יום שני, 28 באוגוסט 2023

יערה רוזי צינמון - הזמרת שהפכה למעצבת גרפית וחזרה לשיר 28.08.2023

 בס"ד

יערה רוזי צינמון - הזמרת שהפכה למעצבת גרפית וחזרה לשיר


במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו ביום שני, י"א באלול ה'תשפ"ג,  28 באוגוסט 2023, כבכל יום שני, ברדיו קסם, 106 FM בין השעות 11:00 ל 12:00 את  יערה רוזי צינמון - הזמרת שהפכה למעצבת גרפית וחזרה לשיר.

בואו להאזין לסיפורה של יערה רוזי צינמון – אשר תספר לנו על מסע החיים שלה, בו הפכה להיות ממנהלת משרד ביום ומעצבת גרפית בלילה, למעצבת גרפית ביום וזמרת בלילה.

בגיל 30 חוותה יערה תהליך אימון אישי ראשון בחייה ושם הבינה שהיא מאוד אוהבת את התחום של היצירה והחליטה ללמוד את תחום העיצוב הגרפי. יערה למדה בקורס יזמות דרך ויצו ובשנת 2012 פתחה את העסק שלה "דבש וצינמון – עיצוב גרפי" במקביל למשרה מלאה בה שעבדה כמנהלת משרד בתוכנית "ספריית פיג'מה". בשנת 2019 יצאה לעצמאות מלאה עם סל מלא ביכולות ומיומנויות שצברה כמנהלת משרד וגם בסטודיו שעבד עד אותו הזמן "על אש קטנה" וכך חלק נכבד של עבודות העיצוב שלה היו בהתנדבות לעמותות ולמעוטי יכולת.

 

אולם, "חיידק אומנויות הבמה" אשר קינן בה בילדותה ובנערותה שב לפעום בה ביתר שאת. לכן, לאחר שמעל 20 שנה לא הופיעה ע לבמות יערה מאושרת לספר שהיום היא סולנית בלהקת רוק שנוסדה בארגון "עסקים עושים עסקים"  (שבו היא מתנדבת להיות גם יו"ר קבוצה) ובעוד כחודש ב-28/9 יעלה מופע מושקע בהשתתפותה בו יושרו קאברים של להיטי רוק.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב ליערה?*

בעבודתה יערה מתמחה בעיצוב גרפי לעסקים, לדפוס ולדיגיטל וגם מדריכה עסקים לעצב בעצמם בשיעורים פרטיים, בסדנאות וקורסים קבוצתיים ומעבירה את הידע שלה "בגובה העיניים" כך שגם אנשים שפחות מתחברים לטכנולוגיה (ואפילו מגדירים עצמם כ"טכנופוביים") מצליחים להשיג תוצאות יפות ומעניינות כשהם משקיעים. אחד הדברים הכי מספקים עבורה הוא לראות תוצרים של התלמידים שלה בעקבות השיעורים והליווי האישי שנמשך גם לאחר שסיימו את הסדנה/קורס/סדרת שיעורים פרטיים.

 

החזרה לשיר, במקביל לניהול העסק אותו היא כל כך אוהבת, הביאה לה הרבה אושר לחיים. יערה מרגישה שהיא סוף-סוף משלבת את כל האהבות שלי והיום היא מבינה שאלה החיים האמיתיים שלה! ועל זה אמר האמורא רבי יצחק "אם יאמר לך אדם יגעתי ולא מצאתי – אל תאמין לו; לא יגעתי ובכל זאת מצאתי – אל תאמין לו; יגעתי ומצאתי – תאמין". רבי יצחק השווה את ההצלחה שאחרי היגיעה ל"מציאה", כי לדעתו היא מגיעה לאדם כמציאה וכמתנה על יגיעתו.

 

*מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית של יערה רוזי צינמון?*

מפתך מספרת על אדם שייעודו להיות מלכת המשפחה. להקים משפחה ולהיות ביתי, לאהוב ולהעניק לילדיך. לפעול בצדק, בהרמוניה, באיזון ובמוסר. להיות מעורב חברתית, לשרת ולדאוג לזולת בקהילה ובמשפחה, לארח, לשלב בין אנשים, לחנך, לפעול למען פיוס ושלום. להיות דיפלומט, שיתופי, יציב, רגיש, פשרן, סתגלן ומופנם. ללמוד לטפל בבעיות שלך. להיות רומנטיקן, עדין, אמין, נאמן ולהקרין אהבה. להתחבר ליופי, אסתטיקה, תרבות, סדר וניקיון. להתחבר לאומנות (ציור, פיסול ועוד...) וליישם כישרונות הקשורים לידיים.

 

להאזנה לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

מקיץ אל חלום – יערה רוזי צינמון

מילים ולחן: ברוך פרידלנד

בועז שרעבי ושושנה דמארי - לשיר איתך

מילים: אהוד מנור, לחן: בועז שרעבי

אמיר דדון - לא סתם

מילים ולחן: אמיר דדון

קרן פלס ורוני אלטר - באת לי פתאום

מילים ולחן: קרן פלס

                 

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה