יום שני, 30 בספטמבר 2013

דב צור ראש עיריית ראשון לציון. האם צפוי לו קדנציה נוספת?


ראש עירית ראשון לציון דב צור יליד 17.10.1955 בן דבורה ושמעון
מה מספרת עליו מפת האישיות שלו ?
מפתו מתארת אדם  שאם יצליח להיות ולפעול באנרגיות אישיות גבוהות יהיה משול למאסטר 11 (מזל דלי). אדם בעל יכולות להענקת והעברת ידע לאנושות. בעל עומק, מגנטי, אינטואיטיבי, כוחות נפש גדולים ותחושת שליחות ציבורית. נועד לגדולות, וורבאלי, בעל יכולת שכנוע טובה, מקורי מיוחד ולא שיגרתי. מנהיג מטבעו, בעל השפעה על הקהילה, מעמד חברתי גבוה, הקהילה תומכת ומאמינה בו והולכת אחריו באש ובמים.    
הפן החברתי חשוב לו מאוד. הוא נלחם למען שוויון וצדק חברתי, משתלב בכל מקום ובכול תחום. קשוב ומסייע לחלשים. מוסרי, אנושי. ניחן בכוח רצון חזק במיוחד, נחוש, שכלתן, הגיוני, לוגי וכלפי חוץ רגוע ושליו. עולמו הפנימי הרוחני עשיר ומיוחד.
מהו ייעודו הנגזר מתאריך לידתו ?
מפתו של ראש העיר דב צור מתארת אדם שייעודו להנהיג, להוביל דרך חדשה ומקורית, לעמוד על במה ולהעביר ידע. 
מפת תקופות החיים:
מפתו מתארת שמגיל 52-120 קל לו להצליח תוך כדי שיתופי פעולה אותם קל לו לממש מבלי לפגוע בשותפיו. שיא הצלחתו כיום מאופיין ע"י המספר 3 המשויך למזל האסטרולוגי קשת.

הצלחתו יכולה לנבוע מפעילות יצירתית ותקשורת טובה. עם זאת האנרגיה של התקופה קוראת לו לפתח שיתופי פעולה במטרה להעצים את מעמדו ולסחוף אחריו מפלגות ובודדים בדרך להצלחה וניצחון בבחירות הקרובות. מומלץ לפעול בזהירות ולהימנע מהנאיביות הטבועה בו. 

הכישלון עלול לנבוע מקשיי ריכוז, קושי להיות ממוקד מטרה או מתגובות והתנהגות שאינם הולמות ראש עיר. ייתכן קושי להתגבר על לחצים המופעלים מצד המתחרים והסביבה. התנהגות הססנית והתלבטות יתר עלולה להוביל לחוסר עמידה בזמנים בהקשר של  הבחירות ועלולה להקשות על השגת היעדים. 

הנתונים במפתו האישית ומפת מחזורי החיים מתארים אדם שקל לו מאוד להיות ראש עיר. בנוסף, הצלחתו תגדל אם יחליט לפעול בשיתוף פעולה מלא עם המפלגות התומכות בו והקרובות לדעותיו.  רתימתן למסע הבחירות האישי במטרה לזכות בראשות העיר. 

בבחירות הקודמות בשנת 2008 נבחר דב צור לראש עיר ממש בדקה האחרונה שכן היקום רצה לעזור לו להיבחר.
כיום היקום עוזר לו היבחר רק אם ישתף פעולה, שכן חסרה לו האנרגיה החיצונית – הרוח הגבית הדוחפת אותו להצלחה. 

מה מספרת פרשת השבוע בה נולד על דב צור ?
דב צור נולד ביום שני א' בחשוון ה'תשט"ז, באותו שבוע קראו בבתי הכנסת את פרשת נח (הפרשה השניה בספר בראשית). פסוקי העליה הקשורים אליו הם פסוקי העליה השניה. ספר בראשית פרק ז' פסוקים א'-ט"ז.

חיבור האות הראשונה  של השם הפרטי ד' עם האות הראשונה של שם הפרשה נ' נותן לנו את המלה "דן". דן  משמעו לעשות משפט. כאן, ניתנת לדב צור האפשרות להפעיל צדק כלפי אזרחי העיר הפונים לעזרתו.

א וַיֹּאמֶר יְהוָה לְנֹחַ בֹּא-אַתָּה וְכָל-בֵּיתְךָ אֶל-הַתֵּבָה כִּי-אֹתְךָ רָאִיתִי צַדִּיק לְפָנַי בַּדּוֹר הַזֶּה. ב מִכֹּל הַבְּהֵמָה הַטְּהוֹרָה תִּקַּח-לְךָ שִׁבְעָה שִׁבְעָה אִישׁ וְאִשְׁתּוֹ וּמִן-הַבְּהֵמָה אֲשֶׁר לֹא טְהֹרָה הִוא שְׁנַיִם אִישׁ וְאִשְׁתּוֹ. ג גַּם מֵעוֹף הַשָּׁמַיִם שִׁבְעָה שִׁבְעָה זָכָר וּנְקֵבָה לְחַיּוֹת זֶרַע עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ. ד כִּי לְיָמִים עוֹד שִׁבְעָה אָנֹכִי מַמְטִיר עַל-הָאָרֶץ אַרְבָּעִים יוֹם וְאַרְבָּעִים לָיְלָה וּמָחִיתִי אֶת-כָּל-הַיְקוּם אֲשֶׁר עָשִׂיתִי מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה. ה וַיַּעַשׂ נֹחַ כְּכֹל אֲשֶׁר-צִוָּהוּ יְהוָה. ו וְנֹחַ בֶּן-שֵׁשׁ מֵאוֹת שָׁנָה וְהַמַּבּוּל הָיָה מַיִם עַל-הָאָרֶץ. ז וַיָּבֹא נֹחַ וּבָנָיו וְאִשְׁתּוֹ וּנְשֵׁי-בָנָיו אִתּוֹ אֶל-הַתֵּבָה מִפְּנֵי מֵי הַמַּבּוּל. ח מִן-הַבְּהֵמָה הַטְּהוֹרָה וּמִן-הַבְּהֵמָה אֲשֶׁר אֵינֶנָּה טְהֹרָה וּמִן-הָעוֹף וְכֹל אֲשֶׁר-רֹמֵשׂ עַל-הָאֲדָמָה. ט שְׁנַיִם שְׁנַיִם בָּאוּ אֶל-נֹחַ אֶל-הַתֵּבָה זָכָר וּנְקֵבָה כַּאֲשֶׁר צִוָּה אֱלֹהִים אֶת-נֹחַ. י וַיְהִי לְשִׁבְעַת הַיָּמִים וּמֵי הַמַּבּוּל הָיוּ עַל-הָאָרֶץ. יא בִּשְׁנַת שֵׁשׁ-מֵאוֹת שָׁנָה לְחַיֵּי-נֹחַ בַּחֹדֶשׁ הַשֵּׁנִי בְּשִׁבְעָה-עָשָׂר יוֹם לַחֹדֶשׁ בַּיּוֹם הַזֶּה נִבְקְעוּ כָּל-מַעְיְנֹת תְּהוֹם רַבָּה וַאֲרֻבֹּת הַשָּׁמַיִם נִפְתָּחוּ. יב וַיְהִי הַגֶּשֶׁם עַל-הָאָרֶץ אַרְבָּעִים יוֹם וְאַרְבָּעִים לָיְלָה. יג בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה בָּא נֹחַ וְשֵׁם-וְחָם וָיֶפֶת בְּנֵי-נֹחַ וְאֵשֶׁת נֹחַ וּשְׁלֹשֶׁת נְשֵׁי-בָנָיו אִתָּם אֶל-הַתֵּבָה. יד הֵמָּה וְכָל-הַחַיָּה לְמִינָהּ וְכָל-הַבְּהֵמָה לְמִינָהּ וְכָל-הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל-הָאָרֶץ לְמִינֵהוּ וְכָל-הָעוֹף לְמִינֵהוּ כֹּל צִפּוֹר כָּל-כָּנָף. טו וַיָּבֹאוּ אֶל-נֹחַ אֶל-הַתֵּבָה שְׁנַיִם שְׁנַיִם מִכָּל-הַבָּשָׂר אֲשֶׁר-בּוֹ רוּחַ חַיִּים. טז וְהַבָּאִים זָכָר וּנְקֵבָה מִכָּל-בָּשָׂר בָּאוּ כַּאֲשֶׁר צִוָּה אֹתוֹ אֱלֹהִים וַיִּסְגֹּר יְהוָה בַּעֲדוֹ.

פרשת "בראשית" מסתיימת, כאמור, בתיאור קודר על חטאי בני האדם שהלכו ופגעו בכל חלקה טובה. 

שמו של נח מרמז על הדואליות באופיו. מצד אחד כתוב "ויקרא את שמו נח, לאמור זה ינחמנו ממעשינו ומעיצבון ידינו", כלומר מלשון נחמה. מצד שני נח זה גם מלשון נוחות. אנו חיים בתקופה שבה רבים מחפשים נוחות. אנו בוחרים מה שנוח לנו, מה שמסתדר לנו ומה שנעים לנו, אך כאן הטעות שכמעט כולנו נופלים בה.  לא באנו לעולם לעשות מה שנוח, אלא לעשות את מה שצריך ואת מה שמביא תועלת.


אם נתבונן בפסוקים נמצא מספר מילים משמעותיות, שבלעדיהן לא היה עובר המסר. המלים הן "צדיק ו"מבול". הגימטריה של שתי מילים אילו נותנת לנו את המספר 6. המספר 6 מופיע במפתו של דב צור במספר מקומות מהותיים. בספירת כתר המייצגת את המחשבות והאידאלים, בספירת בינה המייצגת את השם הפרטי, המספרת לנו על הציפיות והדרישות שלאדם יש מעצמו ובספירת הדעת המייצגת את המזל האסטרולוגי, המספרת על המניע הנסתר שעוזר לאדם להגשים את ייעודו ומאפשר לממש את הפוטנציאל שבו.

המספר 6 המאופיין ע"י מזל מאזניים מתאר משפחתיות, אהבת ילדים, ביתיות, מעניק ובעל נתינה, רדיפת צדק, שאיפה לאיזון, מוסריות, הרמוניה, פשרנות, חיפוש הדרך השלום, רגישות, אדם שאינו מטפל בבעיות של עצמו אלא בסוף, לאחר שעזר לאחר. המספר 6 מספר על אדם מעורב חברתית, אסטטי, מסודר, נקי, אוהב לארח, אחראי, נאמן ואמין.
תחזית ליום הבחירות 22.10.2013
יום הבחירות מתאר עבורו הצלחות בפן החברתי ועליו לפעול ולכוון לתחום זה. המועדים מתארים קושי מתון בדרך להצלחה בבחירות אלא  עם יפעל בפן החברתי. כאמור, ההצלחה בבחירות תבוא משיתופי פעולה והסכמים קואליציוניים בהם מומלץ לעמוד.

היום קוסמונומרולוגי 22.10.2013
(שהינו חיבור ספרות היום 22+1+6)
מתאר יום מצוין לבחירות. הוא ישפיע לטובה על כל המועמדים ללא הבחנה.
במקרה של דב צור , יום זה ישפיע עליו לטובה במיוחד בפן החברתי ושיתופי פעולה קואליציוניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה