יום שני, 24 באוקטובר 2016

מה מספרים המספרים על אלאור סימון אזריה?


מה מספרים המספרים על אלאור סימון אזריה?
תמונתו של אלאור אזריה צולמה ע"י גדעון מרקוביץ
ערב פורים ה'תשע"ו
בוקר חג פורים, יום חמישי 24 במארס 2016,  י"ד באדר ה'תשע"ו, התחיל כיום שגרתי בחברון. אנשי חברון התכוננו לעדלאידע המסורתית. אם נתבונן בסודות הטמונים בתאריך הזה, נבין מיד שאין זה יום רגיל.
הקבלה מסמנת את יום י"ד בחודש כיום של "עת למלחמה" על פי ספר קהלת פרק ג', בו כל צמד מלים משויך ליום אחר בחודש.

הערך הקוסמו-נומרולגי מספר לנו על האנרגיה הטמונה בתאריך הלועזי. סיכום וצמצום של 24.03.2016 נותן לנו את המספר 9. המספר 9 משויך לכוכב מארס [כוכב המלחמה] וליסוד האש. המדבר על יצירה. האם נוצרה כאן מלחמה חדשה בין כוחות האור לכוחות האופל? ימים יגידו.
כבר בשעות הבוקר, הופיע בוואטסאפ של כתבי העיתונות ששהו בחברון, דיווח על שני מחבלים שדקרו חייל צה"ל בשכונת תל רומיידה. אחרי חצי שנה של דקירות ונטרול המחבלים, לא היה אדם שהתרגש יתר על המידה.
סיפור הדקירה בחברון, שהסתיימה במותם של שני בני העוולה המרצחים, הייתה עוד ידיעה ברצף ארוך של אירועים. שום דבר לא רמז בשעות הראשונות עד כמה עתיד האירוע הזה להשפיע על חיינו הציבוריים והלאומיים. וכמובן על הקיטוב בשיח הציבורי ועל המערכת הפוליטית בישראל.

מפת האישיות
מפת אישיות האדם מורכבת משני חלקים.
החלק המודע – מקורו בשם האדם המלא והחלק של התת מודע – מקורו בתאריך הלידה המלא שכולל גם את מזל הלידה האסטרולוגי.
יחדיו הם מכוונים אל הייעוד והתיקון של האדם.

כאשר מתבוננים במפת עץ החיים הקבלי מקבלים כמה מרכיבים עיקריים, השילוב ביניהם נותן לנו תמונה של אישיותו של האדם.

מפת האדם מורכבת משני חלקים עיקריים
א. מפת אישיות האדם לפי עץ החיים הקבלי
ב. מפת החיים (תקופות החיים).

במפת אישיות האדם ישנם 10 מספרים ובמפת תקופות החיים ישנם 12 מספרים וביחד הם 22 מספרים, כמו 22 האותיות שבעזרתן ברא הבורא את העולם, אזי  22- מספרים לנו על אישיות האדם ועל האנרגיה אותה יפגוש במהלך חייו.

אלאור סימון אזריה
 סמל אלאור סימון אזריה נולד בתאריך 13.02.1996 וגדל ברמלה.
כמו כל אחד ואחד מאתנו, גם אלאור הגיע לעולם בלוויית 3 מלאכים ששומרים עליו. בראשם עומד המלך, שמיוצג ע"י תאריך הלידה ואמון על 50 ממבנה האישיות. האביר ממונה על 25 אחוז ומשתקף במזל האסטרולוגי. לצדם נותר השר, שאמון על 25 האחוזים הנותרים וניזון משמו הפרטי של האדם.
במהלך הפענוח, המלך יעיד על שאיפותיה של האישיות שבנדון, האביר על הסיבות והמניעים לאותן שאיפות ואילו השר ממונה על הדרך למימוש שאיפות.
המלך של אלאור
מפת עץ החיים
אלאור סימון אזריה
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודו של אלאור, הוא מספר המלך שלו 4=22, משויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל עקרב מיסוד המים והאש, הקורא לו להיות מלך בביצוע רחב היקף וכלל עולמי. אלאור הינו אדם בעל יכולת התחדשות והתאוששות מדהימה. אדם קשוח כפלדה. אדם יכולות וכישורים בלתי רגילים, עוצמה פיזית ויכולת למאמץ בלתי רגיל. אדם אנרגטי, נאבק עד לקצה גבול היכולת מהיבט הפיזי והנפשי. אדם בעל ראייה ותפיסה רחבה. אדם מיוחד ויחיד במינו. אדם חדור בנחישות, בעל תעוזה, מתמיד וממשיך עד לניצחון. חי תוך כדי תנועה, חושב תוך כדי תנועה. מסוגל לבצע בו זמנית מספר רב של פעולות. אמיץ, נועז  ובעל ראש גדול. 
 האביר של אלאור
האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל דלי מיסוד האוויר והאש, המשויך לספירת הדעת הנסתרת, הקורא לאלאור להיות אביר המדריך הרוחני. אדם מגנטי, בעל כוחות נפשיים ענקיים ויכולת הגשמה. אדם אנרגטי המרגיש שהוא  בעל שליחות רוחנית וציבורית. אדם מיוחד ולא שיגרתי. אדם בעל חשיבה מקורית. אדם בעל מסוגלות להיות מנהיג ובעל כושר המצאה. אדם העשוי להיות בעל חזון ומעצב דעת קהל. אדם אדיב, ייחודי, סמכותי, בעל בטחון עצמי, כריזמטי, מהיר מחשבה, מהיר החלטה, מהיר תגובה, מתפקד טוב תחת לחץ ומשברים.
השר של אלאור
השר הוא מספר שמו הפרטי [מס' 8 המשויך לספירת בינה, המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי, מיסוד האדמה והאש]. הקורא לו להיות שר ואלוף  בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, וגשמי. חזק ועוצמתי. שאפתן, בעל כוח רצון, אנרגטי, יעיל ודינמי. 
איש השנה ה'תשע"ו
העיתון מקור ראשון בחר את אלאור לאישיות השנה. עמיתי ישי הולנדר כותב ב 28.09.2016
"כן, אפשר להגדיר את אלאור אזריה כצעיר נורמטיבי שנקלע לזירה קשה במסגרת תפקידו הצבאי, ושבהחלטה של רגע פעל כפי שפעל. חייל פשוט שהסתבך. לכל אחד מאיתנו יש אח, גיס, בן או דוד, שהיה יכול להיקלע לסיטואציה דומה, ולא בטוח איך הוא היה נוהג. עשרות שוטרים, חיילים וגם אזרחים לפניו ירו במחבלים על מנת "לנטרל" ולהרוג. עשרות מחבלים "נוטרלו" גם אחר כך ומצאו את מותם מירי של כוחות הביטחון, שסיכלו בכך את מזימות הרצח של האוחזים בסכין, בגרזן או ברובה מאולתר. רק שאיתרע מזלו של סמל אזריה והוא באמת היה שם.

לבית הדין הצבאי ביפו התנקזו אמוציות ויצרים. ימין ושמאל. תומכים ומתנגדים. בתולדות השנים האחרונות קשה למצוא פרשה נוספת שנגעה כך בעצבים החשופים של החברה הישראלית וטלטלה כל כך את המרחב הציבורי. אזריה, בלי כוונה תחילה, הניע את משק כנפי הפרפר. הוא ירה כדור אחד במחבל עבד אל־פתאח יוסרי א־שריף, וגלי ההדף חדרו לכל פינה. הם הגיעו עד כדי עצרת הזדהות בכיכר רבין, התרמה המונית למימון הוצאות המשפט, וטלפון תמיכה להורים מראש הממשלה בנימין נתניהו. כחודש וחצי אחרי האירוע הם גם הכתיבו את נאומו מעורר המחלוקת של סגן הרמטכ"ל יאיר גולן, שדיבר על "זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל, ובגרמניה בפרט (…) ומציאת עדות להם כאן בקרבנו". לקהל המאזינים הענק לא היה ספק שגולן מתכוון לאזריה".

אז מה מספר לנו בעצם תצריף המספרים של אלאור?
מפתו מתארת אדם קיצוני, עם נטייה ללכת על הקצה,  למען המדינה, תוך כדאי רצון להשאיר חותם ביקום  באמצעות מעשיו.

לאלאור יש מפה המושכת אש ובעלת נטייה להרס עצמי ולספיגת ביקורת.  
היות ותחילת חייו שולטת בו אנרגיה ביקורתית המופנית אליו ע"י המדינה והיא דומיננטית בחייו עד גיל 32, והיות ובשנה הבאה שלאחר יום ההולדת שלו 13.2.2017 מצבו האנרגטי משתנה מחמלה  לדחף בלתי נשלט ע"י גורמים ממשלתיים וביקורתיים כגון תקשורת, עלול "להידרדר" מצבו הנפשי והפיזי וימשוך אליו אנרגיה שבסופו של דבר תכריע את הכף לחובה והתוצאה תהא שהוא עלול להימצא אשם ועלול להיכנס לכלא או חלופה כגון עבודות שירות.         
על מנת להצליח ולצאת "בשלום" מהסיטואציה עליו להציג עצמו כאדם הדומה למקרה של חוק דרומי.
המשותף לשני המקרים הוא העובדה שגם דרומי שהותקף בביתו וגם אלאור שחש מאוים על ידי מחבל שאולי היה חבוי תחת מעילו מטען חבלה, שהבינו כי לא יוכלו לסמוך על שום הגנה חיצונית כדי לשמור על שלומם ושלום חבריהם ונאלצו לפעול לשם כך בכוחות עצמם.

על מנת לצאת "חלק" מהפרשה עליו למשוך את הדיון עד לאחר חודש 3/19 היום ואז תגיע אליו אנרגיה חדשה של מהפכים לטובה.

אם יצליח למשוך את מתן פסק הדין עד לאחר 3/20 יהיה עליו לנצל לטובה הזדמנות חד פעמית שתצוץ במיוחד עבורו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה