יום שני, 28 באוגוסט 2023

רחלי שטיינר - מאמנת רגשית ליצירת רווחיות עסקית, להדליק את "המומחה שבך" 28.08.2023

 בס"ד

רחלי שטיינר - מאמנת רגשית ליצירת רווחיות עסקית, להדליק את "המומחה שבך"


במסגרת תוכניתנו "עניין גורלי" אנו אירחנו
ביום שני, י"א באלול ה'תשפ"ג,  28 באוגוסט 2023, כבכל יום שני, ברדיו קסם, 106 FM בין השעות 13:00 ל 14:00 את  רחלי שטיינר - מאמנת רגשית ליצירת רווחיות עסקית, להדליק את "המומחה שבך".

 

בואו להאזין לסיפורה של רחלי שטיינר, המכוונת ומדייקת את "מערכת ההפעלה" העסקית אישית של כל אחד מלקוחותיה המגיע אלה.

מקצוע המקור של רחלי הינו "מעצבת גרפית". מאז שהיא זוכרת את עצמה אהבה לצייר ולעשות כל מיני דברים יצירתיים לכן בחרה להקשיב לאמה שאמרה "תלמדי קודם כל מה שאת אוהבת , כי ללמוד תמיד אפשר".

לאחר שנולד בנה השלישי, בחרה רחלי לצאת לדרך עצמאית כמעצבת עם הידיעה שתעסוק במיתוג כי זה הדבר העניין אותה. אולם, מהר מאוד הבינה שכל אדם איתו היא נפגשת איתו מעורר בה סקרנות לחקור ולגלות מה הדרך שלו ומה מיוחד בו.... וכך התגלגלה ללמוד אימון אישי ואחרי כן NLP ולהיות מאסטרית בתחום.

העצמאות שלה גילתה לעצמה את עצמה מחדש. מילדה סופר ביישנית שלא מסתכלת לאנשים בעיניים בכלל ומשפילה מבט הפכה להיות מרצה עם מגוון הרצאות שמביטות על העסק מכמה כיוונים וגם ניהלה והובילה קבוצות של בעלי עסקים.

רחלי מכריזה בביטחון: "מבחינתי העצמאות העסקית שלי היא המתנה של חיי ובית ספר הכי מקצועי להתפתחות אישית. את זה היום הפכתי למקצוע שלי!!!"

רחלי עובדת עם בעלי העסקים על מי שהם. על החלק הרגשי והאישי והשפעות שלו על הפעולות והתוצאות בעסק. המיקוד שלה הוא להגיע להצלחה דרך עבודה פנימית וממנה לתוצאות הנראות בעסק.

 

* למה כדאי לשים את כל הדברים שיש לנו בצד ולבוא להקשיב לרחלי שטיינר?*

רחלי מאמינה כי שליחותה היא לאפשר לכל מי שבחר ללכת בדרך עצמאית, לא לוותר כאשר נקלים קשיים בדרכו, לא לוותר, להמשיך ללכת בדרך, לצמוח ולגדול ולקבל את המתנה הגדולה, ההתפתחות שלו, עוד לפני ומעבר לרווח הכלכלי בעסק.

רחלי מאמינה שלכל אחד מגיע לקום בבוקר בחיוך ובאמונה בידיעה שהאור שלו מופץ החוצה והוא מצליח לשנות את העולם ולו אפילו רק במלה קטנה.

רחלי ממשיכה כל הזמן לחקור עוד כלים ועולמות שיתנו לבעלי העסקים את הכוח לפעול מתוך העוצמות והחוזקות שלהם ולהאיר את העולם. כל חיוך של בעל עסק שבחר להמשיך בדרך ולא לוותר לעצמו על עצמו זה הרווח הכי גדול שהעולם יכול לקבל.

*מה מספרת מפת עץ החיים הקבלית של רחל שטיינר?*

מפתך מספרת על אדם אשר ביכולתו להיות אדם תקשורתי, וורבלי, יצירתי, אנרגטי, אנליטי, בעל יכולת הבחנה טובה וכושר קליטה מהיר. אדם זריז, יוזמתי, כריזמטי, חברותי. בעל דחף לצבור ידע, דחף לשינויים בלתי פוסקים. אדם שובב, קופץ מדבר לדבר. אדם פיקח, אינטליגנטי, אדם יצירתי, על כל שאלה יש לו תשובה. אדם שיודע להסתדר. אדם שנון, מבין עניין מהר, שכלתני, עובד תוך כדי תנועה, מפתיע. אדם אהוב. אוהב לבוש אקסקלוסיבי.  אדם בעל חוש מסחרי. אדם שאפתן ובעל רעיונות. אדם המסוגל לפעול בכמה מישורים בו זמנית. זקוק לחופש בתוך מסגרת. בעל כוח רצון, פועל למען החברה והזולת. עוזר מרצון לאחרים.

 

מפתך  מספרת עליך, על אדם שקול, מאוזן, הרואה את שני הצדדים של המטבע,  אדם בעל מחשבה המסוגלת להכיל צרכים של אנשים אחרים ולקיחתם בשיקול באופן טבעי בהחלטותיו. אדם בעל מחשבה שיתופית, זוגית, אינטימית. שואף להיות בחברת אנשים, אמפטי, בעל יכולת לקיים שיחות לעומק הנפש, להכיל, לטפל ולתמוך.

 

להאזנה  לחץ כאן

 

השירים שהושמעו בתוכנית:

חנן בן ארי - אלוף העולם

מילים: חנן בן ארי, לחן: חנן בן ארי ונתן גושן

קופסת הצבעים - עופרה חזה

מילים: טלי שורק, לחן: קובי אושרת

הדודאים – שיר הקטר

מילים: חיים חפר, לחן: יוחנן זראי

דני רובס - משהו חדש מתחיל

מילים: אילאיל תמיר, לחן: דני רובס

                  

                        יו"ר ועדת רדיו וחבר הנהלה באיגוד הישראלי לעיתונות תקופתית


                                                              קטלוג העשייה שלי

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה