יום חמישי, 3 בינואר 2013

אודות שָׁרוֹן נֵרִיָּה בָּר- אוֹן

אברהם אבינו, לו מיוחס ספר יצירה, התחיל את המסע הגדול מארצו, מולדתו וביתו בצעד אחד קטן. כך גם אני, את המסע של חיי התחלתי בגלל הצורך לפתור בעיה אחת "קטנה".

לפני קרוב ל-20 שנה, כתוצאה משגרת חיים עמוסה, לחוצה ולא בריאה ועקב היותי דור שני ליוצאי שואה, קפצה עלי הסוכרת. בין לילה הפכתי מאדם בריא ועצמאי שיכול לאכול ולשתות כל מה שירצה למי שנזקק לטיפול תרופתי על בסיס יומי וחייב להשגיח על כל מה שאני מכניס לפה. כך, באמצע החיים, נכפתה עליי דילמה: האם להשלים עם רוע הגזרה ולתת לסוכרת לנהל לי את החיים או להיענות לאתגר, להביט לחולי ב"לבן של העיניים" ולמצוא פתרון שישיב לי את הצבע ללחיים. כנצר לזרעו של אברהם אבינו חמוש בספר יצירה שמיוחס לו, יצאתי למסע של חיי. מסע שהוביל אותי בנבכי הקבלה, בשבילי פרד"ס האותיות, בפסוקים ובפרשנויות של פרשת השבוע ושאר מקורות היהדות. בנוסף, נחשפתי לקשר שעובר כחוט השני בין המקורות לבין הנומרולוגיה המערבית והקבלית, האסטרולוגיה והטארוט.

cicrcles-final S1 (4).png

בשיאו של המסע, נוכחתי לדעת ששילוב של כל שבעת התורות האמורות לעיל, הקושרות בין תורות המספרים, האותיות, הכוכבים, הקלפים, הסודות והנסתרים, מאפשר להגיע לרזולוציה גבוהה למדי לגבי זהותנו, יעודנו והדרכים להשגתם והגשמתם. לאחר שבזכות אותו שילוב מנצח הצלחתי להתמודד עם הסוכרת בפרט ועם הרבה אתגרים בחיים בכלל, ריכזתי ותיעדתי בצורה מסודרת את כלל הממצאים שהניב המסע. התוצאה הינה תורת הטארונומרולוגיה על גבי עץ החיים הקבלי. לאמיתו של דבר מדובר בתורה הראשונה והיחידה לעת עתה שמרכזת תחת קורת גג אחת את כלל אמצעי החיזוי והמיפוי לגבי יעודנו בחיים.

לאור התפיסה שהכול נתון והרשות נתונה, אני מאמין שהסטירה שחטפתי מהחיים בדמותה של הסוכרת, נועדה להוביל אותי אל עבר הגילוי והחשיפה של תורת הטארונומרולוגיה. בהמשך ישיר לכך, אני מאמין בכל ליבי, מעודי ונימי נפשי שייעודי בחיים הינו לסייע לכול מי שנקלע למצוקה כזו או אחרת באמצעות המתנה שהעניק לי בורא עולם.

באמצעות המפה שאותה אני כותב עבורך תוכל לראות את המחסומים והקשיים ואת דרכי העקיפה שלהם. זו מפה מיוחדת שמשקללת את כל הנתונים, ומצביעה גם על היעד שנכון לך להגיע אליו וגם סוללת את הדרך הקצרה, הנוחה ומהנה ללכת בה. אני מדבר על מפת האישיות שלך ואשר עליה מסומנים:
·        המקצוע שהכי מתאים לך לעסוק או ללמוד
·        דרכי גישה לסוגיות קשב וריכוז
·        איך למנף את המקצוע שלך לקריירה מוצלחת
·        השם המתאים לתינוק שזה עתה נולד
·        בן או בת הזוג שאיתם חייך יהיו חיי אהבה
·        הכלים בעזרתם מובטחת לך העצמה אישית
·        הצמתים בחייך ולאן כדאי לך לפנות
עץ החיים כולל נתיבים.jpg


באמצעות כלי העבודה שפיתחתי אני מבצע אבחון מכף רגל ועד ראש של האישיות שבנדון ומפיק עבורה מפת חיים שמכסה את אישיותו וייעודו מלפני ומלפנים. וותק של מעל ל- 3,000 אבחונים מדבר בעד עצמו. רשימה של לקוחות מרוצים יעידו לגבי יעילותה של התורה יותר טוב מאלף מילים.

והנה עוד יתרון. האבחון יינתן לך בכתב כך שתמיד ניתן לחזור, לקרוא, להיזכר, לחדד מסרים ולבצע הכוונות שנשכחו.
מגיעה לך מתנה! "הספרון כשהקלף והמספר נפגשים" הספר שמאיר בפניך את המעגלים בחייך, ניתן לסרוק את הקוד ולהיכנס כבר עכשיו לאתר שלי ולקבל את הספרון.
אפשר בטל' - 054-6281407
אפשר במייל -
sharonbo@012.net.il
או באתר - יצירת קשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה