יום שני, 2 באוקטובר 2017

דני פרקש - התמחות בשיווק אקטיבי בקבוצות

דני פרקש - התמחות בשיווק אקטיבי בקבוצות "אות לאות תביע אומר " 02.10.2017 בין 13:00 ל 14:00



בשעה השלישית בין 13:00 ל 14:00 ארחנו את דני פרקש – בוגר תואר שני במנהל עסקים  M.B.A עם התמחות בשיווק אקטיבי ושיווק בקבוצות NETWORKING, הקים בשנת 2000 את תפנית עסקית כדי לתת מענה לבעיות השיווק שנתקלים בהם בעלי עסקים קטנים ובינוניים. דני הקים את אקדמיית קשרים ונחשב כאחד היועצים המובילים בישראל בתחום השיווק האקטיבי בכלל והשיווק בקבוצות NETWORKING  בפרט וכאבי שיטת הנטוורקינג האקטיבי. דני מלמד בעלי עסקים כיצד ליצר רשת שלימה של אנשי מכירות שישלחו לקוחות לעסק ללא שום עלות כספית. נשמע מדני כיצד הוא עושה זאת כיום. המוטו של דני הוא : שיווק טוב ומוצלח – לא צריך לעלות כסף !!!  הקשבנו לדני על שיטתו העוזרת לבעלי עסקים והצצנו מעט במפת עץ החיים הקבלית שלו.

על מפת עץ החיים של דני:
דני , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
דני, כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליהם. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא השם הפרטי .

דני , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
מפת עץ החיים - דני פרקש
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
דני , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא השם הפרטי .

ייעודו הוא מספר המלך שלך  הקורא לו להיות  מלך בתקשורת. אדם וורבלי, בעל יכולת לבצע בו זמנית מספר דברים. אדם אנרגטי, יצירתי, אנליטי, בעל כושר קליטה מהיר. אדם זריז, יוזמתי וכריזמטי. אדם פיקח, אינטליגנטי, אדם שכלתני, מעניין, עובד תוך כדי תנועה, אוהב לאהוב. אדם בעל חוש לעסקים, מסחר וכסף.

המשפיע התנכ"י "עוזיהו"
מספר 5 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר עוזיהו כאדם שידע לעמוד על במה ולהנהיג. אדם שהנהיג את עם ישראל במלחמות והרחיב את ממלכת יהודה. 
ה"עוזיהו" שבך הצליח לבטא את יכולת המנהיגות, המסחר – כפי שבא לידי ביטוי בהגדלת המסחר בתקופתו ובין היתר בנה את אילת, בנה בורות מים רבים להגדלת הפריון ורווחת התושבים.     
ובתנ"ך כתוב: וַיִּבֶן עֻזִּיָּהוּ מִגְדָּלִים בִּירוּשָׁלִַם, עַל-שַׁעַר הַפִּנָּה וְעַל-שַׁעַר הַגַּיְא וְעַל-הַמִּקְצוֹעַ; וַיְחַזְּקֵם.  [דברי הימים ב' כ"ו ט']

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל סרטן הקורא לו להיות להיות אביר בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות רגיש, עדין, ותרן. להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים.

השר הוא מספר שמך הפרטי הקורא לך להיות שר ברעיונות. מנהל ועצמאי. לעמוד על במה ולהעביר ידע.

השירים שהושמעו בתוכנית:
גלי עטרי -  בין האש ובין המים
יונה עטרי – צריך לצלצל פעמיים
רן אלירן- זר של נרקיסים
הגביע – שלישיית גשר הירקון


                                                               
                                                               כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה