יום שני, 27 בנובמבר 2017

צביה חממי – יוצרת ה"חוויה שבהרזיה"

צביה חממי   – יוצרת ה"חוויה שבהרזיה"

"אות לאות תביע אומר " 27.11.2017 בין 11:00 ל 13:00 עם צביה חממי, דיאטנית קלינית ומנחת סדנאות "החוויה שבהרזיה" - סדנאות לאורח חיים בריא. סדנאות הנובעות מתוך אהבת האדם שבלב, בכדי לשפר את איכות החיים לכמה שיותר אנשים. הנחלת ההבנה כי ניהול אורח חיים בריא הוא  עניין של בחירה והרבה יותר קל ממה שאנשים חושבים.

צביה חממי, דיאטנית קלינית ומנחת סדנאות "החוויה שבהרזיה" שהן למעשה סדנאות לאורח חיים בריא. צביה בחרה להעביר סדנאות אלה מתוך אהבת האדם המקננת בליבה, מתוך שאיפה יוקדת ורצון עז לעזור ולשפר את איכות החיים לכמה שיותר אנשים, לגרום לאנשים להבין שלנהל אורח חיים בריא זה עניין של בחירה והחלטה שיציאה למסע זה יחד עימה ובהנחייתה הרבה יותר קל ממה שאנשים חושבים.

צביה אומרת: " כשאדם מאמין בעצמו, משפר את איכות חייו ואת בריאותו ואוהב את עצמו – הוא גם טוב הרבה יותר לסובבים אותו – טיפה ועוד טיפה של טוב הם אוקיינוס של אנרגיות חיוביות לעולם כולו". נקשיב לסיפוריה של צביה, ונאזין קשב רב לאורחים אשר יעלו טלפונית וישתפו על חוויותיהם במסע המשותף לניהול אורח חיים בריא יותר עבורם. כמו כן, נתבונן מעט במפת עץ החיים הקבלית שלה.

שוחחנו עם צביה על עשייתה הברוכה והרבגונית וסיפרנו על מפת עץ החיים הקבלית שלה.

עלו טלפונית לספר על חוויותיהם עם צביה:
·       אירית יצחקי
·       שרון גראו
·       מגי שאול
·       רעיה

על מפת עץ החיים של צביה:
מפת עץ החיים הקבלית
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך הקורא לך להיות  מלכה ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. להיות אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעזור ולהיות מעניין.  

המשפיע התנכ"י "משה" - מתאר אדם כפי שמתואר משה כאדם שידע להפוך ביצירתיות קבוצה של עבדים לעם. אדם בר מזל. אדם המסמל את היציאה מעבדות לחרות.

בפן החיובי, ה"משה" שבך הצליח לבטא את היצירתיות שבו, את יכולת המנהיגות והעמידה על במה ולהוציא אותך מעבדות לחרות.  אדם העומד על במה, מנהיג ומעביר ידע שהשפעותיו ניכרות לדורי דורות.
ובתנ"ך כתוב: וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אֶל-הָעָם, זָכוֹר אֶת-הַיּוֹם הַזֶּה אֲשֶׁר יְצָאתֶם מִמִּצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים, כִּי בְּחֹזֶק יָד, הוֹצִיא יְהוָה אֶתְכֶם מִזֶּה; וְלֹא יֵאָכֵל, חָמֵץ.  [שמות י"ג ג']
ח וְהִגַּדְתָּ לְבִנְךָ בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר  בַּעֲבוּר זֶה עָשָׂה יְהוָה לִי בְּצֵאתִי מִמִּצְרָיִם.  [שמות י"ג ח']. אדם העומד על במה, מנהיג ומעביר ידע שהשפעותיו ניכרות לדורי דורות.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  מזל תאומים  הקורא לך להיות  אבירת התקשורת. אדם וורבלי, בעל יכולת לבצע בו זמנית מספר דברים. הפועל בתנועה ובנסיעות. אדם אנרגטי, יצירתי, אנליטי, בעל כושר קליטה מהיר. אדם זריז, יוזמתי, כריזמטי, אדם פיקח, אינטליגנטי, אדם שכלתני, הרפתקן, מעניין, עובד תוך כדי תנועה, אוהב לאהוב.

המשפיע התנכ"י "עוזיהו" - מספר 5 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר עוזיהו כאדם שידע לעמוד על במה ולהנהיג. אדם שהנהיג את עם ישראל במלחמות והרחיב את ממלכת יהודה.  אדם שאוהב להנהיג באמצעות תקשורת נכונה ובונה. דחף לתקשורת בתחומים שונים ובין היתר מערכת הובלת מים לירושלים שקישר בין מקורות המים לעיר ירושלים.
ובתנ"ך כתוב: - וַיִּבֶן עֻזִּיָּהוּ מִגְדָּלִים בִּירוּשָׁלִַם, עַל-שַׁעַר הַפִּנָּה וְעַל-שַׁעַר הַגַּיְא וְעַל-הַמִּקְצוֹעַ; וַיְחַזְּקֵם.  [דברי הימים ב' כ"ו ט'].

השר הוא מספר שמך הפרטי הקורא לך להיות שרה בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, רכושני, חזק ועוצמתי. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני בכול תחום. אדם נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.

מפת תקופות החיים שלך מספרת עלייך כי את נמצאת בעת בתקופת החיים השלישית  בין הגילאים 42 – 51. המאופיינת ע"י כוכב כירון ומספר כי בתקופה זו את מקבלת ומעניקה  ריפוי רגשי, ריפוי אנרגטי, ריפוי פיזי, ריפוי מנטאלי וריפוי אנרגטי.

השירים שהושמעו בתוכנית:
אני ואתה - אריק איינשטיין  
תנו לנו יד ונלך - עירית דותן
בלדה למחפשים - רומן שרון
הכניסיני תחת כנפך - נחמה הנדל
אני חי כעשב בר - עירית דותן
אביהו מדינה - כמו צמח בר
חוה אלברשטיין - את תלכי בשדה
יהורם גאון - סימני דרך




                                                               כרטיס הביקור הדיטגילי שלי
                                              עמוד הויקיפדיה עלי


            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה