יום שני, 20 באוגוסט 2018

מיכאל סון – מאמן כושר – הופך אנשים לגרסה הטובה ביותר של עצמם.


מיכאל סון – מאמן כושר – הופך אנשים לגרסה הטובה ביותר של עצמם

"אות לאות תביע אומר" 20.08.2018 בין 11:00 ל 14:00 ומתכבדים לארח את מיכאל סון – מאמן כושר – הופך אנשים לגרסה הטובה ביותר של עצמם.

מיכאל סון, מאמן כושר אישי, מסייע למתאמניו בהגדרת מטרות מציאותיות ופיתוח תכנית אימון אישית להשגתן. מיכאל סון, מאמן כושר אישי, תמיד נמצא  שם כדי לחגוג כל ניצחון של מתאמניו לאורך מסע מרתק בו הם צועדים יחד ותמיד פתוח לשאלות ודאגות במהלך תקופת האימון.

היעוד של מיכאל לדבריו הוא להדריך אנשים איך להתאמן ללא כאב ולחיות ללא מאבק. מיכאל סון הוא מאמן כושר בכיר עם למעלה מעשר שנות ניסיון וידע מקצועי נרחב בענף הבריאות וכושר גופני. מאחוריו הדרכות והכשרות רבות למאמנים בארץ ובחו"ל בנושאי אימון, שיקום, תנועה ופיתוח תהליכים אישיים ליחידים וקבוצות.

"גופך הוא החבר הכי טוב שלך מילדות", אומר מיכאל. "הוא הדבר היחיד ממנו אי אפשר להתחמק, לפטר אותו או לתת לו גט. הוא משקף את האמונות, הפחדים, ההרגלים שצברת עד כה. אבל לאחרונה גופך כבר לא אמין כמו שהיה פעם, ואולי אתה מרגיש שהגיע הזמן לעזור לו לחזור לעצמו.

זה קורה לכולנו, והשאלה היא מה כל אחד מאיתנו בוחר לעשות בעניין. אני אומר שאסור לנו לוותר על איכות החיים. חייבים להתעורר עכשיו, לבחור באסטרטגיית אימון חכמה ולשלב אותה בשגרת היומיום. פעמים רבות ראיתי שההשקעה בכושר הפיזי משתלמת הרבה מעבר לחיזוק השרירים וחיטוב הגוף.

גוף בריא ואנרגטי מייצר תוצאות טובות יותר בחיים, בזוגיות, בעסקים, בקריירה, ביחסים עם הסביבה ובהכנסות!"

מיכאל מאמן באמצעות שיטה ייחודית היוצרת שינוי קבוע ומאוזן בחיים תוך שימוש בכלים, שעדיין לא שולבו יחד בתחום הבריאות – כלים בני יותר מאלפיים שנה המייצרים שינוי משמעותי ללא מאמץ ומאבק בעצמנו.

 מפת עץ החיים הקבלית – מיכאל סון
מפת  היעוד שלך
מפת עץ החיים הקבלית - מיכאל סון
כל הזכויות שמורות - שרון נריה בר-און
להנהיג ולהיות מלך ברעיונות. לעמוד על במה ולהעביר ידע. להיות שאפתן, לקבוע מטרות, להתמקד בהן ולהשיגן. להיות יוזם, נמרץ, נחוש, אמיץ, מעשי, פעלתן, חרוץ, זריז, יעיל, ביצועי ויצירתי. לנהל, לארגן, להיות וורבלי וכריזמתי. להקרין אור חיצוני כמו אור השמש של מזל אריה המייצג את מס 1. להקים מסגרת משפחתית החשובה לקבלת הכרה ולמימוש ייעודך.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
הנך בעל יכולת חשיבה מדהימה ובעל יכולת ניתוח ויצירת תהליכים מהגבוהים ביותר. יש לך שאיפות לצבור רכוש, כסף וחסכון. הינך אדם חומרי, גשמי, בעל בטחון ויציב כלכלית. אדם הישגי, תכליתי, מעשי, ענייני ומצליחן. שאפתן, ביצועי, עוצמתי ודינמי. בעל יכולת עסקית טובה מאוד ויכולת ניהול טבעית. שואף להיות יסודי, יעיל, עקבי ומתמיד.

ספירת הדעת הנסתרת - המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל דגים (7) מתאר אותך כאדם מחונן, חכם, שומר על פרטיותך, נבדל, מתבודד, בעל אינטואיציה, בעל דמיון, אדם רוחני הנמשך לנסתר. אדם נאמן, יציב, ומעמיק. אדם שכלתני, שואף למושלמות, אדם ביקורתי, שומר סוד וחשאי.

ספירת בינה מתארת את שמך הפרטי:  מאפיינת אותך כמאסטר, מלך הרוח, המדריך הרוחני הנעלה, אדם לומד ומלמד. מעמיק, בעל כוח רוחני, אדם מגנטי, אינטואיטיבי ובעל כוח נפשי. אדם בעל השראה, בעל יכולת הגשמה, אדם אנרגטי, מחונן ופרפקציוניסט. אדם אופטימי, בעל מחשבה ראשונה תמיד חיובית, וורבאלי, בעל יכולת שכנוע טובה, אדם מקורי מיוחד ולא שיגרתי, בעל חשיבה מקורית, אדם בעל חזון, מנהיג, ובעל יכולת אבחון לעומק נפש האדם.

השירים שהושמעו בתוכנית:
רמי קליינשטיין - על הגשר הישן
יהודה פוליקר - פחות אבל כואב
רמי קלינשטיין - עוד לא תמו כל פלאייך
שלישיית גשר הירקון - הגביע
לוליק – הכל בגלל מסמר קטן
גלי עטרי - דרך ארוכה
שלישיית שריד  - דוגית נוסעת
הגבעטרון - אל הדרך
רן אלירן - הבתים שנגמרו ליד הים
הדודאים - טיול לילי
התחדשות - עפרה חזה





                                          קטלוג העשייה שלי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה