתיד. תקופה בה עלולים להיות ביקורתיים ולייצר בעיות במערכות מורכבות וגדולות. ייתכן  קושי בקבלת החלטות מהירות ובניהול מערכת ציבורית רחבה וגדולה.   

הנתונים במפתו האישית ובמפת מחזורי החיים מתארים אדם שקל לו מאוד להיות ראש עיר. על מנת להצליח מומלץ להתמקד בתחומים חברתיים ובכל הקשור לבתי הספר, תרבות ובילוי. מומלץ להתגבר על בעיות עדתיות ופערים חברתיים גדולים בין שכבות האוכלוסייה המגוונת ובעלת הפערים הניכרים שבעירו. 

מה מספרת פרשת השבוע בה נולד על רחמים מלול ?
רחמים מלול נולד ביום שני כ"ח בניסן ה'תש"ו, באותו שבוע קראו בבתי הכנסת את פרשת קדשים (הפרשה השביעית בספר ויקרא). פסוקי העליה הקשורים אליו הם פסוקי העליה השניה. ספר ויקרא פרק י"ט פסוקים ט"ו-כ"ב.

חיבור האות הראשונה  של השם הפרטי ר' של עם האות הראשונה של שם הפרשה ק' נותן לנו את המלה "רק". רק משמעו, גם כאן, אפשרות הבחירה של האדם, כלומר, בזכות התפקיד אותו קיבלתי, יש בידי לעזור, בברכת בורא עולם, לדל, ליתום ולאלמנה. כלומר הפעלת יכולת הפעלת הצדק ואי עשיית העוול בחוכמה ובשיקול דעת.

טו לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט--לֹא-תִשָּׂא פְנֵי-דָל, וְלֹא תֶהְדַּר פְּנֵי גָדוֹל: בְּצֶדֶק, תִּשְׁפֹּט עֲמִיתֶךָ. טז לֹא-תֵלֵךְ רָכִיל בְּעַמֶּיךָ, לֹא תַעֲמֹד עַל-דַּם רֵעֶךָ: אֲנִי, יְהוָה. יז לֹא-תִשְׂנָא אֶת-אָחִיךָ, בִּלְבָבֶךָ; הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת-עֲמִיתֶךָ, וְלֹא-תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא. יח לֹא-תִקֹּם וְלֹא-תִטֹּר אֶת-בְּנֵי עַמֶּךָ, וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ: אֲנִי, יְהוָה. יט אֶת-חֻקֹּתַי, תִּשְׁמֹרוּ--בְּהֶמְתְּךָ לֹא-תַרְבִּיעַ כִּלְאַיִם, שָׂדְךָ לֹא-תִזְרַע כִּלְאָיִם; וּבֶגֶד כִּלְאַיִם שַׁעַטְנֵז, לֹא יַעֲלֶה עָלֶיךָ. כ וְאִישׁ כִּי-יִשְׁכַּב אֶת-אִשָּׁה שִׁכְבַת-זֶרַע, וְהִוא שִׁפְחָה נֶחֱרֶפֶת לְאִישׁ, וְהָפְדֵּה לֹא נִפְדָּתָה, אוֹ חֻפְשָׁה לֹא נִתַּן-לָהּ--בִּקֹּרֶת תִּהְיֶה לֹא יוּמְתוּ, כִּי-לֹא חֻפָּשָׁה. כא וְהֵבִיא אֶת-אֲשָׁמוֹ לַיהוָה, אֶל-פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד--אֵיל, אָשָׁם. כב וְכִפֶּר עָלָיו הַכֹּהֵן בְּאֵיל הָאָשָׁם, לִפְנֵי יְהוָה, עַל-חַטָּאתוֹ, אֲשֶׁר חָטָא; וְנִסְלַח לוֹ, מֵחַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא. {פ}

אם ישנה הנחייה בולטת בפרשת "קדושים" המיוחדת, הרי היא ההנחייה  "וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ". נראה כי משפט קצר זה בין 3 המילים, שזכה לאינספור סטיקרים המקשטים את מכוניותינו, מצליח להכיל בתוכו את עומק העומקים של היהדות והתורה כולה, עד כי רבי עקיבא, התנא האלוהי, התייחס לסוגיה באומרו כי "ואהבת לרעך כמוך הוא כלל גדול בתורה

הגימטריה של חלק הפסוק " וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ: אֲנִי, יְהוָה." נותן לנו את המספר 7, מספר המופיע בספירת כתר במפתו של רחמים מלול. יתרה מזאת, מילים אלו כתובות בפסוק מס' י"ח. מה אומר צירוף זה? מספר הפסוק "י"ח", נותן לנו בהיפוך אותיות את המילה "חי". כלומר, רק אהבת האחר כמו שאתה אוהב את עצמך תביא אותך לשלום ולחיים (חי) ולא למלחמה ולמוות. המספר 7, המופיע בספירת כתר המייצגת במפת עץ החיים הקבלי את יכולת החשיבה והשאיפות של האדם. המספר 7 מספר לנו על אדם חכם, בעל ידע רב, בעל יכולת להיות אנליטי ושכלתני. בעל מסוגלות לעומק מחשבתי. אדם נאמן, יציב, בעל יושרה וביקורתי. אדם היורד לפרטים. יחד עם זאת עלול להיות בעל חשיבה נוקשה ומקובעת. נוטה לשלוט על האחר, נוטה לכיוון הדת והאמונה, אדם האוהב כסף וחסכון.

תחזית ליום הבחירות 22.10.2013
יום הבחירות מתאר עבורו הצלחה ללא קשיים גדולים. אם יהיו קשיים הם ינבעו רק מהתנהגות לא הולמת עבור ראש עיר.

ההצלחה בבחירות תבוא משיתופי פעולה והסכמים קואליציוניים, תוך כדי דריסת האחר והבטחת דברים שייתכן ואין בכוונתו לקיים עד סופן.

היום קוסמונומרולוגי 22.10.2013
(שהינו חיבור ספרות היום 22+1+6)
הוא ישפיע לטובה על כל המועמדים ללא הבחנה.
במקרה של רחמים מלול הוא ישפיע עליו לטובה במיוחד אם ייעזר בחולשות האחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה