יום שני, 13 במרץ 2017

"ללכת עם האנשים" עם עודד טירה

"ללכת עם האנשים" עם עודד טירה



"אות לאות תביע אומר" 13.03.2017 בין 11:00 ל 13:00 עם עודד טירה, מפקד תעשיין, סופר, נשיא התעשיינים ויו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים.

שמחתי לארח את המפקד, התעשיין והמנהיג עודד טירה. עודד החל את חייו במשפחה צנועה, השתתף בשחרור ירושלים במלחמת ששת הימים והגיע עד לתפקיד מפקד חיל התותחנים בדרגת תא"ל. עם סיום שירותו הצבאי התמנה להיות מנכ"ל פניציה בקונצרן כור בתפקידו זה היה המנהל הראשון שמיזג את פעילות החברה לפעילות בינלאומית.

כנשיא פניציה נבחר לשמש כנשיא התעשיינים ויו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. ב 1994 זכה עודד לפרס התעשייה על השינוי  שהוליך בפניציה ובשנת 2006 זכה עודד לפרס על מפעל חיים מטעם האגודה להנדסת תעשייה וניהול.

בשנת 2015 יצא לאור ספרו "ללכת עם אנשים: סיפור חיים של מנהיגות". במהלך כל חייו יודע עודד להתחבר אל האנשים ברמת גובה העיניים ולהוליך אנשים ולהנהיגם בנעימות אך בנחישות.

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.
 
מפת עץ החיים הקבלית - עודד טירה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
עודד, כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .

אם נבדוק לעומק את המלך, האביר והשר, נראה שלמעשה המלך מדבר על הייעוד שמספר על המטרה שלך. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיך על-מנת לממש את הייעוד, השר יספר לנו, איך תעשה זאת ובאיזה אופן.

ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 7 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל דגים, בטארולוגיה קלף המרכבה]. הקורא לך להיות מלך בידע וחוכמה. אדם מחונן, נבדל, מתבודד, בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם השואף למושלמות. אדם נאמן, יציב, אנליטי, שכלתני, בעל אינטואיציה טובה. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית.

המשפיע התנכ"י רבי "שמעון" בר יוחאי
אדם חכם שידע לעמוד על במה ולהעביר את הידע והחוכמה שלו לאחר. אדם בעל יכולות וכישורים המסוגל לכתוב תכנים באופן מרשים. אדם שמעריכים את חוכמתו ושמחים ללמוד ממנו.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי [ מס' 3 המשויך לספירת דעת הנסתרת] -  מזל קשת  הקורא לך להיות  אביר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  

המשפיע התנכ"י "משה"
מספר 3 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר משה כאדם שידע להפוך ביצירתיות קבוצה של עבדים לעם. אדם בר מזל. אדם המסמל את היציאה מעבדות לחרות.
בפן החיובי, ה"משה" שבך הצליח לבטא את היצירתיות שבו, את יכולת המנהיגות והעמידה על במה ולהוציא אותך מעבדות לחרות.     
ובתנ"ך כתוב:
וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אֶל-הָעָם, זָכוֹר אֶת-הַיּוֹם הַזֶּה אֲשֶׁר יְצָאתֶם מִמִּצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים, כִּי בְּחֹזֶק יָד, הוֹצִיא יְהוָה אֶתְכֶם מִזֶּה; וְלֹא יֵאָכֵל, חָמֵץ.  [שמות י"ג ג']
ח וְהִגַּדְתָּ לְבִנְךָ בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר  בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה יְהוָה לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם.  [שמות י"ג ח']
משה כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל קשת ומתאר איש משפחה. אדם העומד על במה, מנהיג ומעביר ידע שהשפעותיו ניכרות לדורי דורות.

השר הוא מספר שמך הפרטי אף הוא [מס' 3 המשויך לספירת בינה המסמל באסטרולוגיה את מזל קשת, בטארולוגיה קלף הקיסרית]. הקורא לך להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  


שירים שהושמעו בתוכנית:
שיר פתיחה: להקת חיל התותחנים – פרחים בקנה
ירושלים של ברזל – יהורם גאון
אהבת פועלי הבניין – שלישיית גשר הירקון
נחמה הנדל – שיר העבודה והמלאכה
לו יהי – חווה אלברשטיין
להקת פיקוד מרכז – שירו של צנחן
השר משה מונטיפיורי – יהורם גאון
מחר – הדסה סיגלוב – נעמי שמר

להאזנה לשעה הראשונה: לחץ כאן
להאזנה לשעה השנייה:    לחץכאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה