רמי בוכניק – מומחה לשיווק נוירוני
במסגרת תוכניתנו "מדברים רדיו" אירחנו
ביום שני, ה' בשבט ה'תשפ"ה, 03 בפברואר 2025, את רמי בוכניק – מומחה לשיווק נוירוני, בשיחה
על: כיצד נוכל להבין את המניעים העמוקים של הלקוח ולשלב אותם בשיווק שלנו?
אם אתם רוצים לשפר את השיווק שלכם
ולהפוך אותו לממוקד יותר, הצטרפו לתוכנית עם רמי בוכניק. בשיחה מרתקת, רמי יחשוף
את שיטת "שבעת מנועי האווטאר" וייתן כלים לשיווק נוירוני המבוסס על הבנת
המניעים העמוקים של הלקוח. אל תפספסו את ההזדמנות לשדרג את התוצאות השיווקיות
שלכם.
רמי בוכניק הוא יזם ומומחה לשיווק
נוירוני, שהתנסה בדרך יוצאת דופן שהובילה אותו מהייטק לעולם השיווק והמכירות. אחרי
שירות צבאי קרבי בהנדסה קרבית, רמי פנה לקריירה בהייטק והיה מהנדס תוכנה. במהלך
טיול בהודו, שבו גילה עולמות רוחניים, הוא חווה שינוי כיוון שהוביל אותו לעסוק
באימון אישי ובשיווק.
במהלך הקריירה שלו, רמי גילה את הקשר
בין השיווק לבין המניעים הפנימיים של הצרכן, מה שהוביל אותו לפתח את שיטת
"שבעת מנועי האווטאר". השיטה מבוססת על עקרונות של שיווק נוירוני
ומבוססת על הספר החיה הרציונלית של דאגלס ט' קנריק, שמסביר איך אנשים מקבלים החלטות
מתוך מניעים רגשיים ולא תמיד רציונליים. רמי זיהה שבעה מנועים רגשיים שמניעים את
הצרכן לפעולה, ושילב אותם בתהליך השיווק שלו.
המנועים שהוא מגדיר הם:
1. מנוע
הלוחם (הגנה עצמית) – מניע את הצרכן להרגיש בטוח ומוגן, ומשפיע על רכישת מוצרים
שמספקים תחושת ביטחון.
2. מנוע
ההימנעות ממחלות – קשור לדאגה לבריאות ולסיכון ממחלות, ומשפיע על רכישת מוצרים
המקדמים את הבריאות.
3. מנוע
השייכות – פונה לצורך האנושי להרגיש חלק מקבוצה, משפיע על הצרכן להצטרף למועדונים
או קבוצות.
4. מנוע
המעמד – מניע את הצרכן לרכוש מוצרים או שירותים שמביאים לשיפור המעמד החברתי.
5. המנוע
למציאת זוגיות – פועל אצל הצרכן המבקש ליצור קשר זוגי, והשפעתו מתבטאת על מוצרים
ושירותים הקשורים להופעה החיצונית.
6. המנוע
לשימור זוגיות – מניע את הצרכן לשמור על קשר זוגי יציב ומשפיע על רכישות לשיפור
היחסים.
7. המנוע
המשפחתי (דאגה לצאצאים) – פונה לצורך להבטיח עתיד טוב לילדים ולמשפחה, משפיע על
רכישות המקדמות איכות חיים למשפחה.
השיטה של רמי בוכניק לא רק פונה
לצרכים גלויים של הצרכן, אלא ממקדת את השיווק בתודעה פנימית ורגשית. היא עוזרת
לבעלי עסקים להבין את המניעים העמוקים של הלקוח, ומביאה לתוצאות מדויקות הרבה
יותר, תוך יצירת קשר רגשי חזק עם הצרכן.
למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד
ולבוא להקשיב לרמי?
מה שמיוחד בתוכנית עם רמי בוכניק הוא
שהשיחה לא רק עוסקת בטכניקות שיווק – היא נכנסת לעמקי הפסיכולוגיה של הלקוח. רמי
חושף את שיטת "שבעת מנועי האווטאר", שמבוססת על נוירולוגיה והתנהגות
צרכנית, ונותן כלים מעשיים לשיווק ממוקד שמפנה למניעים הפנימיים של הצרכן.
מה חשיבותה של התוכנית היום ?
כדאי להקשיב לרמי בוכניק כי הוא
מומחה בשיווק נוירוני עם גישה ייחודית שמבוססת על הבנת המניעים הרגשיים והפנימיים
של הצרכן, מה שמאפשר ליצור שיווק ממוקד, מדויק ומניע לפעולה. עם ניסיון עשיר
בהובלת מכירות, עבודה עם מנטורים מובילים ויכולת ליצור חיבורים חברתיים וקהילתיים,
רמי יודע להניע אנשים לפעולה ולהביא לתוצאות עסקיות משמעותיות. גישתו היצירתית
והחדשנית, לצד ההבנה העמוקה של עולם השיווק והפסיכולוגיה, הופכות אותו למומחה
ששווה להקשיב לו ולהיעזר בידע ובניסיון שלו.
השירים
שהושמעו בתוכנית:
משינה - רכבת לילה 1985
מילים - אהוד בנאי לחן - שלומי ברכה
שלישיית כמו צועני - מה נשאר לי
מילים: אהוד מנור לחן: יגאל בשן
ועוזי חיטמן
אתניקס – תותים
מילים: זאב נחמה, לחן: זאב נחמה
ותמיר קליסקי.
אני ואתה - שלומי שבת, עידן עמדי,
יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי
מילים:
אריק איינשטיין לחן: מיקי גבריאלוב
שכשנבוא - שלומי שבת, עידן עמדי,
יובל דיין, גיא ויהל
מילים:
אלמטריוטיס לחן: א. קונדיס תרגום: עלי מוהר
שיר
עשרת הספירות
מילים:
שרון נריה בר-און, לחן וביצוע AI
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה