יום שני, 18 בדצמבר 2017

יערה שילה – לוביסטית לחינוך מגיל 0 עד גיל 3

יערה שילה – לוביסטית לחינוך מגיל 0 עד גיל 3



"אות לאות תביע אומר " 18.12.2017 בין 13:00 ל 14:00
יערה שילה מובילה שינוי חברתי לחינוך מלידה של ילדים על מנת שיהיו  מתחת לפעילות של משרד החינוך. יערה אומרת: "מחקרים מוכיחים שמסגרת הולמת בגיל הרך קריטית להתפתחות הילד, ובכל זאת 77 אחוזים מילדי ישראל שוהים במסגרות לא מפוקחות. יערה שילה, שלא החזיקה מעמד במסגרות חינוכיות כמעט עד סוף התיכון, נאבקת להפוך את מעונות היום משמרטף לאומי למוסד חינוכי. כך, היא מאמינה, תימנע כניסת הילד הבא למעגל המצוקה".

יערה שילה, הנמצאת היום בתחילת הדוקטורט שלה, נולדה בנווה יעקב, שכונת מצוקה בירושלים. יערה הייתה ילדה בסיכון, והיום יודעת היטב, שיש חשיבות עליונה לצאת ממעגל המצוקה הזה. יערה, שנולדה למשפחה קשת יום, בבית שבו החשמל והמים היו יותר מנותקים ממחוברים, שהועפה מכל מסגרת לימודים עד כיתה י', בחרה באומץ לטפס מעל המשוכות שהחיים זימנו לה ולהצטרף ל”חבר'ה הטובים”, כהגדרתה. זו אולי תמצית חייה של יערה שילה .

יערה אומרת: "כיום, כל אדם יכול להקים מסגרת חינוכית לגיל הרך, ללא כל פיקוח וללא כל הכשרה הולמת. לדעתי יש להתחיל את החינוך אפילו לפני גיל 3, שכן רק כך נוצר שיוויון הזדמנויות אמיתי בין המגדרים ובין המגזרים השונים. ביחד עם חברים טובים, יצרנו קואליציה שיש לה 3 מסרים עיקריים. א. הסדרה, יישום נורמות, פיקוח ותקינה לכל המסגרות החינוכיות מגיל הלידה ועד גיל 3.
ב. הרחבה של מתן אפשרות לעוד אנשים למסגרות ברות השגה לכלל האוכלוסייה.
ג. החזון והחלום הוא להעביר את הטיפול בסוגיה לידי משרד החינוך – על מנת שהילד יקבל את החינוך ההולם".

שוחחנו עם יערה על עשייתה הברוכה והרבגונית וסיפרנו על מפת עץ החיים הקבלית שלה.

על מפת עץ החיים של יערה:
מפת עץ חיים קבלית - יערה שילה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
יערה , כמו כל אדם הגעת לעולם עם ייעוד ותיקון.
יערה , כמו כל אדם הגעת לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלך. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלך. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמך הפרטי .
מפת עץ החיים שלך מאוזנת ומשמעותה – את יכולה להגיע למימוש של 100% בכל שאיפותייך.

ייעודך הוא מספר המלך שלך מספר על אדם שהוא מלך בהוראה והעברת מידע. אדם המוביל דרך בכל תחום, אדם שאחריו הולכים באש ובמים. אדם חכם, מחונן, בעל ידע עצום. אדם בעל יכולות בלתי רגילים, בעל יכולת להמציא ו"לברוא מציאות". אדם בעל יכולות מגנוטאדם שתכונתו הדומיננטית היא מנהיגות ובמיוחד מנהיג העולם הגדול. אדם בעל יכולות ראיה כוללת ויחד עם זאת בעל יכולת לרדת לפרטים הקטנים. אדם בעל ביטחון עצמי, בעל מודעות גבוהה ואינטואיציה חזקה. אדם חברותי, אינטליגנטי, שכלתני, מנהיג טוב לב, אדם דינמי, המצטיין בכול התחומים.

אדם כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן טלה ומתאר אדם השלם עם עצמו והחלטותיו, מעניק, אוהב את החי והצומח, זקוק לחופש ומרחבים, יצירתי ומוביל דרך עולמית.

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל דלי הקורא לך להיות אביר – מזלך האסטרולוגי  קורא לך להיות מאסטר ולהוביל דרך חדשה בתחום הרוחני. ייעודך לעזור בעיקר מהיבט הנפשי והרוחני. על ידי הכוונה רוחנית לתיקונם האישי. עליך ללמוד על מנת לצבור ידע חדש ולהעבירו ולהעניקו לעולם. עליך לפתח את יכולות המגנוט הטבעי הקיים בך.

המשפיע התנכ"י "יעקב" - מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב.   
כפי שכתוב בתנ"ך: וַיֹּאמֶר, לֹא יַעֲקֹב יֵאָמֵר עוֹד שִׁמְךָ--כִּי, אִם-יִשְׂרָאֵל:  כִּי-שָׂרִיתָ עִם-אֱלֹהִים וְעִם-אֲנָשִׁים, וַתּוּכָל.  [בראשית ל"ב כ"ט]
ישראל = ישר-אל. כלומר, ישירות, פנים אל פנים, ביושרה, בהגינות ובאמת
כנאמר תָּמִים תִּהְיֶה, עִם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ [דברים י"ח י"ג, י"ח]

השר הוא מספר שמך הפרטי הקורא לך להיות שר המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, אדם ביתי, המעניק הכל לילדים, בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום. אדם אחראי, נאמן, מקרין אהבה, דאגה לזולת. אדם יציב ובעל נטייה טבעית לאומנות.

השירים שהושמעו בתוכנית:
ליאת יצחקי - ואז תבוא האהבה
עופרה חזה - קופסת הצבעים 
חיים משה - תודה 
אהבה - יהורם גאון



                                                                כרטיס הביקור הדיטגילי שלי
                                              עמוד הויקיפדיה עלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה