יום שני, 21 בנובמבר 2016

תוכנית "מפילת אסימונים" עם אבי סנטו אלוף הפייסבוק

תוכנית "מפילת אסימונים" עם אבי סנטו אלוף הפייסבוק


"אות לאות תביע אומר" עם אבי סנטו, המומחה לפייסבוק  21.11.2016
בין השעות 13:00-14:00 התארח באולפננו אומן הפייסבוק אבי סנטו.
לפני כשבועיים ימים השתתפתי ביום עיון אותו יזמה והפיקה בכישרון רב אומנית המיתוג נוגה וידר. המרצה המרכזי בכנס היה "פצצת" האנרגיה אבי סנטו. אבי נתגלה כאיש מרתק וכמומחה אומן בתחומו ולכן הזמנתי אותו לתוכנית הרדיו.

אבי מצטט בלהט רב את תומס גסקינס וקובע נחרצות:"אם אתם לא תבנו את החלום שלכם, מישהו יעסיק אתכם על מנת לבנות את החלום שלו".

אבי מספר:" שנים על גבי שנים חייתי איתם בעולמות מקבילים, ביום ניהלתי מערכי מכירות מורכבים ובין היתר ניהלתי מאות עובדים עם יעד ברור של "להביא את הכסף" ומאידך לא הפסקתי לקרוא והתעניין בעולם המחשבים בעיקר בעולמות "פתרונות התוכנה".

כשהגיעה מהפכת המדיה החברתית ידעתי שזה הרגע! מאז שהיא פרצה, פרצתי יחד איתה כל גבול אפשרי גם בחיי הפרטיים מעובד שכיר  לבעל חברה, וגם בחיי המקצועיים.

כיום אבי הינו הבעלים והמנכ”ל של חברת אבי סנטו ניו מדיה לעסקים. החברה כוללת בתוכה את מחלקת הפרסום: פרסום ממומן ברשתות חברתיות ובגוגל, מחלקת ההדרכה שבמסגרתה הוא מעביר הדרכות קורסים וסדנאות בעולם השיווק הדיגיטלי בין היתר במכללות באוניברסיטאות ובבתי ספר מקצועיים בכל רחבי הארץ ומחלקת ייעוץ וליווי עסקי בה. בנוסף אבי יועץ במשרד הכלכלה מטעם עמותת מעו"ף, מה שמקנה לו את הזכות לסייע להמון עסקים חדשים שנמצאים בתחילת דרכם וזקוקים לסיוע שיווקי הכולל בין היתר את עולמות הדיגיטל.

המוטו שמנהל את אבי סנטו, לעזור לכל אחד ולכל אחת לעשות את מה שהוא הכי אוהב בעולם.

שמענו את אבי מספר בלהט על חזונו ועל עולם הרשתות החברתיות וקינחנו במפת עץ החיים שלו וסיפרנו על הענקים התנכיים החבויים בה.

אבי, כמו כל אדם גם אתה מגיע לעולם עם שלושה מלאכים המלווים אותך. מלך, אביר ושר. המלך מדבר על הייעוד שמספר על המטרה שלך. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיך על-מנת לממש את הייעוד, השר יספר לנו, איך תעשה זאת ובאיזה אופן.

מפת עץ חיים קבלית
אבי סנטו
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 1 המשויך לספירת תפארת, המסמל באסטרולוגיה את מזל אריה, בטארולוגיה קלף הקוסם]. הקורא לך להיות מלך ברעיונות. מנהל ועצמאי. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להפגין בטחון עצמי. להיות מוחצן, שאפתן ויצירתי. לקבוע מטרות ולהשיגן. להיות ממוקד מטרה, יוזמתי, נמרץ, נחוש, מעשי, פעלתן, חרוץ ואיש ביצוע. יעיל, יצירתי ומוכשר. לפתח כישורים וורבאליים. להיות אדם בעל כריזמה אישית. אדם אדיב, כישרוני. 

המשפיע התנכ"י "שרה"
מספר 1 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתוארת שרה אימנו מתאר את האמא הראשונה, מסמלת את פריצת הדרך לעם העברי – היהודי.

בפן החיובי, ה"שרה" שבך הצליחה ליצור עולם חדש, כמו שרה אימנו שהצליחה ביחד עם אברהם תוך כדי הסכמה לשינוי – שינוי שמה משרי לשרה ובכך הפשרה תחילתה של שושלת. בהסכמתה לעזוב את חרן – בית אביה וללכת אל הלא נודע – לארץ כנען פתחה הזדמנות חדשה להצלחת משפחתה החדשה.   

ובתנ"ך כתוב:
וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל-אַבְרָהָם, אַל-יֵרַע בְּעֵינֶיךָ עַל-הַנַּעַר וְעַל-אֲמָתֶךָ--כֹּל אֲשֶׁר תֹּאמַר אֵלֶיךָ שָׂרָה, שְׁמַע בְּקֹלָהּ:  כִּי בְיִצְחָק, יִקָּרֵא לְךָ זָרַע. [בראשית כ"א י"ב]

שרה כמשפיע התנכ"י מתוארת באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותה מזוהים עם תכונות בן מזל אריה ומתאר אדם עוצמתי, שאינו פוחד להתחיל התחלות חדשות ובמיוחד אדם השואף למנהיגות ותמיד מגיע למעמד זה.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 9 המשויך לספירת דעת הנסתרת]  -  מזל טלה הקורא לך להיות אביר ההוראה והעברת המידע. אדם המוביל דרך בכל תחום, אחריו הולכים באש ובמים. המורה האוניברסאלי, נתינה ללא גבולות, רוחב לב אין סופי. אדם המרחיב אופקיו תדיר. אדם המסוגל להגיע לרמה הרוחנית הגבוהה ביותר.

המשפיע התנכ"י "אדם"
מספר 9 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם המסוגל להכיל את תכונות כל בני האדם, אחריו הולכים באש ובמים. אדם בעל יכולת לברוא מציאות.  
בפן החיובי, ה"אדם" שבך הצליח לבטא את יכולת ההובלה ובריאת המציאות כפי שבא לידי ביטוי בבריאת הגזע "האנושי" והצלחתה.     

ובתנ"ך כתוב:
וַיִּצֶר יְהוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה, כָּל [הכל מהווה את המספר השלם 9  שהכל עבורו והוא עבור כולם והקשר של המספר עם היקום] -חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם, לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה, הוּא שְׁמוֹ.  כ וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת, לְכָל-הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּלְכֹל, חַיַּת הַשָּׂדֶה. [בראשית ב' י"ט-כ']

אדם כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן טלה ומתאר אדם השלם עם עצמו והחלטותיו, מעניק, אוהב את החי והצומח, זקוק לחופש ומרחבים, יצירתי ומוביל דרך עולמית.

השר הוא מספר שמך הפרטי [מס' 5=14 המשויך לספירת בינה המייצג  באסטרולוגיה את צרוף המזלות השולטים: מזל אריה, מזל בתולה ומזל תאומים].

מספר שמך הפרטי קורא לך  לחשוב ולדבר באופן חיובי ולא שלילי. לפעול בעצמאות ולא להיות תלותי. להתמיד ולהזרים אנרגיות לכיוונים חיוביים. להתחבר לאנרגיית אהבה, חמלה, סובלנות, צניעות וטוב לב. לפעול בזהירות ובשמחת חיים. להתבטא בתקשורתיות, להיות אמין ואחראי.

המשפיע התנכ"י "דוד"
מספר 14 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתואר דוד כאדם שחי ללא גבולות ובין היתר הגדיל את גבולות הממלכה. פעל תוך כדי תנועה והעלה את ארון הברית לירושלים. היה משורר, זמר ונגן מחונן. אדם שתפקידו לעמוד על במה ולהעביר ידע לאחר ובין היתר שילוב תכונותיו הוביל אותו לכתוב את ספר תהילים.  
  
בפן החיובי, ה"דוד" שבך הצליח לבטא את יכולת המנהיגות שבו, להילחם בפלישתים ולהרחיב את הממלכה. כבר בגיל צעיר יכולותיו המנהיגויות ביטאו את כישוריו וכשרונותיו יוצאי הדופן בסיפור מלחמת דוד בגולית.        
ובתנ"ך כתוב:
הֲלוֹא-זֶה דָוִד, אֲשֶׁר יַעֲנוּ-לוֹ בַּמְּחֹלוֹת לֵאמֹר:  הִכָּה שָׁאוּל בַּאֲלָפָיו, וְדָוִד בְּרִבְבֹתָו [שמואל א' כ"ט ה']
וַיִּשְׁלַח וַיְבִיאֵהוּ וְהוּא אַדְמוֹנִי, עִם-יְפֵה עֵינַיִם וְטוֹב רֹאִי [שמואל א' ט"ז י"ב]

מהם הכישורים הנלמדים והנרכשים שלך?
מפתך מספרת על אדם בעל יכולת ביצוע מעולה בכל תחום ובמיוחד בעסקים בינלאומיים ועסקים גדולים. יכולת תעסוקה תוך כדי תנועה: מתחיל עבודה או עסק בונה תוכנית ומשדרגה תוך כדי עבודה למקסימום האפשרי. תמיד מצליח ובגדול. בעל פוטנציאל לעובד מצטיין. מנהיג מבטן ומלידה. במיוחד בתעסוקה בכל הקשור לעסקים גדולים בהם מאות עובדים. עסקים בינלאומיים, או תעסוקה שיש בה עסקים עם חו"ל.  בעל כושר עבודה גדול ועצום, בעל יכולת עבודה ללא גבולות. נטייה לעבוד סביב השעון בכל תחום (וורקוהוליק). הנך דוגמה למנהל/מפקד מעשי,
רגיש ואמפאטי שאחריך הולכים באש ובמים. אדם בעל יכולות לטפס לפסגה ועד לדרגה הבכירה ביותר.

מהם התנאים הדרושים להצלחתך המיידית?
מפתך מספרת על אדם שמומלץ לו להציב לעצמו יעדים הגבוהים מעל ומעבר לנורמה. מומלץ מתן סמכות רחבה. בעל יכולת להוביל דרך, בעל יכולת אישית גבוהה, בעל יכולת הנהגה ללא דופי. מפתך מספרת על צורך בקבלת החלטות עצמיות ובמרחב עשייה נרחב. מומלץ ניהול מספר פרויקטים בו זמנית. צורך בפרויקטים חדשים ומשתנים המאפשרים התחלות חדשות. בעל דמות כריזמטית. מומלץ לעבוד בתנאי לחץ המיטיבים את יכולתך לפעול על הצד הטוב ביותר.

מה כדאי שיהיה  סגנון קבלת ההחלטות שלך?
מפתך מספרת על אדם שמומלץ לו לבצע החלטות מהירות תוך שיקול דעת. החלטות בעלות סיכון עסקי הלוקחות בחשבון את תנאי השוק המשתנים. החלטות המבוצעות כל יום ואפילו כמה פעמים ביום בעלות אנרגיה משתנה
וגמישה. החלטות הנאמנות לפרויקט או למעביד. החלטות הנעשות ביושרה ובמיוחד שלא במטרה לפגוע בזולת.

לסיכום:
נועדת להנהיג ולתת יעוץ לאחרים, יש לך יכולות חשיבה מצוינות. אתה אדם מסודר מאורגן ופרפקציוניסט. אתה יודע לייעץ לאחרים היטב, אולם לעצמך לעיתים אתה מתקשה לממש את העצות שנותן לעצמך. אתה איש נחמד, סימפטי ונעים הליכות. בגיל 35 מומלץ לעשות שינוי ולהיות יותר בענייני החברה, שתופי פעולה יכולים לעזור לך לצמוח. מספר כישורי תעסוקה שלך מספר שאם תצליח לשמור על אנרגיה גבוהה יהיו לך הברקות גאוניות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה