יום שני, 23 באוקטובר 2017

איתמר בק - מוזיקת נשמה עברית יוצאת דופן

איתמר בק - מוזיקת נשמה עברית יוצאת דופן "אות לאות תביע אומר " 23.10.2017 בין 11:00 ל 13:00



בשעתיים הראשונות בין 11:00 ל 13:00 שמחנו לארח את איתמר בק, זמר ויוצר שירי בלוז בעברית מפעילי ה"נכים הופכים לפנתרים". איתמר אומר: "אני מספר את סיפורי האישי דרך השירים, על כאב, בדידות, ההתמודדות עם מוגבלות פיזית ועם יחס החברה. אני חושב שהמיוחד בסיפור הוא שאני מבטא בשירים את נושא המוגבלות שבדרך כלל אינו מדובר בציבור בגלוי".

"רוח טובה שורה על שיריו של איתמר בק , זאת אף שהנושאים שבהם הוא עוסק לא מצחיקים בכלל." כך כותב עליו בן שליו בעיתון הארץ. איתמר בק הינו יוצר שורשי ומינימליסטי הממשיך וודאי מבחינתו את מה שהתחילו אבות המזון רוברט ג'ונסון, סאן האוס, ולייטנינג הופקינס, שירים בעברית על תדמיות, אפליות, כאבי גוף וכאבי נפש, אבל עם אירוניה דקה וגם שמחה פשוטה.

איתמר כותב מנגן ושר שירי בלוז בעברית, כמעט שלוש שנים אחרי שעזב את דירתו בטבריה ויצא למסע הופעות בכל רחבי הארץ - איתמר קבע את בסיסו בעיר חיפה ושם חבר לנגני הלהקה שלו "פקידי הקבלה" שהפעם לא הגיעו איתו. הקשבנו לאיתמר המספר על שיריו, שמענו אותו שר חלק מהם אותם
ב LIVE באולפן והתבוננו מעט במפת עץ החיים הקבלית שלו.

על מפת עץ החיים של איתמר:
איתמר , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
מפת עץ החיים - איתמר בק
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
מפת איתמר, כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליהם. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא השם הפרטי .

ייעודך הוא מספר המלך שלך הקורא לך להיות מלך בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות רגיש, עדין, ותרן. להיות חברותי, שקט, מופנם, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים. אדם רגיש, מתחשב, אדיב, אחראי ודייקן.

האביר הוא המזל האסטרולוגי קשת  הקורא לך להיות  אביר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  

השר הוא מספר שמך הפרטי אף הוא משויך למזל קשת, המגביר את יכולת היצירתיות.

השירים שהושמעו בתוכנית:
מנגינת הנדודים -  מאיר בנאי
פקיד קבלה בלוז- איתמר בק
לא טעים- איתמר בק
בז"ן בלוז- איתמר בק
נכה מחמד - איתמר בק
שירותים - איתמר בק
ג'ון הנרי- איתמר בק
מגרד- איתמר בק







                                         כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה