יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

על שנת 2018 הבאה עלינו לטובה

על שנת 2018 הבאה עלינו לטובה



הלילה בחצות מסתיימת לה שנת 2017 ואנו נעמוד בתחילת יום שני בשבוע, בפתחה של שנת 2018. מבחינת הנומרולוגיה הקבלית ולווייני המספר הקוסמו-נומרולוגי  2018 (2+1+8) המסתכם להיות  2=11. תצריף המספרים 2=11 משתייך לתשלובת של היסודות אש ואוויר, לכוכב אוראנוס ולמזל דלי. חשוב לדעת כי בתקופות או שנים בהם יסוד האש דומיננטי או קיים יהא קל יותר להצליח ולכן  אנו נמצא את עצמנו בשנה מאתגרת. בשנה בה אנו נוכל לצמוח, או להישאר במקום. לעשות או להצטער על שלא עשינו. הבחירה בידינו, כפי שנכתב כבר בספר דברים פרק ל' פסוק י"ט : "הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ הַחַיִּים וְהַמָּוֶת. נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים, לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ."

מהי האנרגיה הקוסמו-נומרולוגית לה ניחשף בשנת 2018 ?
האנרגיה הקוסמו-נומרולוגית מאפשרת לאדם לגלות יושרה ויושר פנימי, להיות חד משמעי עם עצמו ואחרים. מצפה מעצמו שכאשר נכשל לא יחפש תירוצים במיוחד לא לזולת. לגלות מודעות עצמית גבוהה, להתפתח ברמה של מודעות ורוחניות, לגלות התנהגויות של מנהיגות ועוצמה, לא להיות מונע על ידי פחדים.

אנרגיה זו תאפשר לכל אחד מאיתנו,  לקחת באופן אישי החלטות ומעשים, ללמוד מכל אדם – לטוב ולרע, ללמוד מהביקורת בצורה בונה ולהפיק ממנה תועלת אישית במטרה לקדמו בחיים ובמטרותיו.

האנרגיה הקוסמו-נומרולוגית בשנת 2018 תאפשר לכל אדם להיות שונה, מיוחד,  ייחודי ואינדיבידואליסט. תאפשר לכל אדם לגלות נאמנות כלפי הזולת. תאפשר לכל אדם להיות אמיץ ומוכן להלחם על דעותיו ועבור מטרות מאמיניו עד כדי "לשחוט פרות קדושות".

האנרגיה הקוסמו-נומרולוגית בשנת 2018 תאפשר לכל אדם להוביל ולעורר דעת קהל ומודעות חברתית. תאפשר לכל אדם להגיע לסטנדרטים גבוהים, לערכים, למוסריות ולצדק עבור הזולת. תאפשר לכל אדם להיות אלטרואיסט, לדאוג לרווחת הכלל ולא רק לרווחה האישית שלו.

האנרגיה הקוסמו-נומרולוגית בשנת 2018 תאפשר לכל אדם להיות אדם מעמיק, בעל יכולות מגנוט. אדם בעל כוח נפשי ללא גבולות. אדם אנרגטי. אדם מבריק. אדם אופטימי. אדם וורבאלי. אדם בעל יכולת שכנוע טובה. אדם מקורי מיוחד ולא שיגרתי. אדם בעל יכולת לברוא את המציאות של עצמו. אדם המייצר וממציא דברים ופועל כאש היצירה. 



מה יהיה אם בחרת להישאר באנרגיה של 2 ולא של 11?
יהיו איכויות האנרגיה הקוסמו-נומרולוגית  כאנרגיית מזל סרטן שיעצימו אותך ויאפשרו לך להיות אדם רגיש, עדין, ותרן, מעדיף עבודת צוות ולא להיות מוביל, חברותי, מופנם, שקול, צנוע, גמיש, משתף פעולה, מכיל, מטפל, תומך, אינטימי, מעודן, נעים, מעניק, רומנטי, שקט, אוהב שלום, רוגע, מתחשב, שמרן, שומר על הקיים, ביישן.   

באיזה מקרים יתקיים חוסר שביעות רצון מעצמך?
כאשר בכל מקום בו תמצא את עצמך חושב באופן צר כאשר נפגע מכל דבר או אמירה, כאשר אינו מתפתח ונשאר תקוע בעמדותיו או בדעותיו. בכל מקום בו תפחד להגיד באופן ישר וישיר את האמת שלך ואת דעתך. בכל מקום בו תכנע לתכתיבים חברתיים. בכל משפט בו אחרים מנסים לכפות דעתם עליך באמירה "ככה זה". בכל מקום בו תראה עצמך מציית ופועל באופן שגרתי. בכל המקרים האלה, תכעס על עצמו ותבקר את עצמך.

מיהו המשפיע הטארולוגי?
קלף הצדק - הכוח המוסרי המתעורר בך מאפשר לך להבין ולקבל את גורלך ומשם תהליך קבלת החלטותיך יהיה מדויק ותואם את גורלך.

מיהו המשפיע האסטרולוגי?
הכוכב השולט בו הוא אוראנוס  - מסמל באסטרולוגיה את מזל דלי  מיסוד האוויר והאש.

מהו המשפיע התנכ"י "יעקב" ?
מספר 11 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב.   
בפן החיובי, ה"יעקב" שבך יצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו כפי שמתואר בברכת יעקב לבניו. בברכה זו חשף יעקב את התכונות הנסתרות של כל ילד וילד. הברכה הובילה לעידן חדש של 12 השבטים.      
בפן השלילי, ה"יעקב" שבך מתאר אדם שיודע להפעיל מניפולציות – למכור נזיד עדשים ולקבל בכורה. להתחזות לעשיו על מנת לקבל את הברכה.   


בפרוס שנת 2018 אני מאחל לכל אחד ואחת מכם, להיות ראש לאריות, להעיז ולהצליח.
כי.... אם רק תרצו.... אין זו אגדה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה