יום שני, 14 בדצמבר 2020

ד"ר אירית שמשון - משינה טרופה– לשינה רצופה 14.12.2020

בס"ד

ד"ר אירית שמשון - משינה טרופה– לשינה רצופה

במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום יום שני, כ"ח  בכסלו ה'תשפ"א 14 בדצמבר 2020 בין 11:00-14:00 את דר' אירית שמשון המאמנת אנשים להגיע משינה טרופה לשינה רצופה.

אירית חוותה אירוע מוחי קשה שטלטל את גופה בין חיים ומוות, ותודעתה בחרה בחיים. משם צמחה ופיתחה את שיטת 'השינה הרצופה' לבני 50+. היום ד"ר אירית שמשון הינה גורו לשינה למבוגרים, ואם עייפתם מלספור כבשים, זה הזמן לפנות אליה לטיפול

ד"ר אירית שמשון, היא הדוגמה האותנטית ביותר לנפלאות הסובלימציה. סיפורה המרתק שזור הפתעות בלתי צפויות, ולא כולן נעימות. אירית, דוקטור לעבודה סוציאלית, זוכת פרס 'החוקר הצעיר' של איגוד הנוירולוגים הבין לאומי, עבדה כעובדת סוציאלית וחלק מצוות רב מקצועי, בסיוע לאנשים עם אפילפסיה. לאחר שעברה להיות עצמאית, העבודה התובענית שאבה אותה מבוקר עד ערב, והיא לא נבלמה גם לאחר שבעלה ז"ל, נפטר מסרטן.

מספר ימים לפני טיסה לאוסטרליה עם בתה, בלתה אירית בערב שבת 24.01.2015 ערב שקט עם חברים, וברגע אחד הכל השתנה. אירית נזכרת ומשחזרת את הארוחה ההיא: "במהלך ארוחת הערב, שמתי לב שמשהו בראייה שלי לא תקין. ראיתי כפול פתאום. לא רציתי לעורר דאגה, אז ישבתי בצד וקיוויתי שהתחושה תעבור, אבל זה לא קרה. פתאום, בבת אחת, הרגשתי זרמים חזקים ותחושת נימול בראש ולכל אורך יד ימין. בכוחות אחרונים אמרתי לחברים שלי שאני עוברת אירוע מוחי, באמבולנס אמרתי "שמע ישראל" ותודות אישיות ואיבדתי את ההכרה".

אירית הובהלה לחדר ניתוח, שם הנוירוכירורגים נלחמו על חייה. לבני משפחה הם אמרו שהם לא בטוחים שהיא תעבור את הלילה. לאחר שבועיים של אשפוז בטיפול נמרץ, יצאה אירית מכלל סכנה, ולאחר שלוש וחצי שנים נוספות היא החלימה והשתקמה לגמרי.

כאשר אירית נשאלת "מה היה הדבר הראשון שעבר לך בראש כשיצאת מכלל סכנה?" היא משיבה: "חזרתי מהמתים והיה לי ברור שעליי לעשות משהו עם המתנה המופלאה הזו. לפני האירוע, הייתי בעיצומה של פיתוח שיטת 'שינה רצופה', עליה עבדתי לאורך 19 שנים. במהלך השיקום, ולאחר שהחלמתי והשתחררתי מבית החולים, הייתי מאוד אופטימית. יש תחושת אופוריה גדולה מאוד, כשפוגשים את המוות ובוחרים בחיים. אנשים שאלו אותי: "תגידי, צריך למות כדי להיות כל כך שמח?", השבתי להם שלא צריך למות, אבל בהחלט צריך לישון כדי לזכות בכך".

בעקבות האירוע המוחי שעברה, כתבה אירית ספר שנקרא 'רשת של מלאכים'. תחושתה כשחזרה ממסע בעולם שמעבר, שם התחייבה לעצמה לכתוב ספר המשלב את חוויותיה ואת הלמידה.

בימים אילו של סגר וקורונה נוצר הקורס הדיגיטלי בעזרת חברת חופש מעשי של דורון גושן המופלא ,"משינה טרופה– לשינה רצופה", כך שניתן ללמוד בפרטיות בבית ואפילו רצוי בפיג'מה".

הקשבנו קשב רב לסיפוריה של אירית וכמובן, לא שכחנו להתבונן במפת עץ החיים הקבלית שלה. כאשר לאירית יש שתי מפות. האחד ביום לידתה הראשון והשני ביום לידתה השני, בעת חזרתה מן העולם שמעבר.

 

היה מעניין... מוזמנים להאזין.

מפת עץ החיים הקבלית – אירית שמשון

כל אדם מגיע לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה למלך, אביר ושר. המלך מדבר על הייעוד ומוביל אותך להשגת מטרותיך בחיים. האביר (המזל האסטרולוגי) מספר לנו מהי הסיבה ומהם שאיפותיך למימוש  ייעודך, השר יספר לנו, איך תעשי זאת ובאיזה אופן.

ספירת תפארת – הייעוד, 02.06.1959

אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, אנרגטי, אנליטי, בעל יכולת הבחנה טובה וכושר קליטה מהיר.

אדם זריז, יוזמתי, כריזמטי, חברותי. בעל דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים.

אדם יצירתי ושנון, על כל שאלה יש לו תשובה. אדם שיודע להסתדר.

המשפיע התנכ"י "דוד"

מספר 14 על פי המשפיע התנכ"י מתאר אדם כפי שמתואר דוד כאדם שחי ללא גבולות ובין היתר הגדיל את גבולות הממלכה. פעל תוך כדי תנועה והעלה את ארון הברית לירושלים. היה משורר, זמר ונגן מחונן. אדם שתפקידו לעמוד על במה ולהעביר ידע לאחר ובין היתר שילוב תכונותיו הוביל אותו לכתוב את ספר תהילים. ה"דוד" שבך הצליח לבטא את יכולת המנהיגות שבו, להילחם בפלישתים ולהרחיב את הממלכה. כבר בגיל צעיר יכולותיו המנהיגויות ביטאו את כישוריו וכשרונותיו יוצאי הדופן בסיפור מלחמת דוד בגולית. היכולות והכישורים החבויים באישיותו מזוהים עם תכונות של שמחת חיים לצד סבל אישי. יכולת הגמישות המחשבתית מאפשרת לתמרן ביעילות ולהשתחרר ממועקה. עליך להבין שכל אדם הגיע לעולם עם ייעוד ותיקון.

כאשר נולדת מחדש, השתנו ספירות תפארת והדעת הנסתרת.

ראויה לציון העובדה כי לכל האנשים בעולם יש תאריך לידה, שם פרטי ומשפחה ושמות הורים. אם אנחנו מתבוננים על מפות עץ החיים הקבליות שלהם נמצא את החלוקה הבאה. 

מפת הלידה ה-1, משויכת למפות בלתי מאוזנות, האדם הנבדק יכול להגיע למקסימום 40% מימוש פוטנציאל. כאשר השתנה תאריך לידתך מפתך הפכה להיות מאוזנת, כך שתוכלי לממש עד 100% מהפוטנציאל האפשרי לך.

ספירת תפארת – הייעוד לתאריך 24.01.2015

להיות מלכת המשפחה. לאהוב ולהעניק לילדיך. לפעול בצדק, בהרמוניה, באיזון ובמוסר. להיות מעורב חברתית, לשרת ולדאוג לזולת בקהילה ובמשפחה, לשלב בין אנשים, לחנך, לפעול למען פיוס ושלום. להיות דיפלומט, שיתופי, יציב, רגיש ומחובר לצדק.

המשפיע התנכ"י "שלמה"

מספר 6 על פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר שלמה כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי. אדם אהוב ואוהב הפועל בתחום הזוגי והמשפחתי כפי שחוכמתו באה לידי ביטויה במשפט שלמה – בה בחן את הרגש האימהי ואהבה האין סופית. 

ה"שלמה" שבך הצליח לבטא את הקשר והשייכות המשפחתית של האדם והסביבה תוך כדי חשיבה גאונית בתחום.   שלמה כמשפיע התנכ"י מתאר אדם שאוהב בני אדם. אדם בעל חוש צדק מפותח, בעל תבונות הנובעות מהרגש.

ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך:

לנתינה ללא גבולות, רוחב לב, עזרה לזולת, מנהיג העולם הגדול, מלכותי, ראיה בגדול. בוגר, אמיץ, אתגרי, הרפתקן, לוקח סיכונים, חוזק נפשי ופיזי, הישרדותי, מתנסה בריגושים, בטחון עצמי, מתחיל ומסיים דברים. ידע עצום, חכם, מגנטי, "בורא מציאות". ממציא, אינטליגנטי, שכלתני, יצירתי, הישגי, מצטיין בכול התחומים. חברתי, מכיל את כולם, לא צריך הכרה מאחרים ולא מתחשבן. לא חושב על כסף, לא חושב על חיסכון, חושב כיצד יכול לתרום ולחלק לנזקקים. 

ספירת הדעת הנסתרת: לתאריך 02.06.1959

המזל האסטרולוגי: הוא מזל תאומים (5) ובעל איכויות ותכונות של: אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, חופשי, אנרגטי, אנליטי, כושר קליטה מהיר, זריז, יוזמתי, כריזמטי, דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים, שאינו  אוהב מסגרות.

ספירת הדעת הנסתרת: לתאריך 24.01.2015

המזל האסטרולוגי: מאופיין ע"י מזל דלי (11) מתאר אותך כבעל כישורי מאסטר, המדריך הרוחני הנעלה, לומד ומלמד, מעמיק, מגנטי, כוח נפשי, אנרגטי, מבריק, גאון, מחונן, אופטימי, וורבאלי, יכולת שכנוע טובה, מקורי מיוחד ולא שיגרתי, מנהיג, אחריך הולכים באש ובמים, אדם אמיץ, משתלב בכל מקום ובכול תחום, בעל יכולת לרפא אחרים במיוחד מההיבט הרוחני. 

ספירת בינה:

שמך הפרטי:  מאופיין ע"י מזל טלה (9) מתאר אותך כבעל כישורי מאסטר, המורה האוניברסאלי, נתינה ללא גבולות, רוחני ברמה גבוה, רוחב לב, לומד ומרחיב אופקים, ידע עצום, חכם, מחונן, מגנטי, מתנדב, חברותי, רחמן, הישרדותי. ממציא, מלכותי, מנהיג טוב לב, אחריך הולכים באש ובמים. עודף ביטחון עצמי, מצטיין בכול התחומים, מתחיל ומסיים דברים, חזק נפשית,  הישגי, שקט כלפי חוץ, בנשמתך כאש היצירה, מכיל את כולם.

 


להאזנה לשעה הראשונה לחץ כאן

להאזנה לשעה השנייה לחץ כאן

להאזנה לשעה השלישית לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

עובדיה חממה מארח- אנא בכח תפילה במנין קולות

מילים- רבי נחוניה בן הקנה, לחן- עובדיה חממה

צביקה פיק לפעמים חלומות מתגשמים

מלחין: צביקה פיק, מחבר: מירית שם-אור

הגשש החיוור - שני שקי שינה

מילים: יוסי גמזו לחן: משה וילנסקי

חוה אלברשטיין - חלומות שמורים

מילים : אהוד מנור, לחן : מתי כספי

יהורם גאון - על כל אלה

מילים ולחן: נעמי שמר

שמור לך חלום קטן - הטוב הרע והנערה - ג'וזי כץ, בני אמדורסקי וישראל גוריון

מילים: גס קאן, לחן: פאביאן אנדרה וווילבור שוואנדט,

תרגום: אהוד מנור

החליל – לוליק

מילים: לאה גולדברג, לחן: דוד זהבי

שילוב של שני שירי חנוכה

דליה עמיהוד - הנרות הללו

מילים: מן המקורות, לחן: עממי

הָבָה נָרִימָה - עוזי חיטמן חני נחמיאס 

מילים: לוין קיפניס, לחן: ג'ורג' הנדל

יהורם גאון - יש לי חלום

מילים: יחיאל מוהר לחן: משה וילנסקי

ישי ריבו - בן אדם עלה למעלה עלה

מילים : הרב קוק זצ"ל. לחן: אביגיל עוזיאל-עמר

איצ'יקידנה ביצ'יקידנה

אהבה - יהורם גאון

מילים ולחן :עובדיה חממה

                        

                              יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית

                                                              קטלוג העשייה שלי


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה