יום שלישי, 27 ביוני 2017

אוריה עמרני – קפיצתה ה'קוונטית'

אוריה עמרני – "אורות גבוהים"



"אות לאות תביע אומר" 26.06.2017 בין 11:00 ל 13:00 הבלוגרית ואשת התקשורת אוריה עמרני. אוריה סיפרת לנו על 'חוכמת הלבבות' ועל 'הקפיצה הקוואנטית' שלה, על המסע הפרטי שלה אל עצמה.

שמחנו לארח את הבלוגרית ואשת התקשורת אוריה עמרני. אוריה סיפרה לנו על 'חוכמת הלבבות'. סיפרה לנו על 'הקפיצה הקוואנטית' שלה, על המסע הפרטי שלה אל עצמה. למדנו ממנה - על קוצו של יוד- איך מוצאים את הייעוד הפרטי. איך יודעים "שזה זה". ואוריה רומזת: זה כמו אהבה. אמיתית. כשמרגישים את זה מטאפיזית. יש לזה במפורש סימנים.  אוריה שיתפה אותנו בחוויות המסע הרוחני שלה,  המסע שלה לה'. לעם ישראל. לארץ ישראל. המשולש האלמותי.

מה היה הפיק האישי שלה? כיצד היא חוותה את עלייתה להר הבית; עליה אותה היא מכנה אורות גבוהים. מה החוויה עשתה לה באופן אישי ובאופן ציבורי. על הריפוי. על ההעצמה האישית. מאיפה הדרייב? מהי השקפת עולמה?  מדוע היא בוחרת למרות הכל ואף על פי כן עשיית הטוב כערך עליון. מוזמנים להצטרף. אוריה מבטיחה חוויה קוואנטית.
היתה חוויה מרתקת להקשיב לה.

מפת עץ החיים
מפת עץ החיים - אוריה עמרני
כל הזכויות שמורות (C)
שרון נריה בר-און

אוריה , כמו כל אדם הגיעה לעולם בלוויית שלושה מלאכים השומרים עליו. ניתן לדמות את שלושת המלאכים האלה ל: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם, מיוצג ע"י הוא סיכום תאריך הלידה . האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם והוא השם הפרטי .

ייעודה של אוריה כפי שאנו רואים בספירת תפארת, ספירת הבינה שלה וכן ספירת החכמה מכילים את המספר 6. כל אלה קוראים לך להיות מלך המשפחה. אדם הנוטה לטפל ולדואג למשפחה מעין "אימא אווזה". אדם המעורב חברתית, המעניק הכל לילדים, בעל חוש צדק ואיזון. אדם השואף להרמוניה. אדם פשרן ואוהב שלום. אדם תרבותי, אסטטי, רומנטיקן, אחראי, נאמן, מקרין אהבה ודאגה לזולת.

המשפיע התכנ"י הינו שלמה המלך. מנהיג וחכם המצליח לבטא את הקשר והשייכות המשפחתית של האדם והסביבה תוך כדי חשיבה גאונית בתחום. 

האביר הוא מספר המזל האסטרולוגי  [ מס' 7 המשויך לספירת דעת הנסתרת]  -  מזל דגים הקורא לה להיות אביר בהבנת נפש האדם, בעל ידע וחוכמה. אדם מחונן, בעל נטייה להעמקה במיוחד בתחומי הלימוד ומחקר. אדם השואף למושלמות. אדם בקורתי, נאמן, יציב, אנליטי, שכלתני, בעל אינטואיציה טובה. אדם בעל יושרה, שואף לשלווה ושלמות פנימית. אדם שומר סוד, שומר חוקים ארציים. אדם המתחבר לאמונה ולדת.
המשפיע התנכ"י רבי "שמעון" בר יוחאי  (תלמידו של רבי עקיבא) אדם חכם שידע לעמוד על במה ולהעביר את הידע והחוכמה שלו לאחר.  
הכישורים המולדים מספרים על  אדם בעל פוטנציאל להגשים עצמו דרך שירות לאנושות. אדם בעל יכולות לעמוד על במה ולהעביר ידע. אדם בעל יכולות רוחנית גבוהה ובעל פוטנציאל להתפתחות רוחנית ברמה גבוהה. אדם בעל יכולת המצאה, בריאת מציאות והובלת דרך רוחנית. אדם בעל אינטואיציה חזקה. אדם בעל ידע רחב ועצום, חכם ומחונן. עם זאת יש לו נטייה לא להשקיע בלימודים היות והלימוד "בא לו בקלות". אדם חברותי, בעל יכולת להמציא. אדם אינטליגנטי, שכלתני, אמיץ, אדיב, הרפתקן ועיקש באופן חיובי. אדם דינמי, אנרגטי וסתגלן. בעל דמיון, אוהב וזקוק למרחבים ולחופש. אדם הנוטה להיות אופטימי, מאמין שיהיה בסדר, מאמין בכוחו ומאמין בעצמו.

המשפיע התנכ"י "מנורת המאור". אור ה"מנורה" שבה הצליח לבטא את יכולת הראיה המיוחדת שבו ויכולת בריאת המציאות כפי שמתואר בנס פח השמן שבו הודלקה המנורה. למנורה יש תכונה מיוחדת שיש ביכולתה להפיץ אור תמיד מקצה העולם ועד קצהו לנצח נצחים. כנאמר, בלי אור הבורא אין הצלחה כפי שמבוטא ע"י המנורה.   
       
זו מפה של מנהיגה. רגישות בלתי רגילה למצוקות הזולת.
חכמה מאד.  מנתחת מצבים סבוכים במהירות. קוראת מהלכים. ויודעת לתת את העצות הנכונות להתמודד עם משברים. מי שעוקב אחריך ברשתות החברתיות -  נבחרת רשמית כאחת המשפיעות ברשתות החברתיות זו השנה השנייה- את מנצלת את הכוח הרב שצברת שם לעשיית הטוב.

השירים שהושמעו בתוכנית:
מודה אני – צמד ילד
רמי קליינשטיין – מתנות קטנות
תודה – חיים משה
אדון עולם – עוזי חיטמן
לתת – בועז שרעבי
עופרה חזה – תפילה
אלוהים נתן לך במתנה – איתן מסורי
אהבה יהורם גאון – עובדיה חממה








תגובה 1: