יום שני, 27 בנובמבר 2017

בשמת שלום טוצ'ין- מרצה, חוקרת, פעילה חברתית

בשמת שלום טוצ'ין- מרצה, חוקרת, פעילה חברתית 

"אות לאות תביע אומר " 27.11.2017 בין 13:00 ל 14:00 עם בשמת שלום טוצ'ין. בשמת מרצה, חוקרת, מנהלת ופעילה חברתית, בעלת תואר שני בסוציולוגיה ארגונית ((MA ובמנהל עסקים (( MBA בעלת ניסיון בייעוץ ארגוני ובניהול. בשמת מרצה בתחום המגדר הנשי ושינוי חברתי וחוקרת בתחום איזון עבודה משפחה. לאחרונה הצטרפה לתוכנית לאומית ארצית שנקראת התנסות תלמידים בתעשייה, בעמותת תעשיידע מייסודה של התאחדות התעשיינים.

תעשיידע, - תעשייה למען חינוך מתקדם עוסקת בחיבור ייחודי שבין תעשייה ועסקים לבין החינוך בישראל. עמותת החינוך תעשיידע, מיסודה של התאחדות התעשיינים, לקחה על עצמה לפעול ולהשתתף בפיתוח ההון האנושי במדינה באמצעות קירוב הדור הצעיר לתחומי התעשייה והקהילה העסקית, ככלי להתפתחות ולהצלחה במישור האישי, הבית ספרי והלאומי.

בשמת אוהבת לצטט את מרגרט מיד האומרת: "לעולם אל תטילו ספק בכך שקבוצה קטנה של אזרחים מודאגים ואכפתיים יכולה לשנות את העולם זה הדבר היחיד שאי־פעם הביא לשינוי." נקשיב לסיפוריה הנלהבים של בשמת ונטעם מעט ממפת עץ החיים הקבלית שלה.

שוחחנו עם בשמת על עשייתה הברוכה והרבגונית וסיפרנו על מפת עץ החיים הקבלית שלה.

על מפת עץ החיים של בשמת:
מפת עץ החיים הקבלית
בשמת שלום טוצ'ין
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
בשמת , כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.
בשמת , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי.


ייעודך הוא מספר המלך שלך הקורא לך להיות  מלכה ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה. אדם שמח, חביב, מקסים, זהיר, חברותי, כנה ומשכיל. לבלות, לחיות כאן ועכשיו. לאלתר ולהיות בתנועה מתמדת. לשרת במיוחד בתחום היצירתי והשמחה, לעודד, לעוזר ולהיות מעניין.  

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל סרטן הקורא לך להיות הקורא לך להיות אבירה בשיתופי פעולה. לפעול בעבודת צוות ושותפויות. להיות אדם רגיש, עדין, ותרן. להיות אדם חברותי, אמפאטי, שקול וצנוע. לזרום ולהתאים עצמך לאחרים. להתחבר לפן האימהי, להיות מכיל, מטפל ותומך. אדם מעודן, נעים, דיפלומטי, מפנק, מעניק ושקט. אדם רגיש, מתחשב, אדיב, אחראי ודייקן. אדם מסור ונאמן. אדם רציני, שמרן, שקדן, תרבותי, שומר ומגן על משפחתו,
המשפיע התנכ"י "מרים" מתאר אדם כפי שמתוארת מרים המתאר את הרגש האימהי הפועם בכל אם ואחות, המסמל את האהבה ללא תנאי לבני האדם בכלל ולמשפחה בפרט. כפי שמרים הגתה את הרעיון לשים את משה בתיבה על מנת שלא ישליכהו ליאור – שלא יהרגו אותו. 

ה"מרים" שבך הצליחה לבטא את רגשותיה האימהיים, את יכולת ההכלה המופלאה והפן הטיפולי ולבטא את מי שהיא כפי שפעלה על מנת להציל את משה.  ובתנ"ך כתוב: - וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן, אֶת-הַתֹּף--בְּיָדָהּ; וַתֵּצֶאןָ כָל-הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ, בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת.  [שמות ט"ו כ' 20]

השירים שהושמעו בתוכנית:
עילי בוטנר ורן דנקר – שווים
USA FOR AFRICA - We Are The World
עופרה חזה - יד ביד
יהורם גאון - יש לי חלום



                                                                כרטיס הביקור הדיטגילי שלי
                                              עמוד הויקיפדיה עלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה