יום שני, 1 ביולי 2019

טלי פיירשטיין - מפתחת הרצאות ומאמנת להופעה אפקטיבית מול קהל


בס"ד

טלי פיירשטיין -  מפתחת הרצאות ומאמנת להופעה אפקטיבית מול קהל

אות לאות תביע אומר" 01.07.2019 בין 11:00 ל 14:00 מתכבדים לארח את טלי פיירשטיין -  מפתחת הרצאות ומאמנת להופעה אפקטיבית מול קהל.

כיום, יש עליה מטורפת במספר האנשים שרוצים או צריכים במות.  אנשי עסקים, עצמאיים, מנהלי חברות, פעילים חברתיים עם אג'נדה ואפילו אנשים עם סיפור חיים מרתק...

כמעט כולם, רוצים לתפוס את הקשב של הקהל, לרתק, לקדם את עצמם או את רעיונותיהם, לשכנע, להשפיע.

המחקרים מראים כי כל אחד מאיתנו נחשף, במודע ושלא במודע, ללמעלה מ-1,000 מסרים פרסומיים ביום. (מאמר בYNET- מיום 22.11.2013) ומאז ועד היום כמות המסרים בוודאי עלתה בצורה מטורפת וזה בכל מקום: ב מִרְשֶתֶת (היא המלה העברית לאינטרנט), בכלי התקשורת הסוגים, בדרכים, בטלפונים הסלולריים, בדואר, בחנויות, בכבישים, כמובן על במות וכך הלאה. אז מה עלינו לעשות על מנת שיקשיבו דווקא לנו?
 
בתוכנית השבוע, אנו מארחים את טלי פיירשטיין ששמעה מעל ל 10,000 הרצאות בחייה המקצועיים, ועבדה עם מאות דוברים ומרצים.

טלי מומחית למיקוד מסרים, בניית הרצאות מסוגים שונים. טלי ממקדת בעשייתה, מכוונת ומדריכה אנשים להכין הרצאות ב- Ted, הרצאות מומחיות, הרצאות מכירה, הרצאות שיווקיות, סיפורי חיים והרצאות השראה.

נקשיב לטלי, נבין מדוע כל כך חשוב לדבר היום בצורה יעילה המושכת קהל , נלמד איך אפשר לדבר באופן אפקטיבי יותר, ונשיב על השאלה:

מדוע עבור עסקים - הרצאות מומחיות זו פלטפורמה מספר אחת לשיווק העסק.
אני מזמין אתכם להצטרף אלי לשלוש שעות מרתקות על תוכן ועל רעיונות ששווה להפיץ.

הקשבנו קשב רב לסיפוריה המרתקים של האורחת היקרה על עשייתה ונגענו כמובן במפת עץ החיים הקבלית שלה.

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

מפת עץ החיים הקבלית – טלי פיירשטיין
ספירת תפארת – הייעוד
מפת עץ החיים הקבלית - טלי פיירשטיין
(C) כל הזכויות שמורות - שרון נריה בר-און
ייעודך: להיות מלכה בשיתופי פעולה ולממש עבודת צוות. לאבחן חוסר איזון אצל אחרים ולפתח יכולות ריפוי. לפתח כוחות על חושיים ודמיון. עליך להיות חברותי, לפעול למען החברה ולתת שירות, להיות דיפלומט, אמפאתי ורגיש. להיות אדם מתחשב, אדיב, מעניק, מסור, נאמן, אימהי, מכיל, מטפל, תומך ואחראי. אדם דייקן, שקול, יסודי, יציב, מסודר, רציני, שקדן, תרבותי, המפרה את לקוחותיו הפריה רעיונית.

המשפיע התנכ"י "מרים"
מספר 2 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתוארת מרים מתאר את הרגש האימהי הפועם בכל אם ואחות, המסמל את האהבה ללא תנאי לבני האדם בכלל ולמשפחה בפרט. כפי שמרים הגתה את הרעיון לשים את משה בתיבה על מנת שלא ישליכהו ליאור – שלא יהרגו אותו.  

ה"מרים" שבך הצליחה לבטא את רגשותיה האימהיים, את יכולת ההכלה המופלאה והפן הטיפולי ולבטא את מי שהיא כפי שפעלה על מנת להציל את משה.    
ובתנ"ך כתוב:
וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה אֲחוֹת אַהֲרֹן, אֶת-הַתֹּף--בְּיָדָהּ; וַתֵּצֶאןָ כָל-הַנָּשִׁים אַחֲרֶיהָ, בְּתֻפִּים וּבִמְחֹלֹת.  [שמות ט"ו כ' 20]
מרים כמשפיע התנכ"י מתוארת באמצעות הענק התנ"כי החבוי בך. היכולות והכישורים החבויים באישיותה מזוהים עם תכונות בן מזל סרטן ומתאר אדם עוצמתי השומר ומגונן על משפחתו ובני ביתו בחירוף נפש.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:
להיות אדם יצירתי, תקשורתי, שמחת חיים, להיות זהיר, חשיבה חיובית, לחיות את הרגע ולא מתכנן את העתיד. אינטליגנטי, משכיל, וורבאלי - יכולת ביטוי טובה מאוד, חייכן. בעל דמיון, תמים, חביב, נחמד, קסם אישי, מתלהב, חברותי, המון חברים. יושר, כנות, אופטימי, חשיבה חיובית, הבנה, סימפאטיה, מאמין ונותן אמון בזולת. זקוק לחופש ביטוי. אדם כשרוני, בעל כושר אלתור. משרת אחרים במיוחד בתחום היצירתי והשמחה. מעודד, עוזר לזולת, מעניין.

ספירת הדעת הנסתרת:
המזל האסטרולוגי: הוא מזל תאומים (5) ובעל איכויות ותכונות של: אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, חופשי, אנרגטי, אנליטי, כושר קליטה מהיר, זריז, יוזמתי, כריזמטי, דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים, הרפתקן ומעניין.

ספירת יסוד: יום הלידה
מהם הכישורים, היכולות ו"המתנה" שלך?
מפתך מספרת על אדם השואף להיות יציב כלכלית. אדם הישגי, תכליתי, מעשי, אחראי, ענייני, מצליחן ושאפתן. בעל כוח רצון, בעל יכולת ביצוע גבוהה ויעילה, עוצמתי, כוחני, עקבי, אנרגטי, ודינאמי. אדם בעל יכולת חשיבה ובגדול! אדם בעל נטייה לעסקים ומדע. אדם נחוש, בעל רצון עז להצליח, בעל יכולת התמדה ומשמעת עצמית. אדם יסודי, יעיל, תחרותי, מסגרתי, פעלתן, עשייה, חרוץ, נוטה לעבוד קשה. אדם המחובר לקרקע. אדם היודע לחיות בגבולות, שומר על החוקים, הנורמות והשגרה. אדם מסורתי. בעל יכולת לרדת לפרטים, מסודר, מאורגן, מציאותי, חזק ועוצמתי.

מהם תחומי החיים אותם אתה אוהב? - מפתך מספרת על אדם אשר אוהב וחשוב לו להרגיש שהוא נמצא במקום שבו הוא אוהב להיות, במרכז החברה. אדם האוהב להרגיש בעל יתרון יחסי לעומת אחרים. אדם היוזם פעילויות ו"מוליך" אחריו קבוצות.

מהו סגנון התקשורת שלך? - מפתך מספרת על אדם בעל תקשורת יוצאת מגדר הרגיל. אדם דיפלומט, דינמי, מהיר, מעשי ותכליתי.

השירים שהושמעו בתוכנית:
יהורם גאון – הנני כאן
חוה אלברשטיין – נשים רוקדות
ריטה - עבד של הזמן
ירדנה ארזי - עוד נגיע
יהורם גאון - אני עושה לי מנגינות
אריק סיני - דרך הכורכר
חוה אלברשטיין - פרח הלילך
ירדנה ארזי - שהשמש תעבור עלי
יהורם גאון - עץ האלון
מתי כספי חוה אלברשטיין והפרברים - אליעזר בן יהודה
הגשש החיוור - הלאה









                                                            קטלוג העשייה שלי

                             כתבה שהתפרסמה עלי בעיתון השקמה חולון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה