יום שני, 5 בדצמבר 2016

לירון בוסקילה בונה לך כלי פיננסי אין ליין – אין דבר כזה!

לירון בוסקילה בונה לך כלי פיננסי אין ליין – אין דבר כזה!

"אות לאות תביע אומר" 05.12.2016 בין 12:00 ל 13:00 עם לירון בוסקילה.
כמה נטו מקבל שכיר? כל שכיר יודע... אבל, כמה נטו מקבל עצמאי?
לירון בוסקילה יבנה לך כלי פיננסי שנותן לך את התשובה און ליין בכל רגע נתון.

לירון בוסקילה הינו יועץ פיננסי אסטרטגי ועסקי בעל ניסיון עתיר ידע, המחבר כל בעל עסק למספרים שלו. לירון בוסקילה מלמד את בעל העסק עקרונות יסוד בניהול פיננסי ב level  שלו, מראה לו את מה שחשוב כדי להימנע מטעויות קריטיות. יועץ פיננסי שמבין במיסים שהם חלק בלתי נפרד מהכסף שבעסק. בוחן איכות רו״ח העסק בבדיקת עבודתו דוחותיו והשפעותיהם על העסק.

לירון מספר על עצמו: "אני עוסק בליווי עסקים מזה עשור בהיבטים שונים. את דרכי התחלתי כמתמחה בראיית חשבון ועסקתי מגוון תחומים רחב מה שהקנה לי ידע רוחבי לגבי מגוון עצום של עסקים. כיום אני מלווה עסקים שנמצאים בקשיים כלכליים מסיבות שונות אך שיש להם סיכוי לצלוח את המצב שאליהם נקלעו אני בונה להם תכניות שיעלו אותם על דרך המלך, תהליך זה לעיתים לא קל כלל ושואב המון אנרגיות, מאידך ברגע שעסק מצליח להתרומם הדבר נותן לי סיפוק לא מועט בשל העובדה שאני מצליח לשמור על מקום עבודה של עובדי העסק שבמרבית המקרים הם כלל אינם "אשמים" לניהול קלוקל של בעל העסק או קבלת החלטות שגויה ששמה את פרנסתם בסכנה."

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם המסתתרים במפתו.

מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית על לירון בוסקילה?
מפת עץ חיים קבלית
לירון בוסקילה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 1 המשויך לספירת תפארת, המסמל באסטרולוגיה את מזל אריה, בטארולוגיה קלף הקוסם]. הקורא לך להיות מלך ברעיונות. מנהל ועצמאי. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להפגין בטחון עצמי. להיות מוחצן, שאפתן ויצירתי. לקבוע מטרות ולהשיגן. להיות ממוקד מטרה, יוזמתי, נמרץ, נחוש, מעשי, פעלתן, חרוץ ואיש ביצוע. יעיל, יצירתי ומוכשר. לפתח כישורים וורבאליים. להיות אדם בעל כריזמה אישית. אדם אדיב, כישרוני.  להקים מסגרת משפחתית החשובה לקבלת הכרה ולמימוש ייעודך.
המשפיע התנכ"י "שרה"

מספר 1 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתוארת שרה אימנו מתאר את האמא הראשונה, מסמלת את פריצת הדרך לעם העברי – היהודי.

בפן החיובי, ה"שרה" שבך הצליחה ליצור עולם חדש, כמו שרה אימנו שהצליחה ביחד עם אברהם תוך כדי הסכמה לשינוי – שינוי שמה משרי לשרה ובכך הפשרה תחילתה של שושלת. בהסכמתה לעזוב את חרן – בית אביה וללכת אל הלא נודע – לארץ כנען פתחה הזדמנות חדשה להצלחת משפחתה החדשה.   
ובתנ"ך כתוב: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל-אַבְרָהָם, אַל-יֵרַע בְּעֵינֶיךָ עַל-הַנַּעַר וְעַל-אֲמָתֶךָ--כֹּל אֲשֶׁר תֹּאמַר אֵלֶיךָ שָׂרָה, שְׁמַע בְּקֹלָהּ:  כִּי בְיִצְחָק, יִקָּרֵא לְךָ זָרַע. [בראשית כ"א י"ב]
שרה כמשפיע התנכ"י מתוארת באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותה מזוהים עם תכונות בן מזל אריה ומתאר אדם עוצמתי, שאינו פוחד להתחיל התחלות חדשות ובמיוחד אדם השואף למנהיגות ותמיד מגיע למעמד זה.

וזו רק ההתחלה.... מוזמנים להאזין ויש עוד...

שירים שהושמעו בתוכנית
בן אדם עלה למעלה עלה
שירת העשבים – שולי נתן
פתח לנו שער – ששי קשת
שולי נתן – מי האיש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה