יום שני, 14 באוגוסט 2017

מהי לוחמת סייבר ? דר' הראל מנשרי. שילוב מרתק וחדש ב- HIT

מהי לוחמת סייבר ? דר' הראל מנשרי.
שילוב מרתק וחדש ב- HIT


במסגרת תוכניתנו הקבועה "אות לאות תביע אומר" - תוכנית חדשה עם בכירי במכון הטכנולוגי HIT - "חלון למכון" -  14.08.2017 בין 13:00 ל 14:00 שמחים לארח את דר' הראל מנשרי. ראש תחום הסייבר במכון הטכנולוגי חולון HIT, מקים מגמת לימודי סייבר במסגרת האקדמית  של HIT ובבית הספר ללימודי תעודה של HIT, מרצה בנושא סייבר במחלקה ללימודי מידע באוניברסיטת בר אילן, עמית מחקר במכון לחקר הטרור במרכז הבינתחומי בהרצליה.

ד"ר הראל מנשרי שירת במערכת הביטחון כ-36 שנים, מתוכן עשור בתפקידים שונים בצה"ל וכ-25 שנים ב"משרד ראש הממשלה". מרבית הפעילות הביטחונית לה היה שותף מסווגת ולא ניתן להרחיב אודותיה. עם זאת ניתן לציין, כי ד"ר מנשרי מומחה לסייבר, למחקר טכנולוגי מודיעיני וללוחמה קיברנטית, בעל עבר של כעשרים שנה בעולם הסייבר על צדדיו השונים, בכלל זה בהגנה על תשתיות לאומיות קריטיות.

מפת עץ החיים הקבלית
דר' הראל מנשרי
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 2=11 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל דלי. בטארולוגיה: קלף הצדק]. הקורא לך להיות מאסטר. עליך להכיר את משמעות התכונות אשר תעזורנה לך להתמודד עם הקשיים הצפויים בדרך להצלחתך כמאסטר.   
ייעודך להיות מאסטר ולהוביל דרך חדשה בתחום הרוחני. נועדת לגדולות. עליך ללמד את בני האדם ולהכשירם. עליך ללומד על מנת לצבור ידע חדש ולהעבירו ולהעניקו לעולם. עליך לממש ולהביא לידי ביטוי כישוריך כאדם מבריק, גאון ומחונן. עליך לפתח את יכולות המצאה המדהימים הקיימים בך למען מימוש ייעודך כאמור, לשרת את העולם.  
המשפיע התנכ"י "יעקב" תאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב. ה"יעקב" שבך הצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו.
השירים שהושמעו בתוכנית:
הבלדה ללוח השנה – שלישית הצירוף המקרי
אישה על החוף – הפרברים
המנגינה נשארת – הפרברים
בשנה הבאה – אילנית






                                                  כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה