יום שני, 15 בפברואר 2016

אות לאות תביע אומר עם דני כתרי 15.02.2016

"אות לאות תביע אומר" עם דני כתרי  15.02.2016


בשעה השלישית בין 13:00 – 14:00 במסגרת התוכנית "אות לאות תביע אומר" שמחתי
לארח את דני כתרי, צלם אמן, בעל ניסיון רב שנים. דני, ניחן ברגישות רבה לסביבה דבר אשר מקנה לו יתרון ביכולת לראות את העולם הסובב אותו בזווית ייחודית, המציגה את הייחוד והאמנות הקיימת  במוצר, אירוע, חפץ, עיצוב והדמות האנושית . כל תמונה אצל דני מצולמת מתשוקה, לא תקווה, לא משאלה אלא תשוקה בוערת שגוברת על הכל!
דני מגדיר ורואה עצמו כאדם סקרן, כמו הילד של פעם. שוחר תרבותי וסקרן בלתי נלאה לצילום. דני מעיד על עצמו ומספר כי "הצילום עבורי הוא דרך חיים במשמעות של לראות את העולם מזווית שונה מהמקובל והנדוש. אני תמיד מחפש את מה שאחרים אולי לא רואים או את הנקודה שברגיל לא מתמקדים בה... מבחינתי, המקום המעניין ביותר בכל מצב או תמונה, משתנה מאדם לאדם וזה בעצם כל היופי. המטרה שלי בצילום, מלבד העונג הצרוף הכרוך בדבר, מבחינתי, היא למקד את המבט של הצופה בדומם, בצומח או דמות, להתמקד בפרספקטיבה  או קומפוזיציה שמבליטה אספקט כזה או אחר בחוויה האנושית. הצילום עבורי הוא חוויה מעשירה המאפשרת לי לראות את כל מה שסובב אותי בצורה שלמה או ממוזערת. לעיתים הדגש הוא דווקא על אלמנט אחד מתוך ה'תמונה הגדולה' שמעניק ממד חדש ובלתי צפוי שמעניק חידוש מרענן ומפתיע במראות יומיומיים שאנו חולפים על פניהם בלי תשומת לב יתרה". "הצילום עבורי הוא מהותי הפנימית ומה שמגדיר אותי כאדם. אני עוסק בצילום מגיל שבע. במהלך השנים עסקתי בצילום במקביל לתחומי עבודה אחרים ואני בטוח שזה ילווה אותי עד יומי האחרון".

הוספנו נגיעה במפתו הטארונומרולוגית, המספרת את סיפור חייו וסיפרנו על הענקים התנכיי"ם  המסתתרים במפתו.

השירים שהושמעו בתוכנית:
חופים – חווה אלבשטיין
קופסא של צבעים – עופרה חזה
מישהו תמיד הולך איתי – עופרה חזה
סתיו – אסתר עופרים

להאזנה הקליק כאן...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה