יום שני, 18 בספטמבר 2017

אייל צדקה – מלווה בחמלה להצלחה עסקית

     אייל צדקה – מלווה בחמלה להצלחה עסקית 

"אות לאות תביע אומר" 18.09.2017 בין 11:00 ל 13:00 עם אייל צדקה יועץ עסקי ומנהל שיווק חיצוני לחברות וארגונים.

אייל צדקה הינו יועץ עסקי ומנהל שיווק חיצוני לחברות וארגונים, עזרה וייעוץ ביבוא ושיווק מארצות המזרח הרחוק, דרום אמריקה ואירופה. אייל מגיע אל עולם העסקים ה"קשוח" מעולם של חמלה. אייל בחר בתחילת דרכו הבוגרת לעבוד עם נערי קצה שם רגע לפני הנפילה לעולם הפשע. אייל מעיד "בחרתי בתפקיד כי גם אני הפכתי בעל כורחי לנער קצה, אלא שאצלי אבי עצר אותי רגע לפני הנפילה. לאחר הצבא החלטתי להיות מעין אח גדול לנערי הקצה כדי שגם להם תהיה כתף תומכת שתשמור עליהם מהנפילה". התמיכה לנוער הקצה הביאה את אייל למשרת מנהל הפיקוח העירוני בעיר רמלה ודווקא בשכונה הכי מאתגרת "ג'ואריש". בשנת 2013, בהיותו מנהל יחידת הפיקוח העירוני, ביצע ביחד עם משטרת ישראל מבצע אכיפה נגד מכירת מזון המסכן את בריאות הציבור סמוך לבית הספר ג'ואריש. במהלך המבצע אותרו מוצרי מזון וממתקים שתוקפם פג בשנת 2011. נקשיב לסיפוריו של אייל ונבין לאן החמלה, החברות והרצון לעזור לקחו אותו וכיצד הוא פועל בעולם העסקי.
הוספנו וסיפרנו על מפת עץ החיים הקבלית של אייל.

כמו כן אני שמח לברך בברכת מזל טוב ויום הולדת שמח את הזמרת אילנית לרגל יום הולדתה ה- 70 אותו היא חגגה אתמול. חנה'לה - אילנית. אני מאחלים לך בריאות טובה והרבה שנים של יצירה ושמחת חיים.

על מפת עץ החיים של אייל:
מפת עץ החיים - אייל צדקה
(C) כל הזכויות שמורות לשרון נריה בר-און
אייל , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
אייל , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלו. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלו. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמו הפרטי .
אייל , כמו כל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.
אייל , כמו כל אדם הגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה שלו. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי שלו. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא שמו הפרטי .

ייעודו של אייל להיות  מלך בהוראה והעברת מידע, המורה האוניברסאלי. אדם המוביל דרך בכל תחום, אחריו הולכים באש ובמים. אדם בעל נתינה ללא גבולות, בעל רוחב לב אין סופי. אדם המרחיב אופקיו תדיר. אדם המסוגל להגיע לרמה הרוחנית הגבוהה ביותר. אדם חכם, מחונן, בעל ידע עצום. אדם בעל יכולות בלתי רגילות, בעל יכולת להמציא ולהיות "בורא מציאות". אדם בעל יכולות מגנוט. אדם בעל יכולות ראיה כוללת ויחד עם זאת בעל יכולת לרדת לפרטים הקטנים. אדם שכל דבר שמתחיל מסיים. אדם המאמין בכוחו, מאמין בעצמו, אופטימי, הישגי ומנטאלי. לוחם טבעי.

המשפיע התנכ"י "אדם" הראשון.  מתאר אדם המסוגל להכיל את תכונות כל בני האדם, אחריו הולכים באש ובמים. אדם בעל יכולת לברוא מציאות. זקוק לחופש ומרחבים, יצירתי ומוביל דרך עולמית.
  
האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי -  מזל דלי הקורא לו להיות אביר – מאסטר המדריך הרוחני. עליו להכיר את משמעות התכונות אשר תעזורנה לו להתמודד עם הקשיים הצפויים בדרך להצלחתו כמאסטר. מזלו האסטרולוגי  קורא לו להיות מאסטר ולהוביל דרך חדשה בתחום הרוחני. עליו ללמד את בני האדם ולהכשירם לקראת ייעודם האישי. עליו ללמוד על מנת לצבור ידע חדש ולהעבירו ולהעניקו לעולם. עליו לפתח את יכולות המגנוט הטבעי הקיים בו. עליו להבין שהינו בעל השפעה חיובית ורבה על הקהילה והסובבים אותו שמאמינים בו וילכו אחריו באש ובמים ולכן ואסור לו לנצל זאת לרע. עליו לשמש דוגמה ומופת. עליו לנהוג ביושרה על פי החוקים הקוסמים. עליו להעניק לזולת מבלי לדרוש תמורה. עליו להבין שייעודו דוחף אותך לחיות למען האנושות ולא למען עצמו. המטרה, להפיץ את הידע שלו ברחבי הגלובוס.

המשפיע התנכ"י "יעקב" - מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם כפי שמתואר בחלום יעקב.   

השר הוא מספר שמו הפרטי, הקורא לו להיות שר המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, שואף לנישואין למטרות הקמת משפחה. אדם ביתי, המעניק הכל לילדים, בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום.

המשפיע התנכ"י "שלמה" המלך, מתאר אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית. 

מספר יום הלידה - מיוצג על ידי ספירת יסוד המתאר את הכישורים המולדים את מספר ה"מתנה". מושפע באסטרולוגיה על-ידי מזל עקרב מיסוד המים והאש.
המשפיע התנכ"י מתאר אדם בעל יכולת רוחנית נעלה. אדם עוצמתי בעל יכולת לברוא מציאות ובעל יכולת מימוש גשמית יוצאת מגדר הרגיל אדם המושפע על ידי מנורת המאור שניצבה בבית המקדש..    
למנורה יש תכונה מיוחדת שיש ביכולתה להפיץ אור תמיד מקצה העולם ועד קצהו לנצח נצחים. כנאמר, בלי אור הבורא אין הצלחה כפי שמבוטא ע"י המנורה.          

השירים שהושמעו בתוכנית:
סימני הדרך – יהורם גאון
בללייקה – אילנית
ניגון עתיק – יהורם גאון
נאסף תשרי – אילנית
שלום לך ארץ נהדרת - יהורם גאון
אל הדרך – אילנית
בית אבי – יהורם גאון
בשנה הבאה – אילנית




                                                             כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה