יום שני, 4 בדצמבר 2017

אלדד שרים - ה"מאסטר שף" של עולם המוזיקה

אלדד שרים - ה"מאסטר שף" של עולם המוזיקה 
"אות לאות תביע אומר " 04.12.2017 בין 11:00 ל 14:00 ה"מאסטר שף" הישראלי, הבינלאומי של עולם המוזיקה – אלדד שרים. אלדד מגדיר את עצמו כמוסיקאי רב תחומי עקב השכלתו הקלאסית שבאה במקביל לחברותו בלהקת הרוק "עוזי והסגנונות" בה למד לאהוב כל מוסיקה טובה בכל סגנון.

אלדד מרגיש שאם אינו יוצר מוסיקה אינו מרגיש חי ואומר:"הייתי שמח לו הייתי יכול ליצור להנאתי רק מה שאני באמת רוצה, אבל אני מתפשר ומחלק את זמני ומרצי בין מוסיקה מוזמנת להגשמת חלומות. מעבר לכל - אני עדיין צעיר ברוחי , מרגיש שעדיין לא אמרתי הכל, יש לי עוד המון חלומות להגשים, ורצון ומרץ כדי להגשים אותם".

אלדד מוסיף ומספר:"המורה שלי לתזמור, נועם שריף  (חתן פרס ישראל בתחום המוזיקה לשנת תשע"א)  לימד אותי לסמוך על האוזניים ולהקשיב. במשך הזמן פיתחתי מה שמפתח שף מקצועי לגבי תבשילים: הוא טועם תבשיל ויכול לנחש איך הוא נעשה. בסופו של תהליך הלמידה הזה הגעתי למצב בו אני יכול לכתוב קטע קלאסי ,או ג'ז, או פופ או רוק או היפ-הופ, ולהרגיש בכל אחד מהם בבית".

בשנים האחרונות עסק אלדד בעיקר בסוגות מוזיקליות משולבות. כמו רוקדים עם כוכבים בהם עשה שימוש  בכל סוגי הפופ הקיימים, ניצוח במשך שתי עונות על התזמורת הסימפונית חיפה בסדרת קונצרטים של עיבודים סימפוניים למוסיקה עברית. מופע שהפיק במסגרת חברת ההפקות שלו שעסק שירי החיפושיות בלווי תזמורת סימפונית, שירי להקת  אבבא בלווי ביג בנד ענקי ועוד.

בתקופה האחרונה אלדד מופיע ומפתח מיזם חדש, "פופרה"- פרוייקט שמטרתו לקרב את השירה האופראית והקלאסית לקהל שלא רגיל אליה, במיוחד קהל צעיר. המיוחד בו הוא שזמרי אופרה מבצעים אריות אופראיות בעיבודי פופ מודרניים, ומצד שני קלאסיקות של רוק בעיבודים קלאסיים.

תודה מיוחדת שלוחה לחברי המיוחד, הזמר המופלא והמטפל הרגיש יוני נמרי, אשר הזמין אותי למופע של אקו"ם שהתקיים ב 24.11.2017  וכך זכיתי להכיר את אלדד הנפלא.

שוחחנו עם אלדד על עשייתו הברוכה והרבגונית וסיפרנו על מפת עץ החיים הקבלית שלו.

על מפת עץ החיים של אלדד:
מפת עץ החיים הקבלית
אלדד שרים
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און

ייעודך הוא מספר המלך שלך קורא לך להיות מלך בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, גשמי, חזק ועוצמתי. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני, נחוש, בעל רצון עז, מתמיד ובעל משמעת עצמית.  אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.


האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  -  מזל טלה הקורא לך להיות אביר ההוראה והעברת המידע. אדם המוביל דרך בכל תחום, אחריו הולכים באש ובמים. המורה האוניברסאלי, בעל נתינה ללא גבולות, בעל רוחב לב אין סופי. אדם המרחיב אופקיו תדיר. אדם המסוגל להגיע לרמה הרוחנית הגבוהה ביותר. אדם חכם, מחונן, בעל ידע עצום. אדם בעל יכולות בלתי רגילים, בעל יכולת להמציא ול"ברוא מציאות". אדם שתכונתו הדומיננטית היא מנהיגות. אדם בעל יכולות ראיה כוללת ויחד עם זאת בעל יכולת לרדת לפרטים הקטנים.

השר הוא מספר שמך הפרטי הקורא לך להיות  שר ביצירתיות. לפתח אינטליגנציה טבעית החבויה בך. לפעול באופן חופשי. לפתח כישורים וורבאליים ויכולת ביטוי טובה.

מפתך מאוזנת, משמעותה שבמפתך יש זרימה אנרגטית תקינה, המוגדרת 100% זרימה חופשית, המאפשרת זרימה חיובית בחיים. המפה מאפשרת לנצל באופן מלא את פוטנציאל היכולות העומדים לרשותך. במילים אחרות מפתך המאוזנת אינה מהווה חסימה או מכשול בדרך להצלחתך להשגת מטרותיך.


ריבוע פיתגורס - אלדד שרים
פיתגורס: 1-5-9 קיום מספרים אילו במטריצה מספר על אדם הנוטה לאקטיביות פיזית ומנטאלית. אדם הנוטה להתקדם בחייו באופן מהיר לעבר השגת מטרותיו. אדם האוהב אתגרים אותם קל לו להשיג. אדם מתלהב ואוהב להתחיל התחלות חדשות ובמיוחד לסיימן בהצלחה מרובה. 

1-4-7 קיום מספרים אילו במטריצה מספר על אדם מעשי, בעל יכולת התארגנות וביצוע. אדם בעל מוכנות לעבודה קשה, אדם מתמיד. אדם בעל יכולת עשייה טובה עם הידיים - "ידיים טובות".


השירים שהושמעו בתוכנית:
כל מה שרציתי- יוני נמרי - מיליםיוסי בכר, לחןאלדד שרים
בלדה למחפשים- רומן שרון - מיליםגידי קורן, לחןאלדד שרים
שיר אהבה (שלא היה לך בית) - שלמה ארצי- מלים: יהונתן גפן, לחן: אלדד שרים
סינדרלה – סקסטה - מילים: ענת שרים, לחן: אלדד שרים
אהבה היא שיר לשניים - אילנית  מלים:עדנה פלג,לחן ועיבוד: אלדד שרים
ריקדי את הקצב הזה - חיים צדוק - מילים: סמדר שיר, לחן: אלדד שרים
נולדתי בראש העין - נסים גרמה וילדי הכרך - מילים: דן אלמגור לחן: אלדד שרים
קרוב לירושלים-ילדי הכרך - מילים: דן אלמגור לחן: אלדד שרים
האגדה על בל-להקת קסם - מילים: ענת שרתוק (שרים), לחן: אלדד שרים
תן לי לדעת-אריק לביא, מילים: אריק לביא לחן: אלדד שרים
Love of my life – פופרה
חליל הקסם – מוצרט – פופרה
שושנת פלאים – יוני נמרי - מיליםשאול טשרניחובסקי, לחןצביקה פיק


להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן


                                                               כרטיס הביקור הדיטגילי שלי
                                              עמוד הויקיפדיה עלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה