יום שישי, 12 בפברואר 2016

חגיגה ברדיו - לביאות בעסקים עם יפעת יפה גיל 10.08.2015

בס"ד

חגיגה ברדיו-"לביאות בעסקים" עם יפעת יפה גיל ואורחותיה 10.08.2015

במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" אותה אני משדר ברדיו קס"ם 106FM, שמחתי לפתוח תוכנית חדשה בשם "חגיגה ברדיו". "חגיגה ברדיו" היא "מתנת אטרקציה" בלעדית, קונספט חדש ,מרגש ובלתי שגרתי לחגוג ולציין אירועים חשובים ... ובתאריך זה שמחתי לארח את חברתי היקרה יפעת יפה גיל בת מזל אריה, לחגיגת יום הולדתה ברדיו. וכרגיל... יפעת חייבת לתת מגע ייחודי ומיוחד לחגיגתה, לכן היא מכנה אותה "לביאות בעסקים".



במסגרת תשוקתה להעניק במה וחשיפה לעסקים בישראל ולא רק לחגוג יום הולדת בין המשפחה והחברים, יפעת בחרה לארח לצידה שלוש לביאות נוספות. שוש מעוז אריה שהינה בעלת עסק מעורר השראה ויוצרת משחק הערכים על מה ולמה "ילדים מנסחים ערכים". את עדי אוחיון בעלת עסק מטריפה במיוחד שלוותה על ידי יפעת בהקמת ומיתוג עסק למיקסום הכנסות בבתי מלון . את עופרה פסל מומחית לתקשורת בין אנשים ולנטוורקינג.

אז מה היה לנו בתוכנית?
פתחנו את התוכנית בברכות ליפעת והפתענו אותה בשידור חי במתנות אישיות ממני ומכל ה"לביאות" האורחות. בהמשך עלה לשידור בנה הבכור גון אריה שברך את אימו בצורה מאד מיוחדת ואמר לה שבעשייתה בעיניו היא אומנית.

יפעת התרגשה עד דמעות. בהמשך יפעת סיפרה על עשייתה המיוחדת ושמענו על הקשר בין עשייתה לבין מפתה הטארונומרולוגית על פי עץ החיים הקבלי. כמו כן ברור שגם האורחות המיוחדות: שוש, עדי ועפרה זכו לטעימה ממפתן הטארונומרולוגית על פי עץ החיים הקבלית כולל אנרגיית השנה האישית בה הן נמצאות והנהנו בהסכמה לדברי.



מפת עץ החיים הקבלית של יפעת יפה גיל
[כל הזכויות שמורות לשרון נריה בר-און]
תורה זו מפתיעה אותי כל פעם מחדש בדיוק המופלא של סיפור המספרים האותיות והמשפיעים הטארולוגיים והאסטרולוגיים. השיא הוא במשפיע התנכ"י... מה שיפעת מכנה "להעיר את הענק התנכ"י שבך". לשוש מעוז אריה סיפרתי כי היא נמצאת השנה בשנה האישית השמינית שלה שסימנה שנת הגדי מיסוד האדמה. לשאלה מיהו המשפיע התנכ"י של המספר 8 עניתי שהוא הנסיך יהונתן בן שאול. וכאן... הצליחה שוש להפתיע אותי כי בשנה זו, נולד לה נכד.... ושמו הוא.... אתם מנסים לנחש? כן...."יהונתן"...
היה מרתק ומעניין.... מצ"ב ההקלטה של התוכנית, כל שעה בנפרד ותמונות מהאירוע.
מוזמנים להקשיב ולהתרגש.....

בבקשה הקליקו על השעה.... על מנת להאזין:
שעה 1http://bit.ly/1Mo6z9L

לאחר זמן  הצליחה יפעת לרגש אותי במיוחד כאשר שלחה לי מכתב תודה והמלצה ובו כתבה
"היה זה אחד האירועים המרגשים והמפעימים בחיי רגע שאני בהחלט מגדירה אותו
כרגע של שיא ומציאות מועצמת מעצימה ומרנינה בחיי!!! .
מוזמנים להאזין, לצפות בתמונות ולהתרגש ממכתבה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה