יום שני, 3 ביוני 2019

מירב עזרן אליאשקביץ' – מובילת דרך ומעצימת יסודות החכמה הנשית.


בס"ד
מירב עזרן אליאשקביץ' – מובילת דרך ומעצימת יסודות החכמה הנשית.

 אות לאות תביע אומר" 03.06.2019 בין 11:00 ל 14:00 מתכבדים לארח את מירב עזרן אליאשקביץ' – מובילת דרך ומעצימת יסודות החכמה הנשית.

לאחרונה התחלתי להשתתף בסדנאות מיוחדות ומעצימות. אחת מהן היא סדנא בניהולה של טלי פיירשטיין המיוחדת. בשיעור האחרון, במקרה (או שלא), שהרי מקר"ה בהיפוך אותיות היא רק "מה'" ישבה לצידי מירב, מירב עזרן אליאשקביץ'. לפני השיעור, שוחחנו וסיפרנו זה לזו על עיסוקנו והבנו ששנינו חיים וגרים בעיר חולון.

ציינתי בין שאר דברי שאני עיתונאי ושדרן רדיו ומארח אנשים שיש להם מסר מיוחד לאחינו בני האדם. עיניה של מירב נדלקו. "תגיד", היא שואלת אותי "יש אפשרות להתארח אצלך בתוכנית הרדיו שלך?" "למה" אני שואל אותה, "האם יש לך מסר מיוחד לאחינו בני האדם?".

"כן", היא משיבה לי בהתרגשות ופתאום אני רואה את עיניה בורקות ומהאישה הנעימה הישובה לידי פורצות גלי אנרגיה מדהימות כאשר כולה מרוכזת בתשוקה יוקדת להביא את המסר שלה לעולם. "אני מובילת דרך ומעצימה נשים באמצעות יסודות החכמה הנשית" היא מספרת לי וכולה מתרגשת. "מה זאת אומרת?" אני שואל אותה ומירב עונה:" אספתי את הידע, הכלים, הסיפור האישי והאחווה הנשית שתמיד הייתה העוגן בחיי ויצרתי את יסודות החכמה הנשית שמהותה: מרחב חדש היוצר שילוב מיוחד בין עולם עתיק לעכשווי בדרכים שונות ומגוונות ומסייע לכל אישה להיזכר ביכולות הנפלאות שקיבלה משחר ימי הבריאה. את חכמת האגן, חכמת הלב, הוורבליות העשירה והבינה היתרה שניתנו לנו במתנה על מנת לממש יכולת יצירה אדירה: לברוא מאהבה".

אני חייב להודות, עכשיו הפכתי להיות מאד סקרני, שכן, כבר 47 שנים אני אומר לרעייתי המופלאה, הצדיקה היפייפיה שלי, שהנשים הן המין החזק. שאני מאושר שזכיתי בה, לפי פירושו של רש"י לפסוק "עֵזֶר, כְּנֶגְדּוֹ" (בראשית ב' י"ח), האומר: עזר = זכה, כנגדו = לא זכה. רעייתי תמיד מחייכת במתיקות ומחבקת אותי.

כמו כן, תמיד אני זוכר כי המנהיגה הראשונה בעולם היא שרה אמנו, אשת אברהם בן תרח ואמתלאי, אימו של יצחק, אשר הבורא שינה את שמה מ"שרי" ל"שרה" וכך הפכה שרי לשרה שהיא מיניסטרית, מנהיגה, מנהלת ומפקדת. שרה אשר אפילו הבורא הורה לאברהם לשמוע בקולה ככתוב בראשית כ"א, כ"ב, "כֹּל אֲשֶׁר תֹּאמַר אֵלֶיךָ שָׂרָה, שְׁמַע בְּקֹלָהּ:  כִּי בְיִצְחָק, יִקָּרֵא לְךָ זָרַע".

השבתי למירב כי זהו סיפור אחר ולא שגרתי ואחשוב על בקשתה.

כשהאורח שהיה מיועד להגיע היום, הודיע לי על אי יכולתו להגיע לתוכנית, היה לי ברור שאני מתקשר למירב ואם היא פנויה, היא מגיעה.

והנה מירב מולי, מחייכת ושמחה.

הקשבנו קשב רב לסיפוריה המרתקים של האורחת היקרה על עשייתה ונגענו כמובן במפת עץ החיים הקבלית שלה.

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

מפת עץ החיים הקבלית – מירב עזרן אליאשקביץ'
מפת עץ החיים הקבלי - מירב עזרן אליאשקביץ'
(C) כל הזכויות שמורות - שרון נריה בר-און
ספירת תפארת – הייעוד
להיות מלכת המשפחה. להקים משפחה ולהיות ביתי, לאהוב ולהעניק לילדיך. לפעול בצדק, בהרמוניה, באיזון ובמוסר. להיות מעורב חברתית, לשרת ולדאוג לזולת בקהילה ובמשפחה, לארח, לשלב בין אנשים, לחנך, לפעול למען פיוס ושלום. להיות דיפלומט, שיתופי, יציב, רגיש, פשרן, סתגלן ומופנם. ללמוד לטפל בבעיות שלך. להיות רומנטיקן, עדין, אמין, נאמן ולהקרין אהבה. להתחבר ליופי, אסתטיקה, תרבות, סדר וניקיון. להתחבר לאומנות (ציור, פיסול ועוד...) וליישם כישרונות הקשורים לידיים.

המשפיע התנכ"י "שלמה"
מספר 6 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר שלמה כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית. 
ה"שלמה" שבך הצליח לבטא את הקשר והשייכות המשפחתית של האדם והסביבה תוך כדי חשיבה גאונית בתחום.     

ובתנ"ך כתוב:
ט וְנָתַתָּ לְעַבְדְּךָ לֵב שֹׁמֵעַ, לִשְׁפֹּט אֶת-עַמְּךָ, לְהָבִין, בֵּין-טוֹב לְרָע:  כִּי מִי יוּכַל לִשְׁפֹּט, אֶת-עַמְּךָ הַכָּבֵד הַזֶּה.  י וַיִּיטַב הַדָּבָר, בְּעֵינֵי אֲדֹנָי:  כִּי שָׁאַל שְׁלֹמֹה, אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה.  יא וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֵלָיו, יַעַן אֲשֶׁר שָׁאַלְתָּ אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה וְלֹא-שָׁאַלְתָּ לְּךָ יָמִים רַבִּים וְלֹא-שָׁאַלְתָּ לְּךָ עֹשֶׁר, וְלֹא שָׁאַלְתָּ, נֶפֶשׁ אֹיְבֶיךָ; וְשָׁאַלְתָּ לְּךָ הָבִין, לִשְׁמֹעַ מִשְׁפָּט.  יב הִנֵּה עָשִׂיתִי, כִּדְבָרֶיךָ; הִנֵּה נָתַתִּי לְךָ, לֵב חָכָם וְנָבוֹן, אֲשֶׁר כָּמוֹךָ לֹא-הָיָה לְפָנֶיךָ, וְאַחֲרֶיךָ לֹא-יָקוּם כָּמוֹךָ. [מלכים א' ג' ט']
שלמה כמשפיע התנכ"י מתואר באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות בן מזל מאזניים ומתאר אדם שאוהב בני אדם. אדם בעל חוש צדק מפותח, בעל תבונות הנובעות מהרגש.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
להיות אדם תקשורתי, וורבאלי - יכולת ביטוי טובה מאוד, חייכן, שובב, לפרוץ מסגרות וקופץ מדבר לדבר. פיקח, אינטליגנטי, שנון, כושר קליטה, יצירתי, יודע להסתדר, חריף, שנון ומבין עניין מהר. צורך בגירויים בלתי פוסקים, מפתיע ומאמין במה שאומר. אוהב לאהוב.

ספירת בינה – השם הפרטי
שמך הפרטי:  מאפיין אותך כמאסטר, המורה האוניברסאלי – המורה הקלאסי, מגשים עצמך דרך הוראה ושירות לאנושות. בעלת נתינה ללא גבול, מודעות עצמית, אינטואיציה חזקה. רוחב לב, לומד ומרחיב אופקים, ידע עצום, חכם, מחונן ומגנטי. מתנדב, חברותי, רחמן, הישרדותי. יכולת ראיה רחבה  ממעוף הציפור. עיקש באופן חיובי. אוהב התחלות חדשות, מתחיל ומסיים דברים. שקט כלפי חוץ, בנשמתו כאש היצירה. אוהב, אהוב על כולם, פתוח, מעניק ללא תנאי, חברתי, מכיל את כולם, לא דורש הכרה מאחרים, נלחם למען אחרים. נלחם למען זכויות חברתיות, נלחם למען צדק חברתי, עוזר לזקנים חלשים ועניים.

ספירת הדעת הנסתרת:
המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל סרטן (2) מתאר אותך כאדם רגיש, עדין, ותרן, מעדיף עבודת צוות, חברותי, מופנם, שקול, צנוע, גמיש, משתף פעולה, מכיל, מטפל, תומך, אינטימי, מעודן, נעים, מעניק, רומנטי, שקט, פועל בשקט, אוהב שלום, רוגע, מתחשב, שמרן, נוסטלגי, שומר על הקיים.

השירים שהושמעו בתוכנית:
יהודה פוליקר - הצל ואני
מרגלית צנעני - עוד יהיה לי
שלומי שבת - לכל אחד יש
גלי עטרי - חזקה מהרוח
אור – שושנה דמארי
שירי מימון - תאהבי קצת את עצמך
יופי לי - רבקה רז
אריק איינשטיין כשאת בוכה את לא יפה
שלומי שבת - האישה של חיי
עכשיו לנשום - חני דינור
בראשית - רוחמה רז עם מקהלת מורן
להקת גאיה - שיר לאהבה

 
  





                                                           קטלוג העשייה שלי

                             כתבה שהתפרסמה עלי בעיתון השקמה חולון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה