יום שבת, 3 בדצמבר 2016

להאזין למה שמעניין בכל מקום ובכל זמן עם מוטי ליפמן


 להאזין למה שמעניין בכל מקום ובכל זמן עם מוטי ליפמן

"אות לאות תביע אומר" 28.11.2016  בין 11:00 ל 12:00 עם מוטי ליפמן מבעלי אתר iCast  
iCast הוא אתר אינטרנט ישראלי המרכז תוכני שמע המיועדים להשמעה דרך האתר או להורדה אל נגן נייד והאזנה לא מקוונת. האתר מציע תוכני מוזיקה, מדע, טכנולוגיה, ספורט, משפחה ויהדות, שמועלים לאתר ממספר מקורות שונים.

שמענו ממוטי על האתר שהוא פורטל המציע שידורים אינטרנטיים, כאשר החברה שמה לה למטרה יצירה של קהילת פודקאסטים פעילה בישראל, אשר תהפוך את הגולש ליוצר תכנים אקטיבים, כשקהילה זו תתחבר לקהילת הפודקאסטים הבינלאומית.

מגוון תוכני השמע באתר גדול ומורכב מתכנים אותם מעלים אנשים פרטיים, תוכניות רדיו ממגוון תחנות הרדיו בישראל מתחנות רדיו ארציות ואזוריות ועד תחנות רדיו חינוכיות, כגון קול הקמפוס. בנוסף מועלים באתר שידורים כמו: הרצאות אקדמיות מוקלטות (האוניברסיטה הפתוחה), מדריכי טיולים מוקלטים (למטייל) וספרים מוקלטים. כל התכנים של iCast זמינים אונליין או כהורדה ישירה, וניתן להאזין להם מכל מקום עם חיבור לרשת - המחשב האישי, האייפון והאייפד. בעזרת ההורדה הישירה, ניתן ליהנות מהתכנים בזמן טיסה, במכונית, או אפילו בחיק הטבע. ניתן גם להוריד אפליקצייה חינמית של האתר לאייפון.

באתר ישנם מאות ספרי אודיו מהמיטב של הספרות העברית, לילדים, נוער ומבוגרים, חלקם מוקלטים בקולם של הסופרים עצמם וחלקם מוקלטים על ידי שחקנים וקריינים.
iCast עובדת בשיתוף עם הוצאות הספרים הגדולות בישראל (עם עובד, כנרת זמורה ביתן דביר, הקיבוץ המאוחד ועוד), האוניברסיטה הפתוחה, למטייל, ומיטב תחנות הרדיו בישראל. ב- iCast הגולשים יכולים להאזין במחשב, בסמארטפון, או בטאבלט, לספרים רבים.

מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית על מרדכי ליפמן?
מפת עץ החיים הקבלית
מוטי ליפמן
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
מרדכי , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 4=13 המשויך לספירת תפארת] המייצג באסטרולוגיה את צרוף המזלות השולטים: מזל אריה, מזל קשת ומזל בתולה. קורא לך לחשוב ולדבר באופן חיובי ולא שלילי, להיות עקבי ודייקן, עצמאי ולא תלותי. עליך להתמיד ולהזרים אנרגיות לכיוונים חיוביים.
האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 9 המשויך לספירת דעת הנסתרת]  -  מזל טלה הקורא לך להיות אביר ההוראה והעברת המידע. אדם המוביל דרך בכל תחום, אחריו הולכים באש ובמים. המורה האוניברסאלי, נתינה ללא גבולות, רוחב לב אין סופי. אדם המרחיב אופקיו תדיר. אדם המסוגל להגיע לרמה הרוחנית הגבוהה ביותר. אדם חכם, מחונן, בעל ידע עצום. אדם בעל יכולות בלתי רגילים, בעל יכולת להמציא ול"בורא מציאות".

ובתנ"ך כתוב: וַיִּצֶר יְהוָה אֱלֹהִים מִן-הָאֲדָמָה, כָּל [הכל מהווה את המספר השלם 9  שהכל עבורו והוא עבור כולם והקשר של המספר עם היקום] -חַיַּת הַשָּׂדֶה וְאֵת כָּל-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיָּבֵא אֶל-הָאָדָם, לִרְאוֹת מַה-יִּקְרָא-לוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָא-לוֹ הָאָדָם נֶפֶשׁ חַיָּה, הוּא שְׁמוֹ.  כ וַיִּקְרָא הָאָדָם שֵׁמוֹת, לְכָל-הַבְּהֵמָה וּלְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּלְכֹל, חַיַּת הַשָּׂדֶה. [בראשית ב' י"ט-כ']

אדם כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן טלה ומתאר אדם השלם עם עצמו והחלטותיו, מעניק, אוהב את החי והצומח, זקוק לחופש ומרחבים, יצירתי ומוביל דרך עולמית.

צורת המחשבה המתוארת להלן תביא אותך לחשיבה מנצחת!
מפתך מספרת עליך, על אדם ששאיפתו להיות זוגי, ליצור ולחיות בשיתופי פעולה, להיות בעל דמיון, אדם השואף לשקט שלווה ורוגע.

מפתך מספרת על אדם בעל פוטנציאל חשיבתי, מניע, אידיאלים ושאיפה להיות מלך בשיתופי פעולה, חושב על אהבה וזוגיות, יורד לפרטים הקטנים, דייקן, משפחתי, מעניק, מטפל.

מספר 2 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתוארת מרים מתאר את הרגש האימהי הפועם בכל אם ואחות, המסמל את האהבה ללא תנאי לבני האדם בכלל ולמשפחה בפרט. כפי שמרים הגתה את הרעיון לשים את משה בתיבה על מנת שלא ישליכהו ליאור – שלא יהרגו אותו.  

ספירת נצח מספרת לנו על הדבר שיביא את האדם לניצחון ולביטחון. מס' המאסטר 11, הכוכב השולט בו הוא אוראנוס - מסמל באסטרולוגיה את מזל דלי מיסוד האוויר.

המשפיע התנכ"י "יעקב" מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב. בפן החיובי, ה"יעקב" שבך הצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו כפי שמתואר בברכת יעקב לבניו. בברכה זו חשף יעקב את התכונות הנסתרות של כל ילד וילד. הברכה הובילה לעידן חדש של 12 השבטים.      

מפתך מספרת על הכלים העומדים לרשותך והעשויים להביא אותך בבגרותך לניצחון ולביטחון באמצעות אפשרות למגנט לחייך הצלחות. לימוד עצמי וללמד את האחר. אפשרות לפעול באופן מיוחד ולא שגרתי. יכולת המצאה והתנהלות ברת מזל. ההצלחה קשורה לחו"ל.

שירים שהושמעו בתוכנית
אריק איינשטיין – תכול המטפחת
אריק איינשטיין – העיר הלבנה
אריק איינשטיין – רוח סתיו
אריק איינשטיין – רותי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה