יום שני, 12 בדצמבר 2016

הפנג שוואי והצבע משנים עולמות – עם הדר תהל נירווה

הפנג שוואי והצבע משנים עולמות – עם הדר תהל נירווה

"אות לאות תביע אומר" 12.12.2016 בין 11:00 ל 12:00 עם הדר תהל נירווה.
הדר תהל נירווה מעצבת בין עולם הרוח ועולם החומר. מעצבת פנים, הנעזרת בפנג שווי ואסטרולוגיה סינית לבין NLP.
הדר מספרת על עצמה "אני יוצרת סינרגיה בין פנימיות האדם לבית חלומותיו. אני מלווה אנשים בתהליכים שונים ומאפשרת להם להיות מי שהם באו להיות". הקשבנו להדר ולמדנו מתובנותיה המופלאות.

הוספנו נגיעה במפתה הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייה וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם המסתתרים במפתה.

מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית על הדר תהל נירווה?
מפת עץ חיים קבלית
הדר תהל נירווה
כל הזכויות שמורות
הדר תהל , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 5 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל תאומים, בטארולוגיה קלף הכוהן הגדול]. הקורא לך להיות  מלך בתקשורת. אדם וורבלי, בעל יכולת לבצע בו זמנית מספר דברים. נטייה לניצול אחרים. נטייה לחופש מוגזם, תנועה ונסיעות. אדם אנרגטי, יצירתי, אנליטי, בעל כושר קליטה מהיר. אדם זריז, יוזמתי, כריזמטי, לא אוהב מסגרת, לא יודע לשים גבולות, קופץ מדבר לדבר. אדם פיקח, אינטליגנטי, אדם שכלתני, הרפתקן, מעניין, עובד תוך כדי תנועה, אוהב לאהוב. אדם בעל חוש לעסקים, מסחר וכסף.

המשפיע התנכ"י "עוזיהו" - מספר 5 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר עוזיהו כאדם שידע לעמוד על במה ולהנהיג. אדם שהנהיג את עם ישראל במלחמות והרחיב את ממלכת יהודה. 
בפן החיובי, ה"עוזיהו" שבך הצליח לבטא את יכולת המנהיגות, המסחר – כפי שבא לידי ביטוי בהגדלת המסחר בתקופתו ובין היתר בנה את אילת, בנה בורות מים רבים להגדלת הפריון ורווחת התושבים.     
בפן השלילי, ה"עוזיהו" שבך מתאר אדם שלא ידע גבולות כפי שניסה לקחת לעצמו זכויות בפולחן המקדש זכויות לא לו. ולכן הפסיד את כל מה שהיה לו ובין היתר את החופש האישי. 

ובתנ"ך כתוב: וַיִּבֶן עֻזִּיָּהוּ מִגְדָּלִים בִּירוּשָׁלִַם, עַל-שַׁעַר הַפִּנָּה וְעַל-שַׁעַר הַגַּיְא וְעַל-הַמִּקְצוֹעַ; וַיְחַזְּקֵם.  [דברי הימים ב' כ"ו ט']

עוזיהו כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל תאומים ומתאר אדם שאוהב להנהיג באמצעות תקשורת נכונה ובונה. דחף לתקשורת בתחומים שונים ובין היתר מערכת הובלת מים לירושלים שקישר בין מקורות המים לעיר ירושלים.

וזו רק ההתחלה.... מוזמנים להאזין ויש עוד...


שירים שהושמעו בתוכנית
לא זכיתי מן ההפקר – מיקי גבריאלוב
שחקי שחקי על חלומות – נחמה הנדל
הכניסיני תחת כנפך – נחמה הנדל
הצל ואני – מירי מסיקה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה