יום שני, 14 באוגוסט 2017

מה מניע את דר' ענת מוברמן? אומנות, יצירה ואהבה.

מה מניע את דר' ענת מוברמן?
אומנות, יצירה ואהבה.


במסגרת תוכניתנו הקבועה "אות לאות תביע אומר" - תוכנית חדשה עם בכירי במכון הטכנולוגי HIT - "חלון למכון" - 14.08.2017 בין 11:00 ל 13:00 שמחים לארח את דר' ענת מוברמן מרצה לאומנות ולעיצוב, כאן אצלנו במכללה הטכנולוגית HIT.
ענת מספרת על עצמה :"מגיל 25 אני מרצה, נהנית לעמוד מול כתה , ללמד וליצור כל פעם מחדש אינטראקציה כמעט אישית עם הסטודנטים שלי". לשאלה מדוע היא נהנית כל כך מעשייתה היא משיבה: "מדוע? תשוקה. תשוקה למקצוע, שלא נגמרת ומזינה עצמה כל  פעם מחדש". נשמע מענת על הקשר בין אומנות, עיצוב ותרבות. על הנאתה הצרופה בהוראה (ולא כל אחת נהנית לעשות זאת) על הדרך שעשתה עד הגעתה הלום ועל תוכניותיה לעתיד.
מפת עץ חיים קבלית
ענת מוברמן
כל הזכויות שמורות (C) שרון נריה בר-און
ייעודך הוא מספר המלך שלך [מס' 8 המשויך לספירת תפארת המסמל באסטרולוגיה את מזל גדי מיסוד האדמה, בטארולוגיה קלף הכוח]. הקורא לך להיות מלכה בביצוע. אדם תכליתי, מעשי, הישגי, אדם חזק ועוצמתי. אדם אחראי, ענייני, מצליחן, שאפתן, בעל כוח רצון. אדם אנרגטי, דינמי וכשרוני בכול תחום. אדם יסודי, יעיל, תחרותי, חרוץ ובעל יכולת לרדת לפרטים. אדם משפחתי, מחובר לאדמה, מסודר, מאורגן ומציאותי.
 ספירת כתר מאפיינת את יכולת חשיבתך ושאיפותיך: לאיזון, למשפחה, לשקט ושלווה פנימית, לצדק, לאומנות, לטפל, לעזור, להיות מעורב חברתית, לטפל במיוחד בילדים ומבוגרים. "אדם המחשיב עצמו אחרון ברשימה". המשפיע התנכ"י "שלמה" מתאר אדם כפי שמתואר שלמה כמנהיג וחכם בתחום המשפחתי.
ספירת חסד-גבורה מספרות על  התעסוקה ועשייה -  מיוצג על ידי מפתך המספרת על כישורי התעסוקה שלך שבין היתר הם: לעמוד על במה ולהעביר ידע, יצירתיות, שמחת חיים ואופטימיות. המשפיע התנכ"י משה רבנו.
ספירת נצח - המדריך הרוחני-הכח לנצח - מהו הדבר שיגרום לאדם הכי הרבה נחת והצלחה. ספירת נצח בקבלה תספר על הדבר שיביא את האדם לניצחון ולביטחון. ספירה זו מתארת את ההתנהלות היומיומית של האדם, אותה הוא "בנה" לעצמו בתת מודע. כוחותיך גדלים והאנרגיות עולות. תקופה טובה ללמוד להעמיק ולהעביר ידע רוחני לעולם. תקופה עוצמתית, מיוחדת לא שגרתית, משיגים דברים בקלות ביחס לאחרים. תקופה עם חשיבה מקורית, מפתחים כישורי מנהיגות והולכים אחריך באש ובמים. המשפיע התנכ"י יעקב מתאר אדם בעל יכולות נעלות המסוגל להתחבר לעולמות עליונים ולבורא עולם. ההצלחה תבוא משיתופי פעולה ברמת הפרט העמוקה ביותר. באמצעות ספירת נצח את יכולה להביט על העולם במבט נשר - זום אאוט ולרדת לפרטים הקטנים ביותר - זום אין. צורת התנהלות זו מעצימה אותך ומוסיפה לך כח ואנרגיה.

השירים שהושמעו בתוכנית:
עטור מצחך זהב טהור – אריק איינשטיין
אהבה בת 20 ישי לוי
העיר הלבנה – צילה דגן
ירושלים האחרת - שרית חדד ומקהלת אקפלה
אור גדול - אמיר דדון
הכעס - רוקפור
לך ירושלים – רן אלירן
אור – שושנה דמארי









                                                      כרטיס הביקור הדיטגילי שלי

                                             עמוד הויקיפדיה עלי




תגובה 1: